Facebook Instagram
    Facebook Instagram LinkedIn
    suvremenažena.hr
    • HOME
    • ZDRAV ŽIVOT
      • ZDRAVLJE
      • ZDRAVA PREHRANA
      • FIT TIJELO
    • LIFESTYLE
      • UREĐENJE DOMA I DIZAJN
      • PUTOVANJA
      • GASTRO
    • INSPIRACIJA
      • INSPIRATIVNE ŽENE
      • OSOBNI RAST I RAZVOJ
      • DOBAR ŽIVOT
      • CITATI
      • D-KNJIGA
      • ASTRO
    • LJEPOTA
      • NJEGA LICA I TIJELA
      • NJEGA KOSE I FRIZURE
      • MAKE-UP
      • PRIRODNA KOZMETIKA
    • MODA
    • ODNOSI
      • LJUBAVNI ŽIVOT
      • DJECA I RODITELJI
      • TRUDNOĆA I MAJČINSTVO
    • POSAO
      • PODUZETNIŠTVO
      • USPJEH
      • FINANCIJE
      • INSPIRATIVNI RAZGOVORI
    • ONLINE MAGAZIN
    • KOLUMNE
      • ALEKSANDRA IVANAC
      • DANIJELA SLAVICA
      • DARIA ANTONOVIĆ
      • DUBRAVKA ŠIMUNOVIĆ
      • GORANKA RAKIĆ
      • JULIJANA OREMOVIĆ
      • MARIJANA GLAVAŠ
      • MATEJ ČULJAK
      • VALENTINA SUMPOR
    suvremenažena.hr
    PODUZETNIŠTVO

    Što nikako ne biste smjeli raditi na svojoj poslovnoj Facebook stranici?

    Danijela SlavicaBy Danijela Slavica16 travnja, 20216 Mins Read
    7 najcescih pogresaka koje tvrtke rade na Facebooku
    Foto: Kaufdex, Pixabay
    PODIJELI
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Facebook je jedna od najdugovječnijih društvenih platformi na koju se tvrtke oslanjaju kako bi se približile svojoj ciljanoj publici.

    Stavimo li sa strane aktualne promjene koje uvode zbog zaštite privatnosti korisnika, koje će oglašivačima zakomplicirati taj posao, zapravo ima smisla da nam je Facebook društvena platforma broj 1.
    Naime, Facebook koristi više od trećine ljudi na zemlji.

    Ja sam na Facebooku sa svojim privatnim profilom kao i s poslovnom stranicom. Vodim i nekoliko poslovnih stranica svojih klijenata, a do ovog teksta vjerojatno ste stigli zato što ste i vi na Facebooku te pratite FB stranicu Suvremena žena.

    Nakon što vam je neka tvrtka upala u oko sigurno ste je potražili i na društvenim mrežama. Priznajte da ste se razočarali ako je niste pronašli na Facebooku, ili ne daj Bože da niste mogli pronaći njihovu web stranicu na Internetu. To je sigurno pobudilo sumnju u vama i pitali ste se postoji li ta tvrtka uopće?!

    S druge strane, kad postavite poslovnu stranicu na Facebooku susrest ćete se s nizom pitanja. Što biste i koliko često trebali objavljivati? Zašto su vam fotografije mutne i nisu pravog formata? Trebate li dogovoriti baš na sve poruke i komentare u postovima?

     

    7 najčešćih pogrešaka koje tvrtke rade na Facebooku

    Mnoge pogreške koje tvrtke uporno čine na Facebooku (među njima su i neke poznate i velike), vrlo se jednostavno mogu spriječiti.

    U ovom tekstu zato sam se odlučila navesti što ne biste smjeli raditi ako želite promovirati svoju tvrtku na ovoj društvenoj mreži i prikazati se u najboljem svjetlu. Izdvojila sam neke od najčešćih pogrešaka koje tvrtke rade na svojim Facebook stranicama.

     

    Vaša tvrtka nema stranicu, već profil

    Čini se banalnim, ali ovo je jako česta greška. Naime, na Facebooku je moguće imati profil te stranicu. Razlika je u tome što profile imaju fizičke osobe, a stranice pravne osobe. Zapravo, bez profila ne možete ni postaviti stranicu.

    Također, ovo je osobito važno za sve koji se ovih dana promoviraju u političkim kampanjama pred lokalne izbore i kreiraju oglase. Rade li to na svojim profilima, krše Facebookova pravila.

     

    Komentirate objave na poslovnoj stranici s privatnog profila

    Facebook News Feed u osnovi izgleda jednako bez obzira jeste li prijavljeni na svoj osobni račun ili račun svoje tvrtke. I tu se korisnici najviše zbune.

    Sigurna sam da ne želite odgovarati na komentare s vašeg osobnog profila, već sa svog poslovnog računa. Vrijedi i obrnuto.

