Browsing: USPJEH

Ne znam kojim poslom se bavite, ali sam prilično sigurna da ima još ljudi koji se bave istim ili sličnim poslom. Možda vas konkurencija zabrinjava, možda i ne. Čak i ako imate jaku konkurenciju, to ne znači da nećete uspjeti. Neka vas ta činjenica ne obeshrabri. Čak šta više, možete biti uspješniji od njih. Prilikom ulaska na tržište preplavljeno konkurencijom, bitno je istaknuti se. Sigurno je puno onih koji…

Možda vam se ovo čini jednako i mislite da jedno bez drugog ne može. Danas ću vam otkriti tajne koje bi u potpunosti mogle promijeniti vaš poslovni pa i životni uspjeh. Znate li da većina „gorućih“ problema koji vam se samo odjednom pojave u poslu zapravo nije vrijedna obraćanja pozornosti na njih? No, što radimo umjesto toga? Čim se takav neki problem pojavi, istog trenutka ostavljamo sve i bacamo…

Uspjeh na tržištu rada ne ovisi samo o razini edukacije, viještinama i kompetencijama koje ste stekli. Najnovija istraživanja govore u prilog emocionalne inteligencije. Novija saznanja upućuju na visoku razinu povezanosti između očuvanja mentalnog zdravlja i razine emocionalne inteligencije koju posjeduje pojedinac. Emocionalna inteligencija potiče jedinstvo na razini grupe, smanjuje polarizirajuća mišljenja i promiče sretnij život. Kako možemo utjecati na emocionalnu inteligenciju? Dosadašnja istraživanja o emocionalnoj inteligenciji ukazuju na…

Potrebno je puno predanosti i upornosti da bi postali uspješni u poslovnom svijetu. Kao prvo, morate znati što želite i morate imati hrabrosti boriti se, bez obzira na prepreke koje će se naći pred vama. Pojam uspjeha različiti ljudi shvaćaju različito. Ono što je uspjeh za jednu osobu, ne mora biti i za drugu. Mnoge žene se ne usude zakoračiti put ostvarenja snova, ali svakodnevno smo svjedoci da žene mogu…

Mintel, vodeća svjetska agencija za business intelligence, u svom redovnom izvješću po drugi je put istaknula Ledo i njegove inovativne sladoledne koncepte Mintel, svjetski lider za business intelligence, po drugi je put hrvatski Ledo pozicionirao kao vodećeg proizvođača i distributera sladoleda i smrznute hrane u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi. U analizi koja je objavljena na njegovoj online platformi Mintel Food & Drink zaključio je da vodeći proizvođači sladoleda moraju sve…

Mentalna snaga ne leži u onome što radite, nego u onome što sigurno ne radite. Mentalna snaga je pod vašom kontrolom i stvar je emocionalne inteligencije. Mentalno jaki ljudi kontroliraju svoje emocije, misli i ponašanja. Imaju zdrave navike i usmjereni su na uspjeh u životu. Na niže navedenom popisu možete provjeriti što mentalno jaki ljudi čine / ne čine. Drže kontrolu nad svojim životom Mentalno jaki ljudi ne dopuštaju…

Ako ne vjerujete u sebe, ne možete očekivati da drugi vjeruju u Vas. Postoje brojni događaji u našem životu koji zahtijevaju smirenost i povjerenje: razgovor za posao, javni govori, važni sastanci… Samouvjereni ljudi vide svoj život u pozitivnom svjetlu, obično su zadovoljni i poštuju se, izazivaju povjerenje i divljenje od strane drugih. Primjenjujući neke od savjeta u nastavku, uz malo vremena i prakse, i vi možete biti samouvjerena osoba. Počet…

Donosimo recept Louise Hay za postizanje uspjeha na radnom mjestu. Louise Hay govori o afirmacijama u smislu ljubavi i zdravlja, ali ističe da su afirmacije vrlo moćne i za uspjeh u poslu. Mnogi od nas se bore s postizanjem uspjeha u karijeri, mnogi ne uživaju u onom što rade. Prema Louise Hay, jednostavan način da budemo zadovoljniji s onim što radimo i da postignemo uspjeh je da promijenimo način na…

Ako planirate sastanak, dobro je pridržavati se određenih pravila kako sastanak ne bi bio gubitak vremena i novca. Uspješan sastanak vam može otvoriti brojna vrata. Nikad se ne zna unaprijed koje uloge će ljudi koje susrećete igrati u vašem životu. Zato je priprema sastanka vrlo bitna bez obzira je li riječ o internom sastanku ili o sastanku s ključnim poslovnim partnerom. Sastanci mogu biti vrlo produktivni i može se puno…

Konferencija Ladies of New Business Na konferenciji koja je jučer u Zagrebu okupila brojne žene, ali i muškarce iz svijeta IT-ja, razgovaralo se o tome kako se žene u poslu mogu i moraju izboriti za sebe i tražiti nagrade za svoje zasluge Zagreb, 23. studeni 2016. – Konferencija Ladies of New Business u organizaciji Netokracije jučer je u Zagrebu okupila brojne sudionike i predavače kojima je zajednička tema bila kako…

