Browsing: Posao

Neverbalne poruke naglašavaju izgovoreno Svi znamo koliko važnu ulogu u prezentaciji ima neverbalni govor. Način na koji ste nešto rekli ostavlja jači dojam na publiku nego izgovorena riječ. Tijekom prezentacije, a posebno u uvodnom dijelu, važno je obratiti pažnju na govor tijela. 5 savjeta za ostavljanje pozitivnog dojma: Razmislite o svom držanju. Ukočeni položaj tijela ostavlja dojam pretjeranog autoriteta, stoga je važno zauzeti ležeran, ali profesionalan stav koji će omogućiti…

Za uspješnu pripremu prezentacije, praktično je podijeliti izlaganje u 3 dijela. Pažljivo pripremite 3 važna dijela vašeg izlaganja. Tri važna dijela govora Nakon definiranja cilja i analize situacije u kojoj se nalazite, slijedi faza pripreme govora koji uvijek mora imati svoj uvod, sredinu i zaključak. Sredina govora Uvijek se prvo kreira središnji, a na kraju priprema uvodni i zaključni dio prezentacije. Sredina govora auditoriju daje potpunu sliku odnosno objašnjava vezu…

Danas je skoro nemoguće pronaći posao u kojem ne postoji potreba za komunikacijom. Bez dobro razvijenih komunikacijskih i prezentacijskih vještina, nije moguće napredovati u struci, organizacijskoj hijerarhiji niti graditi uspješne odnose u poslovnom okružju. Saznajte kako biti bolji u prezentaciji! Prezentacija podrazumijeva oblik direktne komunikacije u kojoj se jedna osoba obraća većem broju ljudi u namjeri da ih informira, uputi, uvjeri ili motivira te predstavi organizaciju, ideju, projekt ili poslovnu…

Svi koji se bave nekim poslom, trude se kreirati uspješan brand. Riječ je o izazovnom poslu u kojem je ključna kreativnost, znanje, vještine i mudrost. Thomas Gad ističe 10 najznačajnijih pravila za kreiranje brandova koji će i u budućnosti ostvarivati dobit i stvarati dugoročne vrijednosti. 1. Brand se kreira u mislima osobe Proizvod ili usluga koja pruža korist i uporabljivost može lako biti zamijenjena. Brand usađen u nečiji mentalni sklop…

Uz dosljednost u planiranju, osmišljavanje strategije i taktike marketinga vjerojatno je najvažniji, ali većini poduzetnika i najzabavniji dio. Kreativnost se odnosi na sve segmente poslovanja i da bi marketinške aktivnosti bile učinkovite, potrebno je razraditi program marketinga. Malim i srednjim poduzetnicima autor Levinson savjetuje da to učine kroz sljedećih sedam koraka: 1. Pronađite unutarnju dramu u svojoj ponudi Ključ za dramatizaciju ponude proizvoda i usluga je navođenje razloga zašto bi ljudi…

Danas nije lako raditi… Mijenja se okružje, kompliciraju se uvjeti, a međuljudski odnosi postaju sve složeniji… 1. Kontinuirano treba obnavljati i osvježavati svoje znanje, vještine i tehnike. Jedan od najuobičajenijih nedostataka ljudi koji dulji niz godina aktivno rade na istom mjestu jest u tome što upadaju u “rutinu”; svakodnevno prodaju iste ideje, proces je “dobro uhodan” i ništa ne treba mijenjati, “sve znaju” i ne trebaju nikakvo usavršavanje. Za uspjeh…

Još u rimsko doba darivale su se grančice ukrašene jabukama ili pozlaćenim orasima. Iako je povijest darivanja jako duga, svake godine si postavljamo ista pitanja – što i kako darovati? Za uspješno darivanje važno je uživati u samom procesu odabira te kod odluke svaki put uzeti u obzir karatker i životni stil primatelja dara. Sam odabir nije uvijek jednostavan stoga je važno na vrijeme pripremiti popis darova te razmišljati o…

U proteklih nekoliko godina sve češće čujemo pojam “cjeloživotno učenje”. Svi već znamo koliko su brze promjene oko nas i zašto je važno usvajati nova znanja i vještine. Zaista su rijetki pojedinci koji godinama rade na istomu radnomu mjestu, u istoj organizaciji. Mnoge mame zbog ugovora o radu na određeno vrijeme nažalost ostaju i bez radnog mjesta po isteku rodiljnoga dopusta. Poslovne organizacije mijenjaju svoje strategije, pa time i broj…

