Facebook Instagram
    Facebook Instagram LinkedIn
    suvremenažena.hr
    • HOME
    • ZDRAV ŽIVOT
      • ZDRAVLJE
      • ZDRAVA PREHRANA
      • FIT TIJELO
    • LIFESTYLE
      • UREĐENJE DOMA I DIZAJN
      • PUTOVANJA
      • GASTRO
    • INSPIRACIJA
      • INSPIRATIVNE ŽENE
      • OSOBNI RAST I RAZVOJ
      • DOBAR ŽIVOT
      • CITATI
      • D-KNJIGA
      • ASTRO
    • LJEPOTA
      • NJEGA LICA I TIJELA
      • NJEGA KOSE I FRIZURE
      • MAKE-UP
      • PRIRODNA KOZMETIKA
    • MODA
    • ODNOSI
      • LJUBAVNI ŽIVOT
      • DJECA I RODITELJI
      • TRUDNOĆA I MAJČINSTVO
    • POSAO
      • PODUZETNIŠTVO
      • USPJEH
      • FINANCIJE
      • INSPIRATIVNI RAZGOVORI
    • ONLINE MAGAZIN
    • KOLUMNE
      • ALEKSANDRA IVANAC
      • DANIJELA SLAVICA
      • DARIA ANTONOVIĆ
      • DUBRAVKA ŠIMUNOVIĆ
      • GORANKA RAKIĆ
      • JULIJANA OREMOVIĆ
      • MARIJANA GLAVAŠ
      • MATEJ ČULJAK
      • VALENTINA SUMPOR
    suvremenažena.hr
    PODUZETNIŠTVO

    Što je i čemu služi „poziv na akciju“?

    Danijela SlavicaBy Danijela Slavica15 srpnja, 20216 Mins Read
    poziv na akciju
    Foto: Pexels / Anna Nekrashevich
    PODIJELI
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Stvaranje snažnog poziva na akciju ili CTA gumba (engl. Call To Action) ključno je kako biste posjetitelje vaše web stranice, društvenih mreža, oglasa, blogova, pretvorili u potencijalne kupce. Međutim, pitanje je kako doći do savršenog poziva na akciju koji će dovesti do toliko željene konverzije? Ako se borite za stvaranje jakog gumba za poziv na akciju, ovaj će vam tekst pomoći u izradi jedinstvenog CTA-a optimiziranog za vaše poslovanje.

    Što je poziv na akciju?

    Poziv na akciju je mjesto s kojeg govorite posjetiteljima o radnji koju bi trebali poduzeti nakon pregledavanja vašeg sadržaja. To može biti odredišna web stranica, skočni prozor (pop-up), post na blogu, oglas na Facebooku itd.

    Riječ je o terminu koji se koristi u marketingu kao direktni poziv ciljanoj publici da poduzme sljedeći korak. On vizualno izgleda kao gumb i istaknut je posebnom bojom s kratkim tekstom. Tekst može biti: „Saznajte više“, „Nazovite“, „Registrirajte se“, „Preuzmite“ i sl.

    Poziv na akciju ne mora uvijek biti u formi gumba. On može biti i rečenica s poveznicom (URL) na ključnim riječima. Poziv na akciju je prvi korak kojega vaš potencijalni kupac treba napraviti na putovanju koje ga vodi do vašeg proizvoda. Putovanje možemo nazvati i prodajni lijevak.

    Povezano: Poboljšajte strategiju nastupa na društvenim mrežama – kalendar sadržaja

     

    Kako izgleda poziv na akciju koji „pali“?

    Pitate se koja je najbolja vrsta poziva na akciju?
    Nažalost, ne postoji jednostavno rješenje za sve niti jedinstvena savršena formula za sva poduzeća i sve djelatnosti. Različite tvrtke koristit će različite strategije za kreiranje CTA gumba. One ovise uglavnom o tome na kojem se mjestu u prodajnom lijevku nalaze njihovi idealni kupci.