    Baš sam nedavno s jednom klijenticom razgovarala o ovoj situaciji. Naime, ona nije imala svoj profil na Facebooku, ali je željela promovirati svoj brend. Onda je otvorila profil i nazvala ga imenom brenda (a ne svojim imenom i prezimenom). Potom je postavila i stranicu s istim nazivom.

    Da biste izbjegli ove pogreške najjednostavnije je da na svoj profil postavite drugačiju profilnu fotografiju.

     

    Uopće ne odgovarate na poruke i komentare

    Ovakvo ponašanje je kao da ste ljudima rekli da vas ne zanima ono što govore ili vas pitaju. Ignoriranje poruka, komentara i interakcije s pratiteljima nije pristojno.

    Krenimo od toga da ste otvorili FB stranicu da biste bili u interakciji sa svojim kupcima i potencijalnim klijentima koji su tamo već angažirani. Ako je to zbilja vaš cilj onda vam savjetujem da se na svojoj stranici ponašate s poštovanjem prema drugima, a ne kao na kanalu za emitiranje isključivo vaših poruka.

     

    Brišete ili ignorirate negativne komentare i osvrte

    Postoje osobe koje će vas kritizirati zato što su zbilja nezadovoljni vašom uslugom ili proizvodom. Međutim tu su i oni koji će vas gađati „otrovnim strelicama“ jer su karakterno pakosni. Ima i treća opcija – to su trolovi.

    Bez obzira s čijim se negativnim komentarima i osvrtima susretnete, zapamtite da ne možete spriječiti ljude da govore o vama i vašem brendu, dobro ili loše. Jedino što možete učiniti je odgovoriti s poštovanjem i korisnim informacijama. Možete se ispričati i navesti kako ćete riješiti problem ili nezadovoljstvo koje je nastalo zbog vaše pogreške.

    U svakom slučaju, vašim odgovorom ćete pokazati da ste zabrinuti zbog njihove kritike, ali i da slušate što vam govore, te se angažirate kako biste riješili nesuglasice.

     

    Ne pišete sadržaj uz objavu i ne uklanjate link

    Kad dijelite vezu s vaše web stranice kao novu objavu na Facebooku, metapodatke iz te objave (fotografija i kratki opis) Facebook „povlači“ automatski. Međutim, prije nego post objavite, obavezno napišite bar jednu rečenicu o tome na što se veza koju dijelite odnosi.

    Osim kreiranja sadržaja kojim ćete privući publiku da klikne na vašu objavu, obavezno uklonite i URL prije objavljivanja. To je onaj plavi link kojega mnogi ostavljaju u objavi.

    Kad FB „povuče“ fotografiju i URL, taj link slobodno obrišite. Budite bez brige, ništa se neće dogoditi s vezom na web. Štoviše, uklanjanjem URL-a vaša objava će biti vizualno urednija.

     

    Objavljujete samo kad uhvatite vremena

    Ne objavljujete prečesto, ali objavljujte redovito – ovo je formula za uspjeh.

    Zašto?

    Kad redovito objavljujete na Facebooku zadržat ćete angažman publike i pokazati im da ste prisutni i slušate što ih zanima te im nudite odgovore na pitanja i nedoumice. Međutim, ne želite u jednom danu objaviti 10 postova pa se onda pojaviti nakon mjesec dana.

    Na pitanje koliko objava raditi klijentima kažem – minimalno tri objave tjedno.
    U svakom slučaju mnogo važnija je kvaliteta sadržaja, a ne kvantiteta.

     

    Ne oglašavate se na Facebooku

    Prestanak oglašavanja kako bi se uštedio novac, jednak je zaustavljanju sata kako bi se uštedjelo vrijeme.
    Rekao je ovo poznati škotski poslovnjak Andrew Mackenzie a ja se totalno slažem s njim.

    Objavljujete li na Facebooku bez povremenog, strateškog oglašavanja ubrzo ćete primijetiti kako je vaš trud i vrijeme uloženo u prisustvo na ovoj mreži uzaludno. Organski doseg objava na Facebooku konstantno pada što nas sve tjera na oglašavanje.

    Facebook oglašavanjem možete jako precizno ciljati publiku s obzirom na lokaciju, dob, spol, demografske podatke, interese i ponašanja. Također, moći ćete kreirati prilagođenu i sličnu publiku te odabrati različite ciljeve kampanja. Ali ne možete samo uložiti 20 eura i očekivati 200 novih kupaca ili klijenata.

    Oglašavanje na Facebooku će funkcionirati samo ako ste spremni za eksperimentiranje i stalno praćenje vaše analitike. Jedino tako ćete uspjeti vidjeti što najbolje djeluje i daje najbolje rezultate kod vaše ciljane publike.

