Facebook Instagram
    Facebook Instagram LinkedIn
    suvremenažena.hr
    • HOME
    • ZDRAV ŽIVOT
      • ZDRAVLJE
      • ZDRAVA PREHRANA
      • FIT TIJELO
    • LIFESTYLE
      • UREĐENJE DOMA I DIZAJN
      • PUTOVANJA
      • GASTRO
    • INSPIRACIJA
      • OSOBNI RAST I RAZVOJ
      • DOBAR ŽIVOT
      • CITATI
      • D-KNJIGA
      • ASTRO
    • LJEPOTA
      • NJEGA LICA I TIJELA
      • NJEGA KOSE I FRIZURE
      • MAKE-UP
      • PRIRODNA KOZMETIKA
    • MODA
    • ODNOSI
      • LJUBAVNI ŽIVOT
      • DJECA I RODITELJI
      • TRUDNOĆA I MAJČINSTVO
    • POSAO
      • PODUZETNIŠTVO
      • USPJEH
      • FINANCIJE
      • INSPIRATIVNI RAZGOVORI
    • ONLINE MAGAZIN
    • KOLUMNE
      • ALEKSANDRA IVANAC
      • ANA VONIĆ JOVANOVIĆ
      • DANIJELA SLAVICA
      • DARIA ANTONOVIĆ
      • DUBRAVKA ŠIMUNOVIĆ
      • GORANKA RAKIĆ
      • JULIJANA OREMOVIĆ
      • MARIJANA GLAVAŠ
      • MATEJ ČULJAK
      • VALENTINA SUMPOR
    suvremenažena.hr
    USPJEH

    Pripremate poslovnu prezentaciju? Ova 3 faktora pomoći će vam da bude nezaboravna

    Maja KosBy Maja Kos31 siječnja, 20224 Mins Read
    poslovna prezentacija
    Foto: Pexels/Mikael Blomkvist
    PODIJELI
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Bez obzira jeste li introvert ili ekstrovert, poslovna prezentacija lakša je kada se obavlja uživo. No u doba online poslovanja, važno je uključiti dodatne čimbenike i povećati uspješnost željenog ishoda.

    Uspješna poslovna prezentacija uključuje ova 3 faktora

    Nažalost u školi nas većinom ne uče kako držati zanimljive prezentacije, to je nešto što sami moramo savladati kroz život. I čini se da je to zajednički izazov većine poslovnih ljudi. Zaista, rijetki su oni koji svojom prezentacijom uspiju zadržati pažnju publike i dobiti odlične povratne informacije.

    A od koga bolje naučiti o držanju uspješne prezentacije nego od stručnjaka za iste. Phil Waknell, autor je knjige “The Business Presentation Revolution”, a u svom se TED talku dotaknuo 3 faktora koja će svaku prezentaciju učiniti uspješnom.

    Tko je vaša publika

    Prilikom izrade prezentacije često se toliko fokusiramo na sadržaj da zaboravimo misliti na one kojima taj sadržaj plasiramo. Stoga je prvi korak u pripremi i samoj izradi pitati se “zašto moju publiku uopće ovo zanima”. Radi li se o određenoj temi pa će prisustvovati osobe koje se njome bave. Ili će vaša poslovna prezentacija okupiti razne profile ljudi koje naprosto zanima vaša tema iz individualnih razloga. Ako ste u prilici, nastojte nabaviti popis sudionika prezentacije, gdje rade, čime se bave. Ili ostanite fleksibilni s temom i postavite to pitanje prije nego krenete. Najbolji svjetski govornici i izlagatelji u sekundi su sposobni promijeniti smjer prezentacije u onom koji je najzanimljiviji njihovoj publici.

    Povezano: Neverbalna komunikacija u prezentaciji

    Tko ste vi i zašto ovo pričate

    Osim što je važno znati zašto se vaša publika zanima za temu prezentacije, važno je zašto ste i vi tu. Zašto je vama osobno određena tema zanimljiva, zašto se zalažete za nju. Na ništa na svijetu publika ne reagira toliko koliko na iskrene emocije. Stoga je važno da vjerujete u ono što govorite i da ste osobno involvirani. Ljudi žele učiti od relevantnih stručnjaka. Prilikom predstavljanja sebe i svog poslovnog puta, držite se onoga vezanog uz temu same prezentacije. Čak i kada imate iskustva u više različitih poslovnih područja, najviše se fokusirajte na ona o kojima je riječ u predstavljanju. Uključite vlastita iskustva i primjere kroz svoju poslovnu karijeru. Bilo s početka ili nedavnih događaja. To će vašem predstavljanju dati personaliziranu notu koju će publika lakše zapamtiti i poistovjetiti se s njome.

    “Ovo su prva 2 faktora: publika i govornik. Znam da ne zvuči baš magično, ali začudili biste se koliko prezentacija nema ni jedno od ovih stvari”, poručuje Waknell u svom govoru.

    Poslovna prezentacija = transformacija

    Treći faktor uključuje nadilaženje pukog informiranja. Umjesto da publici samo pružite nova znanja, promijenite kako razmišljaju, djeluju i osjećaju. Potpuna transformacija publike ultimativni je cilj svakog uspješnog govornika. Prezentacija, koliko god bila kvalitetna i informativna se brzo zaboravi. No ne zaboravljamo kako smo se osjećali ili što smo promijenili nakon onoga što smo čuli/doživjeli. Zamislite sljedeću situaciju: održali ste poslovnu prezentaciju/pitch o novom start up-u s ciljem prikupljanja financijskih sredstava. Nakon završetka vašeg izlaganja, publika ima sve potrebne informacije, no ipak ne uplati novac. Možete li prezentaciju smatrati uspješnom? Pa i ne baš. A sada zamislite da vam publika nakon izlaganja odluči dati novac. Jer se osjećaju samopouzdano i vjeruju vama i vašem potencijalnom uspjehu projekta kao i tome da se radi o dobroj investiciji. Takav rezultat ima prezentacija koja transformira umjesto da samo informira.