    Na primjer, netko tko prodaje CRM softver vjerojatno će imati sasvim drugačiji poziv na akciju od onoga tko prodaje ručak za 40 kuna.

    Poziv na akciju tvrtke koja prodaje softver vjerojatno bi prvo bio nekakvo jednostavno pitanje poput kviza, gledanje demo videa ili pregledavanje studije slučaja (engl. Case study). Međutim, nudite li uslugu pripreme i dostavljanja ručka, onda možete imati mnogo izravniji CTA, poput “Naruči odmah” ili “Kupi sada”.

    Bez obzira na vrstu vaše djelatnosti, sigurno možete učiniti nekoliko stvari kako biste poboljšali konverzije i „ušminkali“ vaš CTA gumb.

    Evo nekoliko savjeta koje možete isprobati bez obzira na vašu poslovnu industriju.

     

    Upoznajte svoje ciljane kupce

    Poziv na akciju je mnogo više od gumba za kupnju.

    Tekst koji stoji oko CTA gumba, imat će značajniji utjecaj na uspjeh od riječi na samom gumbu. Ključ za pronalaženje i kreiranje takvog teksta je znati što najviše privlači vašu publiku.

    Na primjer, ako prodajete CRM softver, možda biste trebali uključiti podatke iz studije slučaja i pogoditi ključnu bolnu točku (engl. Pain points) koja će pokrenuti potencijalnog kupca na akciju. On može izgledati otprilike ovako: „Potaknite veću prodaju za manje vremena. Nudimo rješenje za 10 puta kvalitetniju interakciju s kupcima.”

    Koristite jake glagole

    Vaš je cilj CTA gumbom uvijek posjetitelja pokrenuti na akciji, pa ne čudi da u tekstu trebate koristiti glagole.
    Neki od najčešćih glagola u pozivima na akciju su:

    • Preuzmi
    • Kupi
    • Naruči
    • Upiši se
    • Saznaj
    • Idi na

    Koristite riječi koje djeluju psihološki

    Mnogi pozivi na akciju koji daju rezultate usmjereni su na pružanje zadovoljstva kupcu.
    Svi ljudi generalno žele biti bogatiji, ljepše izgledati i biti u formi. Dok su istovremeno uglavnom lijeni, pomalo pohlepni i žele proći što jeftinije. A kad bi bilo besplatno, e to bi bilo fenomenalno.

    Važno je upravo te činjenice imati na umu prilikom pisanja CTA gumba. Zato ćete iskoristiti moćne riječi apelirajući na sve te ljudske karakteristike. Evo i primjera kako:

    Fokusirajte se na lijenost

    U pozivu na akciju naglasite riječi koje donose brz rezultat. Koristite one poput: sada, danas, brzo, brzo, lako, jednostavno, bez napora i sl. Primjer: “Zaustavi borbu s gubitkom kilograma odmah!”

    Fokusirajte se na pohlepu

    Upitajte se u čemu biste vašem potencijalnom klijentu trebali pomoći kad pritisne na ovaj CTA gumb? Kakav bi on to trebao postati?

    Upotrijebite riječi koje označavaju status: uspješniji, bogatiji, pametniji, zgodniji, ljepši, jači…
    Primjer: “Preuzmi komplet za savršeno bijel osmijeh!”

    Apelirajte na štedljivost

    Upotrijebite riječi poput: besplatno, pristupačno, bez ikakvih troškova, jeftino, za nisku cijenu, u pola cijene, za samo … Primjer: “Saznaj kako imati puniju kosu, bez ikakvih troškova.”

    Kad god dođete u napast da kao poziv na akciju upotrijebite dosadnu, svakodnevnu riječ ili frazu poput “Naučite kako ulagati”, zamijenite je snažnijim glagolom i apelirajte na tri stvari koje sam gore spomenula. CTA gumb: “Naučite kako investirati” postat će snažniji CTA poput: “Otkrijte tajnu neograničenog bogatstva”. Gdje biste prije kliknuli?