    Nadam se da ste u grupi onih kojima je jasno da danas moraju biti prisutni na Facebooku žele li privući više kupaca ili klijenata. Ako je tako, potrudite se da vaše predstavljanje bude najbolje moguće i bez greške.
    Nije bez razloga nastala ona poštapalica: „Ako nije bilo na Facebooku, kao da se nije niti dogodilo!“

    www.dkabinet.com

    DANIJELA SLAVICA Facebook poduzetništvo pogreške
    Danijela Slavica
    • Website
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn

    STRUČNJAKINJA ZA DIGITALNI MARKETING I ODNOSE S JAVNOŠĆU. Nakon 20 godina provedenih u medijima, kao novinarka i urednica na radiju, TV-u, dnevnim i tjednim novinama, odlučila sam pokrenuti vlastiti brend za digitalni marketing i PR. Brend se zove se d.KABINET i virtualno je mjesto za kreativne ideje koje će pomoći mojim klijentima da promoviraju svoje tvrtke ili sebe kao vodeće ljude. Posvećenost klijentima je ono što naglašavam kao vrijednost mog brenda a to znači da su svi koji se odluče na suradnju sa mnom, moji VIP klijenti, osobe sa imenom i prezimenom, a ne lista. Pružam usluge pisanja tekstova za web stranice, pisanje blogova i članaka, vodim stranice na društvenim mrežama, kreiram vizualni identitet, te online oglase.

    MOŽDA ŽELITE PROČITATI I OVO

    Lokalni SEO: Kome treba i kako ga koristiti?

    Kako odgovoriti kada klijent kaže da ste preskupi

    Comments are closed.

    IZDVOJENO

    16 kolovoza, 2022

    Nevjerojatan roman napisan prema istinitom slučaju koji ledi krv u žilama

    16 kolovoza, 2022

    Saznajte što o tuš WC uređajima misli gastroenterolog

    16 kolovoza, 2022

    Zapeli ste na poslu i razmišljate o otkazu? Postavite si ovih 10 pitanja

    14 kolovoza, 2022

    Osjetite slobodu bivanja onakvima kakvi zaista jeste

    14 kolovoza, 2022

    Zašto je Ultra Volume maskara pravi ljetni must-have?

    13 kolovoza, 2022

    Kako se nositi sa sve većim poskupljenjima i možemo li uopće uštedjeti

    12 kolovoza, 2022

    Vila iz snova autorice Lucy Coleman – Recenzija

    12 kolovoza, 2022

    Suptilni znakovi nezadovoljstva i neispunjenog života

    • Pratite nas na Facebooku
    • Pratite nas na Instagramu
    • LinkedIn

    Prijavite se

    ZA PRIMANJE NOVOSTI S PORTALA

    O portalu

    ZADOVOLJNA, SRETNA, PODUZETNA

    Suvremena žena je lifestyle portal koji donosi teme i savjete za sretniji, zdraviji, uspješniji i ispunjeniji život suvremene žene, novosti iz svih ženama zanimljivih područja koja život čine ljepšim, kvalitetnijim i zabavnijim. Inspirativne priče će Vas potaknuti na promjene koje priželjkujete.

    Portal je namijenjen ženama koje traže inspiraciju i motivaciju za ostvarenje života o kojem su oduvijek sanjale. Kroz sadržaje portala ih želimo osnažiti i potaknuti da vjeruju u sebe, da jačaju svjesnost o sebi, da žive zdravo, da preuzmu odgovornost za svoj život i živote onih koji o njima ovise. Cijenimo istinske vrijednosti.

    Facebook Instagram LinkedIn
    INFORMACIJE
    • KONTAKT
    • IMPRESSUM
    • PRAVILA PRIVATNOSTI
    • POLITIKA KOLAČIĆA
    • UVJETI KORIŠTENJA
    Copyright © Moja Asistenca

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće za pružanje što boljeg korisničkog iskustva. Saznajte više o kolačićima koje koristimo ili ih isključite ako ne želite da prikupljamo vaše podatke. Postavke

    Pregled privatnosti

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili što bolje korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se pohranjuju u Vaš preglednik i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na ovu web lokaciju. Time nam dajete povratne informacije koji dijelovi portala su Vam najzanimljiviji i najkorisniji.

    Sve postavke kolačića prema želji možete prilagoditi.

    Neophodni kolačići

    Ovaj kolačić bi trebao biti omogućen u svakom trenutku kako bismo mogli spremiti Vaš odabir postavki kolačića.

    Ako onemogućite ovaj kolačić, nećemo moći spremiti Vaše odabrane postavke. To znači da ćete svaki put kada posjetite ovu web lokaciju morati ponovno omogućiti ili onemogućiti kolačiće.

    Kolačići treće strane

    Ova web lokacija koristi Google Analytics za prikupljanje informacija kao što su broj posjetitelja i najpopularnije stranice.

    Ostavljajući omogućenu ovu opciju pomažete nam unaprijediti naš portal.

    Najprije omogućite neophodne kolačiće kako bismo mogli spremiti vaše postavke!

    Politika kolačića

    Više informacija o kolačićima