Prije samo mjesec dana, kad stvari u našoj zemlji još nisu izgledale ovako kaotično i beznadežno, održala sam na konferenciji portala Obiljka predavanje na temu “Obilje ustrajnosti ili kako ne odustati”. Čini mi se da je danas tema aktualnija nego ikad. Inspirirana nedavnim putovanjem u Kinu, zemlju koja polako postaje najveća svjetska gospodarska sila, misao koja mi se cijelo vrijeme vrtila po glavi bila je – kako su uspjeli?! Na…

S obzirom da je utvrđeno da su promjene neizbježne, može se postaviti pitanje kako se pojedinci mogu uspješno suočavati s promjenama, bilo da se radi o poslovnoj karijeri, bilo da se radi o privatnim aspektima nečijeg života. Izgovori kojima se opravdavamo kada se opiremo promjenama: Nije mi ovdje baš toliko loše, da bih nešto mijenjao. Nije još vrijeme za to. Pričekati ću neki bolji trenutak od ovoga. Nemam sada vremena…

Dugo vremena smo živjeli u uvjetima gdje je stalni posao bio način stjecanja sredstava za život. Toliko dugo smo tako živjeli, da smo zaboravili da su naši preci živjeli bez sigurnosti stalnog posla. Ipak, to je vrlo kratko razdoblje u odnosu na postojanje čovječanstva kao civilizacije koje je opstalo i preživjelo bez stalnog posla. Industrijalizacija i urbanizacija su učinile svoje, zaboravili smo da možemo živjeti i bez toga, da je…

Proces učenja uključuje i stjecanje novih vještina – sposobnosti ili talenta da zadatke obavljamo dobro ili iznad prosjeka. Danas se izrazito cijene tzv. „soft skills“ – meke vještine. One su problematične u smislu njihovog objektivnog procjenjivanja, jer su podložne subjektivnoj ocjeni i ne mogu se objektivno mjeriti. Istovremeno, te su vještine od izrazito velikog značaja za uspješno obavljanje posla. To su vještine koje nas definiraju kao dobrog pregovarača, timskog igrača,…

Istraživanje koje je u SAD-u obuhvatilo 160 liječničkih ordinacija pokušalo je doći do odgovora zbog čega su neke ordinacije propale, a druge opet uspjele u okruženju koje se u posljednjih 10 godina znatno promijenilo. Rezultati su pokazali da ključan doprinos uspjehu ordinaciji daju funkcionalni odnosi na poslu, koji se očituju kroz sljedećih sedam, međusobno nezavisnih, karakteristika: Povjerenje, koje predstavlja ključ uspješne suradnje. Raznolikost, pri čemu se misli na različite poglede…

Poštovanje je bit, srž svakog dobrog odnosa. Svatko od nas želi biti tretiran s dužnim poštovanjem, a ako se ta naša želja ne ostvari, osjećamo se ljuto, tužno, povrijeđeno, uništava se naše osobno dostojanstvo. Naše emocije i razmišljanja postaju negativni i mi se više ne usredotočujemo na posao, već na događaj koji nam je uskratio poštovanje. Poštovanje je vrlo važno u izazovnim, neočekivanim i teškim situacijama, jer se u atmosferi…

U principu, ako znamo kako i zbog čega ljudi reagiraju na određene načine, tada će nam biti lakše i izgraditi s njima kvalitetne odnose. Najbolji način za razumijevanje drugih je aktivnost slušanje i razumijevanje drugih, eliminiranje vlastitih predrasuda i spremnost na suradnju. Prvi korak, odnosno preduvjet za izgradnju kvalitetnih odnosa ipak je prepoznavanje činjenice da su ljudi različiti i da se u različitim situacijama drugačije ponašaju i imaju različite motive.…

Kada bi se pokušala opisati atmosfera u kojoj vladaju loši odnosi među suradnicima, različite osobe istaknule bi različite elemente i karakteristike, ali bi generalno gledano svi imali slične opise. Prepreke u stvaranju dobrih odnosa na poslu su brojne. Ono što najčešće ometa u izgradnji odnosa sa suradnicima i partnerima jesu predrasude. Predrasude se mogu definirati kao osobni stav koji utječe na osobu, tako da ona sama na povoljan ili nepovoljan…

Danas je potpuno neupitna činjenica da je ljudska strana organizacije ključ uspješnog poslovanja. Kako su odnosi jedan od bitnih aspekata tog područja, vrlo je značajno stjecati i posjedovati vještine stvaranja dobrih međuljudskih odnosa. Odgovornost za odnose na poslu djelomično je na menadžmentu, ali i na svakom pojedincu. Jer, za bilo koji odnos uvijek su potrebne dvije osobe. Proučavajući i promišljajući temu odnosa, odjednom sam na tu temu počela nailaziti na…

Suvremena žena donosi pregled kako može izgledati vaš plan osobnog razvoja. Neka vam navedena skica i tablica posluže samo kao okvir, odnosno inspiracija za vlastitu kreativnost i individualni pristup u planiranju osobnog razvoja. mr. sc. Nataša Trojak