    U pozivu na akciju stvorite hitnost

    Hitnost je također ključna, posebno za proizvode s niskim cijenama. Na primjer, uključivanje riječi poput “sada” i “danas” može pomoći u povećanju konverzija. Po potrebi možete dodati i odbrojavanje vremena i brojače zaliha.

    Kako se promovirati kad imate ograničen budžet?

    Istaknite poziv na akciju upečatljivom bojom

    Debatiranje o najboljoj boji za CTA gumb je beskonačna priča.
    Istina je da zapravo ne postoji najbolja boja ili univerzalna najbolja boja. Ono što funkcionira na jednoj web stranici, ne mora nužno biti funkcionalno i na drugoj.
    Važno je jedino da se vaš poziv na akciju ističe.

    Kada se odlučujete za boju gumba, manje razmišljajte o tome kako ući u glavu vašeg korisnika koristeći se trikovima iz psihologije boja, a više o tome kako istaknuti svoj gumb kako bi ljudi točno znali gdje trebaju kliknuti za konverziju.

    Recimo to praktično:
    Imate li na web stranici logotip u samo jednoj dominantnoj boji, npr. zelenoj, bočne strane weba su vam isto u toj zelenoj boji, sve ikone su također zelene. Recite, ako ste tako dizajnirali stranicu, koja je to boja koju ne biste koristili za svoj CTA gumb?
    Zelena, naravno. I to sve nijanse zelene.

    Nakon što posjetitelji dođu na web stranicu moraju odmah jasno raspoznati poziv na akciju a ne lutati po njoj tražeći gdje će kliknuti za više informacija.

    Smjestite poziv na akciju na pravo mjesto

    Dizajnirali ste svoj gumb – napisali privlačan tekst, odabrali upadljivu boju i spremni ste da ga postavite na odredišnu stranicu, ili oglas, ili blog, ili newsletter …
    Ali gdje?
    Ispod naslova? Pored obrasca? Lijevo, desno? Na dnu teksta?

    Baš kao i boja, pravo mjesto za CTA gumb je predmet stalnih rasprava. No, ako se držite formule da CTA gumb mora biti na sljedećem mjestu na koje čitatelj dolazi pogledom, nećete pogriješiti.

    Previše se ljudi boji da ako njihov poziv na akciju nije odmah na vidiku i bombardira čitatelja u čelo, da se na njega neće klikati. I ta pretpostavka ne može biti netočnija!

    Istraživanja marketingaša su pokazala da ako je vaša stranica dovoljno uvjerljiva, nije važno je li vaš poziv na akciju na vrhu stranice ili na samom dnu. Korisnici će pronaći put do njega.

    Baš kako je rekao legendarni Howard Luck Gossage:
    “Nitko ne čita oglase. Ljudi čitaju ono što ih zanima, a ponekad je to i oglas.”

    (Ili je u ovom slučaju to ponekad odredišna stranica nakon klika na CTA gumb.)

    Što nikako ne biste smjeli raditi na svojoj poslovnoj Facebook stranici?

    www.dkabinet.com

    call to action CTA DANIJELA SLAVICA poziv na akciju
    Danijela Slavica
    • Website
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn

    STRUČNJAKINJA ZA DIGITALNI MARKETING I ODNOSE S JAVNOŠĆU. Nakon 20 godina provedenih u medijima, kao novinarka i urednica na radiju, TV-u, dnevnim i tjednim novinama, odlučila sam pokrenuti vlastiti brend za digitalni marketing i PR. Brend se zove se d.KABINET i virtualno je mjesto za kreativne ideje koje će pomoći mojim klijentima da promoviraju svoje tvrtke ili sebe kao vodeće ljude. Posvećenost klijentima je ono što naglašavam kao vrijednost mog brenda a to znači da su svi koji se odluče na suradnju sa mnom, moji VIP klijenti, osobe sa imenom i prezimenom, a ne lista. Pružam usluge pisanja tekstova za web stranice, pisanje blogova i članaka, vodim stranice na društvenim mrežama, kreiram vizualni identitet, te online oglase.

