Jesensko opuštanje

0

Jesen je ponovno pokucala na vrata, a s njom i sve čari tog godišnjeg doba. Zlatno lišće na tlu, pečeni kesteni, blage zrake sunca, jesenska kiša i miris svježine kasnije. Idealno je vrijeme za jesensko opuštanje.

Naša draga planeta upućuje nam posljednji, topliji pozdrav nakon kojeg slijedi hladna, no uzbudljiva zima.

 

Dolazak hladnijih dana i nižih temperatura daje nam više mogućnosti no što smo toga uopće svjesni. Ne mora s jeseni sve utihnuti i zamrijeti. Štoviše, osim što nudi pregršt mogućnosti kako provesti dane u prirodi, jesen nudi i savršenu atmosferu uz pomoć koje možete stvoriti vlastitu, idealnu oazu opuštanja kod kuće.

Većina nas se kod kuće osjeća najugodnije i najsigurnije stoga upravo u svojem domu možete stvoriti vlastiti dio raja koji će vam pomoći da se odmaknete od stresa kojemu smo svi, u većoj ili manjoj mjeri, izloženi.

 

Oaza opuštanja, mira i zadovoljstva.

1. Glazbaprvi korak ka stvaranju oaze za opuštanje je odgovarajuća glazba. Poznato je da glazba ima terapeutski učinak te da nam pomaže u svladavanju emocija i lakšem suočavanju s izazovnim životnim situacijama. Stoga, pustite si glazbu koja vama najbolje odgovara, koja vas opušta. Predlažemo ugodnu bossa novu jazz kao odličan izbor.

2. Svijeće – kako biste stvorili što ugodniju atmosferu, upalite nekoliko svijeća. Mirisne svijeće će još više doprinijeti ugodnoj i opuštajućoj atmosferi, a s obzirom na širok izbor mirisa zasigurno ćete pronaći neku koja vam najbolje odgovara.

3. Čajevi – uz hladnije vrijeme najbolje odgovaraju topli napitci. Čaj nakon napornog radnog dana će svakako odgovarati vašem organizmu te vam pomoći u dobivanju nove, prijeko potrebne energije. Poznato je kako čajevi imaju mnoge dobrobiti, a sama priprema vam neće oduzeti mnogo vremena ni energije. Preporučujemo čaj od kamilice, koju većina ima kod kuće, a opustit će vam cijeli organizam, čaj od matičnjaka koji će vam ojačati psihu i popraviti raspoloženje ili pak čaj od lavande, „mediteranske kraljice“ koji će vam pomoći kod nesanice i glavobolje.

4. Kupke – umjesto brzog tuširanja odvojite vrijeme za toplu kupku koja će vas smiriti i pomoći vam da se „vratite sebi“. Koža će, kao najveći ljudski organ, apsorbirati sve blagotvorne sastojke iz vode, a vi ćete se tako dodatno opustiti. Možete se odlučiti i za aromaterapijske kupke što će još više pridonijeti vašem psihofizičkom zdravlju.

5. Disanje – možda se doima kao banalna stvar, no većina nas tijekom užurbanog dana zaboravi pravilno disati. Dišemo plitko i brzo, a dah je kratak i površinski. Pravilno disanje je ono trbušno kada se donji dio prsnog koša proširuje, a donji dio pluća ispunjava zrakom. Stoga, odvojite vrijeme za svjesno, pravilno disanje „iz trbuha“ koje će vam nakon nekoliko ponavljanja prijeći u naviku.

 

Navedeni savjeti će vam pomoći da postignete savršenu oazu za opuštanje u vlastitom domu. No, ako odlučite redovito primjenjivati ovih nekoliko korisnih i lakih savjeta u kratkom roku ćete doprinijeti svom kako psihičkom, tako i fizičkom zdravlju.

 

Autorica: Alberta Požgaj

Share.

Leave A Reply

nineteen − 5 =