Facebook Instagram
    Facebook Instagram LinkedIn
    suvremenažena.hr
    • HOME
    • ZDRAV ŽIVOT
      • ZDRAVLJE
      • ZDRAVA PREHRANA
      • FIT TIJELO
    • LIFESTYLE
      • UREĐENJE DOMA I DIZAJN
      • PUTOVANJA
      • GASTRO
    • INSPIRACIJA
      • INSPIRATIVNE ŽENE
      • OSOBNI RAST I RAZVOJ
      • DOBAR ŽIVOT
      • CITATI
      • D-KNJIGA
      • ASTRO
    • LJEPOTA
      • NJEGA LICA I TIJELA
      • NJEGA KOSE I FRIZURE
      • MAKE-UP
      • PRIRODNA KOZMETIKA
    • MODA
    • ODNOSI
      • LJUBAVNI ŽIVOT
      • DJECA I RODITELJI
      • TRUDNOĆA I MAJČINSTVO
    • POSAO
      • PODUZETNIŠTVO
      • USPJEH
      • FINANCIJE
      • INSPIRATIVNI RAZGOVORI
    • ONLINE MAGAZIN
    • KOLUMNE
      • ALEKSANDRA IVANAC
      • DANIJELA SLAVICA
      • DARIA ANTONOVIĆ
      • DUBRAVKA ŠIMUNOVIĆ
      • GORANKA RAKIĆ
      • JULIJANA OREMOVIĆ
      • MARIJANA GLAVAŠ
      • MATEJ ČULJAK
      • VALENTINA SUMPOR
    suvremenažena.hr
    USPJEH

    Evo kako već danas doći do novih klijenata!

    Maja KosBy Maja Kos3 kolovoza, 20223 Mins Read
    doci do novih klijenata
    Foto: Pexels/Tim Douglas
    PODIJELI
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Ponekad je svaki zadatak u poduzetništvu lakši od onog ključnog: dovođenja novih kupaca/klijenata. Možete imati najbolji proizvod ili uslugu, no ukoliko novac ne pristiže, ne možete uspješno poslovati. Ovi koraci pomoći će vam doći do novih klijenata, a time i do povećanja prihoda!

    Kako već danas doći do novih klijenata

    Pokrijte osnove

    Mogli bismo reći da se suvremeno poslovanje zasniva na nekim standardima koji su početna točka svakog biznisa. To su stvari koje se podrazumijevaju i bez kojih ne biste trebali graditi biznis. Stvari poput ažurnih društvenih mreža, slika i detalja proizvoda i opisa usluga, iskustva postojećih klijenata. Uz sve to, jedan važan korak koji je potrebno poduzeti je i kreiranje svog idealnog kupca ili klijenta. To će vam pomoći jasno postaviti granice, znati ponekad reći “ne”, ali i usmjeriti marketinške aktivnosti prema pravoj ciljanoj grupi.

    Povezano: 5 pravila koja biste trebali slijediti ako želite biti uspješni na društvenim mrežama

    Istaknite pogodnosti

    Ljeto je idealno vrijeme za dodatnu promociju. Ljudi su više opušteni i spremni na prihvaćanje novih informacija, a i većina biznisa ljeti ima više vremena posvetiti se marketinškim aktivnostima. Čak i ako vaše poslovanje nije ni na koji način vezano uz ljeto, sada je prilika istaknuti se i ostati klijentima u fokusu. Recimo da se bavite edukacijama ili imate teretanu, ljeti rijetko tko pohađa oboje. No, ljeto je idealno kako bi ponudili dodatne pogodnosti za upise u rujnu i slično. Pogodnosti mogu biti i posebni popusti na preporuke prijateljima ili promo kodovi za besplatne dostave, gratis usluge. Osim online promocije razmislite i o tiskanju letaka.

    Uključite se u vama važna “plemena”

    Prije nekoliko godina uveden je pojam “plemena” (eng. tribes) koji zapravo izuzetno dobro opisuje društvo u kojem živimo. Pod time se misli na zajednice/grupe ljudi koji dijele iste interese, hobije i slično. Tako su društvene mreže prepune grupa koje okupljaju ljubitelje DIY projekata, knjiga, ljubimaca, igrica i slično. Time se olakšava i tvrtkama koje nude proizvode i usluge za svaku od tih grupa ljudi. Proučite kojim grupama je zanimljivo ono što vi nudite i aktivirajte se na društvenim mrežama, lokalno u zajednici ili čak globalno, ovisno o načinu poslovanja. Napravite poslovni profil iz kojeg je jasno tko ste i čime se bavite. Ukoliko ste stručnjak u određenom području, ponudite svoje savjete, tips&tricks. Upravo je to često način na koji poduzetnici dolaze do novih klijenata: netko zamijeti njihov komentar i odluči im se javiti.