    Kako transformirati publiku

    Waknell nam nudi 4 pitanja na koja moramo znati odgovor kako bismo prezentaciju usmjerili prema transformaciji umjesto informaciji. Pitajte se – što moja publika zna, osjeća, vjeruje i radi sada, a što bi htjeli prezentacijom promijeniti, da drugačije postupaju u budućnosti. Wow prezentacija i govornik potiču publiku da radi stvari drugačije kako bi se drugačije osjećala, vjerovala i znala. Ključne je naglasiti da je “znanje i informacija” manje bitna od toga kako se osjećaju i što vjeruju i zato bi cilj trebala biti transformacija umjesto puke informiranosti. Kada si posložite ovakav koncept u kombinaciji sa sadržajem prezentacije, neće biti teško dokučiti što, kada i kako reći da postignemo transformaciju i naglasimo emociju umjesto informacije.

    ISTAKNUTO prezentacija
    Maja Kos

    "People person", uvijek fokusirana na pozitivno. Višegodišnje iskustvo u marketingu, komunikacijama, pisanju, uz završen NLP practitioner tečaj. Obožavam teme osobnog rasta i razvoja, uvijek težim inspirirati druge i samu sebe!

    MOŽDA ŽELITE PROČITATI I OVO

    HR stručnjaci: ovo su 3 konkretne poslovne vještine koje poslodavci sve više traže

    10 trikova za povećanje produktivnosti koji će vam olakšati poslovnu svakodnevicu

    Comments are closed.

    IZDVOJENO

    16 svibnja, 2022

    Doktori poručuju: ako vas ujutro često boli glava, ovo bi mogli biti razlozi!

    14 svibnja, 2022

    Pomrčina Mjeseca u Škorpionu otvara put za novo životno putovanje

    13 svibnja, 2022

    Stručnjaci otkrivaju: ove zanimljive činjenice o dojenju sigurno niste znali!

    13 svibnja, 2022

    Panta rei – I to će proći

    12 svibnja, 2022

    Dva načina kako možemo kontrolirati svoje misli i emocije

    11 svibnja, 2022

    Što je superhrana, koje su najbolje namirnice i kako ih uvrstiti u svakodnevnu prehranu

    10 svibnja, 2022

    Izgovori – ako ovo često govorite, dopustili ste da vam se izgovori uvuku u život

    9 svibnja, 2022

    Retrogradno kretanje Merkura znakom Blizanaca – komunikacija pod velom magle

    • Pratite nas na Facebooku
    • Pratite nas na Instagramu
    • LinkedIn

    Prijavite se

    ZA PRIMANJE NOVOSTI S PORTALA

    O portalu

    ZADOVOLJNA, SRETNA, PODUZETNA

    Suvremena žena je lifestyle portal koji donosi teme i savjete za sretniji, zdraviji, uspješniji i ispunjeniji život suvremene žene, novosti iz svih ženama zanimljivih područja koja život čine ljepšim, kvalitetnijim i zabavnijim. Inspirativne priče će Vas potaknuti na promjene koje priželjkujete.

    Portal je namijenjen ženama koje traže inspiraciju i motivaciju za ostvarenje života o kojem su oduvijek sanjale. Kroz sadržaje portala ih želimo osnažiti i potaknuti da vjeruju u sebe, da jačaju svjesnost o sebi, da žive zdravo, da preuzmu odgovornost za svoj život i živote onih koji o njima ovise. Cijenimo istinske vrijednosti.

    Facebook Instagram LinkedIn
    INFORMACIJE
    • KONTAKT
    • IMPRESSUM
    • PRAVILA PRIVATNOSTI
    • POLITIKA KOLAČIĆA
    • UVJETI KORIŠTENJA
    Copyright © Moja Asistenca

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće za pružanje što boljeg korisničkog iskustva. Saznajte više o kolačićima koje koristimo ili ih isključite ako ne želite da prikupljamo vaše podatke. Postavke

    Pregled privatnosti

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili što bolje korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se pohranjuju u Vaš preglednik i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na ovu web lokaciju. Time nam dajete povratne informacije koji dijelovi portala su Vam najzanimljiviji i najkorisniji.

    Sve postavke kolačića prema želji možete prilagoditi.

    Neophodni kolačići

    Ovaj kolačić bi trebao biti omogućen u svakom trenutku kako bismo mogli spremiti Vaš odabir postavki kolačića.

    Ako onemogućite ovaj kolačić, nećemo moći spremiti Vaše odabrane postavke. To znači da ćete svaki put kada posjetite ovu web lokaciju morati ponovno omogućiti ili onemogućiti kolačiće.

    Kolačići treće strane

    Ova web lokacija koristi Google Analytics za prikupljanje informacija kao što su broj posjetitelja i najpopularnije stranice.

    Ostavljajući omogućenu ovu opciju pomažete nam unaprijediti naš portal.

    Najprije omogućite neophodne kolačiće kako bismo mogli spremiti vaše postavke!

    Politika kolačića

    Više informacija o kolačićima