Može li se još uvijek do jedinstvene ideje za biznis?

0

Jedna od prepreka onih koji razmišljaju o pokretanju vlastitog biznisa je – nemam neku ideju. Sve već postoji.

 

Ali pogodite što je stvarnost?

Prvo, ideja nije najvažnija, nego izvedba. Drugo, dovoljno je okrenuti se oko sebe, vidjeti koji problemi su neriješeni jer je svrha biznisa rješavati probleme i dodavati vrijednost. Treće, uvijek možemo ponuditi nešto brže, bolje, možda ne jeftinije od Kineza, ali svakako s boljom uslugom.

Kvaliteta usluge je presudna u poslu, a zapravo koliko je bitna, toliko je istovremeno i loša iz niza razloga. Dakle, uvijek možemo ponuditi nešto što već postoji, ali na drugačiji način, brže, bolje, jednostavnije, s dodanom vrijednosti i boljom uslugom.

I najvažnije, moramo li baš mi smisliti novi Facebook ili Uber. Možda će lokalna pekara biti dovoljna.

 

Uvijek se može do dobre ideje

Da, uvijek se može do dobre ideje. No nikad se ne smije zaboraviti da je izvedba sve, ideja ne vrijedi ni pišljiva boba. Pitajte investiture. Svi će Vam potvrditi da uvijek ulažu u tim, ne u ideje.

Loš tim uništit će i najbolju ideju, a najbolji tim od svake gluposti može učiniti čuda.

Zato ne dajte se obeshrabriti u pokretanju svog posla na ovom koraku. Nego samo gledajte oko sebe, koji su problemi na tržištu, što nije adekvatno riješeno, što muči Vas, muči i druge ljude. Ako gledamo, kao što nam današnje suvremeno poslovanje omogućava, cijeli svijet kao tržište bez obzira gdje sjedimo, taj problem muči sigurno dovoljan broj ljudi. Dakle, krenite u akciju jer svrha biznisa je rješavanje problema i dodavanje vrijednosti.

Izvedba je jedino što se u životu broji. Fokus i akcija. I čekamo info što ste smislili.

 

Autorica: Kristina Ercegović
Poduzetnica, spisateljica, poslovna savjetnica, profesorica

www.kristinaercegovic.com

 

 

Share.

Comments are closed.