    Ne zaboravite na networking

    Opće je poznata činjenica da je naše tržište još uvijek relativno malo. To ujedno znači da, nažalost, brojni poduzetnici iz iste ili slične branše gledaju na druge kao na konkurenciju, a ne kolege. Suzdržite se od takvog mindseta i okrenite se onome u kojemu “ima dovoljno za sve”, gdje jedni drugima pomažu. Puno ćete dalje dogurati! U tome će vam pomoći i dobri stari networking! Pronađite online (još bolje uživo) događanja u vašoj blizini, ponesite vizitke i budite spremni izaći iz zone komfora.

    ISTAKNUTO marketing
    Maja Kos

    "People person", uvijek fokusirana na pozitivno. Višegodišnje iskustvo u marketingu, komunikacijama, pisanju, uz završen NLP practitioner tečaj. Obožavam teme osobnog rasta i razvoja, uvijek težim inspirirati druge i samu sebe!

    MOŽDA ŽELITE PROČITATI I OVO

    Zapeli ste na poslu i razmišljate o otkazu? Postavite si ovih 10 pitanja

    Novi hrvatski brend uchka pravi je primjer suradnje čovjeka i prirode o čemu smo više pričali s osnivačima

    Comments are closed.

    IZDVOJENO

    16 kolovoza, 2022

    Nevjerojatan roman napisan prema istinitom slučaju koji ledi krv u žilama

    16 kolovoza, 2022

    Saznajte što o tuš WC uređajima misli gastroenterolog

    16 kolovoza, 2022

    Zapeli ste na poslu i razmišljate o otkazu? Postavite si ovih 10 pitanja

    14 kolovoza, 2022

    Osjetite slobodu bivanja onakvima kakvi zaista jeste

    14 kolovoza, 2022

    Zašto je Ultra Volume maskara pravi ljetni must-have?

    13 kolovoza, 2022

    Kako se nositi sa sve većim poskupljenjima i možemo li uopće uštedjeti

    12 kolovoza, 2022

    Vila iz snova autorice Lucy Coleman – Recenzija

    12 kolovoza, 2022

    Suptilni znakovi nezadovoljstva i neispunjenog života

    • Pratite nas na Facebooku
    • Pratite nas na Instagramu
    • LinkedIn

    Prijavite se

    ZA PRIMANJE NOVOSTI S PORTALA

    O portalu

    ZADOVOLJNA, SRETNA, PODUZETNA

    Suvremena žena je lifestyle portal koji donosi teme i savjete za sretniji, zdraviji, uspješniji i ispunjeniji život suvremene žene, novosti iz svih ženama zanimljivih područja koja život čine ljepšim, kvalitetnijim i zabavnijim. Inspirativne priče će Vas potaknuti na promjene koje priželjkujete.

    Portal je namijenjen ženama koje traže inspiraciju i motivaciju za ostvarenje života o kojem su oduvijek sanjale. Kroz sadržaje portala ih želimo osnažiti i potaknuti da vjeruju u sebe, da jačaju svjesnost o sebi, da žive zdravo, da preuzmu odgovornost za svoj život i živote onih koji o njima ovise. Cijenimo istinske vrijednosti.

    Facebook Instagram LinkedIn
    INFORMACIJE
    • KONTAKT
    • IMPRESSUM
    • PRAVILA PRIVATNOSTI
    • POLITIKA KOLAČIĆA
    • UVJETI KORIŠTENJA
    Copyright © Moja Asistenca

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće za pružanje što boljeg korisničkog iskustva. Saznajte više o kolačićima koje koristimo ili ih isključite ako ne želite da prikupljamo vaše podatke. Postavke

    Pregled privatnosti

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili što bolje korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se pohranjuju u Vaš preglednik i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na ovu web lokaciju. Time nam dajete povratne informacije koji dijelovi portala su Vam najzanimljiviji i najkorisniji.

    Sve postavke kolačića prema želji možete prilagoditi.

    Neophodni kolačići

    Ovaj kolačić bi trebao biti omogućen u svakom trenutku kako bismo mogli spremiti Vaš odabir postavki kolačića.

    Ako onemogućite ovaj kolačić, nećemo moći spremiti Vaše odabrane postavke. To znači da ćete svaki put kada posjetite ovu web lokaciju morati ponovno omogućiti ili onemogućiti kolačiće.

    Kolačići treće strane

    Ova web lokacija koristi Google Analytics za prikupljanje informacija kao što su broj posjetitelja i najpopularnije stranice.

    Ostavljajući omogućenu ovu opciju pomažete nam unaprijediti naš portal.

    Najprije omogućite neophodne kolačiće kako bismo mogli spremiti vaše postavke!

    Politika kolačića

    Više informacija o kolačićima