Mnogi menadžeri u vremenu krize donose pomalo panične odluke. Koliko je sama kriza kriva za neuspješno poslovanje mnogih tvrtki, toliko su zaslužni i menadžeri koji u kaotičnim okolnostima teško donose mudre poslovne odluke. Naravno, kada tržište trpi promjene i sve se mijenja velikom brzinom, od svih nas se očekuje velika fleksibilnost i spremnost na učenje. Učenje nam je potrebno da bismo prihvatili novonastale okolnosti i krenuli dalje. Analiza prošlih događanja…

Usmena komunikacija svašta podnese, ali svaki puta kada pišete bilo kakav tekst, neovisno je li riječ o poslovnom dopisu koji ide izvan poduzeća ili je riječ o privatnoj poruci namijenjenoj poslovnoj kolegici, važno je dobro razmisliti da li bi vam bilo ugodno da to pročita i netko drugi. Ukoliko pišete o trećoj osobi, važno je pripaziti da nikoga ne uvrijedite niti ostavite loš dojam. Najmudrije je uopće ne pisati neugodne…

M. Kelly govori o minimalizmu kao mentalnom ustrojstvu, odnosno navici uma, koja može utjecati na svako područje našeg života. Minimalisti se pitaju što najmanje mogu danas učiniti kako bi zadržali posao. Minimalisti se pitaju kako najlakše mogu položiti neki ispit. Minimalisti poduzimaju najmanje što je moguće učiniti u odgoju djece. Minimalisti rade najmanje što treba da bi održali kvalitetne veze i brakove… M. Kelly zaključuje da minimalisti žele plod određenog…

Opterećenje na stolu, jednako je opterećenju u našim mislima. Selektiranje i micanje nepotrebnih dokumenata i predmeta s radnog stola predstavlja veliko olakšanje i osigurava motivaciju za dobrodošle promjene u ostvarivanju novih poslovnih ciljeva. 5 savjeta za uredan radni stol za sva vremena: Odvojite tri do četiri sata za čišćenje, čak i ako vam se čini da zaista nemate vremena. Važno je sve skinuti sa stola, jer „malo“ pospremanje neće donijeti…

Mnogi poslovni subjekti kroz cijelu godinu šalju promotivne dopise. Međutim, mnogi dopisi su samo informativni, previše usmjereni na ponuđača, a vrlo često i dosadni. Kvalitetan promotivni dopis je kao i oglas, mora pozvati potencijalne kupce i klijente na aktivnost povezanu s vašom ponudom. Prije slanja, trebalo bi provjeriti ima li dopis sljedećih 5 elemenata: 1. Smislite atraktivan naslov koji poziva na čitanje – kaže se da je za pisanje naslova potrebna otprilike ista…

Jeste li čuli za zanimljivu Maughamovu izreku: “Trava nije uvijek zelenija u susjedovom vrtu. Čak uopće nije. Susjed s tim nema veze. Trava je najzelenija tamo gdje ju se zalijeva.” Zna se dogoditi da ljudi sami sebi objašnjavaju: “Nije baš da mi ide dobro, no tako je svima. Danas nikome ne ide dobro!” Drugi razmišljaju po ovom principu: “Meni je još dobro, jer gledaj kako se grozne stvari događaju osobi…

Stručnjaci kažu da u podlozi svakog teškog i napornog razgovora leže 3 razgovora, odnosno da postoje strukture koje se nalaze ispod površine komunikacije. Kada razumijemo te strukture, onda nam je lakše shvatiti što se zapravo događa. Sigurno se barem nekoliko puta mjesečno, ako ne i tjedno (neki i dnevno) nađete u situaciji da razgovarate s vama teškom osobom. 1. Najteži razgovori uključuju nerazumijevanje i neslaganje oko samog događaja ili onoga…

Danas nemamo vremena i svi bismo nekako voljeli prečicom doći do uspjeha, ali i do pozitivnog imidža. Ipak, stvari nisu tako jednostavne da bi stale u savjet od dvije minute. Ipak, postoje upute kojim putem je najteže, ali najsigurnije putovati: Svakodnevno se ponašajte i radite onako kako biste željeli da vas prepoznaju i pamte. Ne činite ništa zbog čega vam može biti neugodno ili čega se u budućnosti možete sramiti.…

Ako vam glavom prolazi bezbroj misli, ako se osjećate pomalo izgubljeno pa i prestrašeno, ako niste više sigurni na kojem ste dijelu karijernog puta, jeste li u podnožju, na sredini ili vrhu, uspinjete li se ili spuštate, vrijeme je uzmete veći papir, nacrtate hodogram svoje karijere i označite sve promjene na tom putu. Vi ste autor i vlasnik svoje skice i ne opterećujte se s time kako ona treba izgledati.…

1 5 6 7