    MOŽDA ŽELITE PROČITATI I OVO

    Lokalni SEO: Kome treba i kako ga koristiti?

    Kako odgovoriti kada klijent kaže da ste preskupi

    Comments are closed.

    IZDVOJENO

    16 kolovoza, 2022

    Nevjerojatan roman napisan prema istinitom slučaju koji ledi krv u žilama

    16 kolovoza, 2022

    Saznajte što o tuš WC uređajima misli gastroenterolog

    16 kolovoza, 2022

    Zapeli ste na poslu i razmišljate o otkazu? Postavite si ovih 10 pitanja

    14 kolovoza, 2022

    Osjetite slobodu bivanja onakvima kakvi zaista jeste

    14 kolovoza, 2022

    Zašto je Ultra Volume maskara pravi ljetni must-have?

    13 kolovoza, 2022

    Kako se nositi sa sve većim poskupljenjima i možemo li uopće uštedjeti

    12 kolovoza, 2022

    Vila iz snova autorice Lucy Coleman – Recenzija

    12 kolovoza, 2022

    Suptilni znakovi nezadovoljstva i neispunjenog života

    • Pratite nas na Facebooku
    • Pratite nas na Instagramu
    • LinkedIn

    Prijavite se

    ZA PRIMANJE NOVOSTI S PORTALA

    O portalu

    ZADOVOLJNA, SRETNA, PODUZETNA

    Suvremena žena je lifestyle portal koji donosi teme i savjete za sretniji, zdraviji, uspješniji i ispunjeniji život suvremene žene, novosti iz svih ženama zanimljivih područja koja život čine ljepšim, kvalitetnijim i zabavnijim. Inspirativne priče će Vas potaknuti na promjene koje priželjkujete.

    Portal je namijenjen ženama koje traže inspiraciju i motivaciju za ostvarenje života o kojem su oduvijek sanjale. Kroz sadržaje portala ih želimo osnažiti i potaknuti da vjeruju u sebe, da jačaju svjesnost o sebi, da žive zdravo, da preuzmu odgovornost za svoj život i živote onih koji o njima ovise. Cijenimo istinske vrijednosti.

    Facebook Instagram LinkedIn
    INFORMACIJE
    • KONTAKT
    • IMPRESSUM
    • PRAVILA PRIVATNOSTI
    • POLITIKA KOLAČIĆA
    • UVJETI KORIŠTENJA
    Copyright © Moja Asistenca

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće za pružanje što boljeg korisničkog iskustva. Saznajte više o kolačićima koje koristimo ili ih isključite ako ne želite da prikupljamo vaše podatke. Postavke

    Pregled privatnosti

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili što bolje korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se pohranjuju u Vaš preglednik i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na ovu web lokaciju. Time nam dajete povratne informacije koji dijelovi portala su Vam najzanimljiviji i najkorisniji.

    Sve postavke kolačića prema želji možete prilagoditi.

    Neophodni kolačići

    Ovaj kolačić bi trebao biti omogućen u svakom trenutku kako bismo mogli spremiti Vaš odabir postavki kolačića.

    Ako onemogućite ovaj kolačić, nećemo moći spremiti Vaše odabrane postavke. To znači da ćete svaki put kada posjetite ovu web lokaciju morati ponovno omogućiti ili onemogućiti kolačiće.

    Kolačići treće strane

    Ova web lokacija koristi Google Analytics za prikupljanje informacija kao što su broj posjetitelja i najpopularnije stranice.

    Ostavljajući omogućenu ovu opciju pomažete nam unaprijediti naš portal.

    Najprije omogućite neophodne kolačiće kako bismo mogli spremiti vaše postavke!

    Politika kolačića

    Više informacija o kolačićima