Mnogo je razloga zbog kojih se žene odlučuju napustiti svoj posao, a postoje i brojni razlozi zbog kojih to ipak…
Browsing: USPJEH
Ustrajnost vs strast, odnosno disciplina vs motivacija – što je važnije u procesu ostvarivanja ciljeva, usvajanja novih navika, donošenja novih…
Za čaroban kraj godine, a ujedno i za uspješan početak nove, vrijedi si postaviti neka ključna pitanja kako bismo potvrdili…
Korištenje društvenih mreža i u 2023. bit će u uzlaznoj putanji. Divovi poput Facebooka i Instagrama koje na području RH najviše…
Kako nam se približava blagdansko vrijeme i vrijeme darivanja, pripremili smo prvi, predbožićni Goodie Box Suvremene žene. Goodie Box donosi…
Članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2021./2022.¹ u kojoj je promet dosegnuo 2,68 milijardi kuna i time nadmašio…
Prva MINDFULNESS LEADERSHIP KONFERENCIJA u regiji, odgovor je na nužnu potrebu osvještavanja i implementacije principa vođenja sebe i društva, kroz…
Uz sve popularnije vođenje raznih dnevnika, poput onog zahvalnosti i emocija, sve je popularniji i tzv. “work journal”. Evo o…
Konflikti su neizostavan dio svakog privatnog i poslovnog odnosa i prije ili kasnije susret ćete se s njima. Kako bi…
Kako postati i ostati uspješan pitanje je koje nikad nije bilo aktualnije. Uspjeh, u mojoj definiciji, uključuje mir, radost, ispunjenost.…
Promjena karijere u srednjim godinama najčešće je izbor potaknut željom za pronalaskom posla koji će vas više ispunjavati i biti…
Pitanje uspjeha pratit će nas cijeli život. Neki će se njime baviti više, a neki manje. No sigurno je da…
Ono što danas vrijedi prilikom traženja posla gotovo da nije isto kao ono što je vrijedilo prije godinu dana. Trendovi…
Ako ste izgubili strast za poslom, zasićeni ste i umara vas već sama pomisao na još jedan dan na vašem…
Ponekad je svaki zadatak u poduzetništvu lakši od onog ključnog: dovođenja novih kupaca/klijenata. Možete imati najbolji proizvod ili uslugu, no…
U kozmetičkoj industriji, koja je brza i često negativno utječe na okoliš, pravo je osvježenje naići na brend čiste suprotnosti…
Jedan od najefikasnijih načina prodaje je svakako “follow up”, ukoliko niste dobili povratnu informaciju. U užurbanoj današnjici ovo je bitan…
U doba kada se za našu pažnju i fokus “bore” razni ekrani, mediji i brendovi, povlastica je nekome pokloniti potpunu…
Iako je tržišna situacija takva da nedostaje kvalitetnih radnika, ponekad marljivost i trud nisu dovoljni. Traže se i konkretne vještine…
Bez obzira koliko organizirani i svestrani bili, nikada nije na odmet saznati neke nove trikove za još bolju produktivnost. Uspješna…