Facebook Instagram
    Facebook Instagram LinkedIn
    suvremenažena.hr
    • HOME
    • ZDRAV ŽIVOT
      • ZDRAVLJE
      • ZDRAVA PREHRANA
      • FIT TIJELO
    • LIFESTYLE
      • UREĐENJE DOMA I DIZAJN
      • PUTOVANJA
      • GASTRO
    • INSPIRACIJA
      • INSPIRATIVNE ŽENE
      • OSOBNI RAST I RAZVOJ
      • DOBAR ŽIVOT
      • CITATI
      • D-KNJIGA
      • ASTRO
    • LJEPOTA
      • NJEGA LICA I TIJELA
      • NJEGA KOSE I FRIZURE
      • MAKE-UP
      • PRIRODNA KOZMETIKA
    • MODA
    • ODNOSI
      • LJUBAVNI ŽIVOT
      • DJECA I RODITELJI
      • TRUDNOĆA I MAJČINSTVO
    • POSAO
      • PODUZETNIŠTVO
      • USPJEH
      • FINANCIJE
      • INSPIRATIVNI RAZGOVORI
    • ONLINE MAGAZIN
    • KOLUMNE
      • ALEKSANDRA IVANAC
      • DANIJELA SLAVICA
      • DARIA ANTONOVIĆ
      • DUBRAVKA ŠIMUNOVIĆ
      • GORANKA RAKIĆ
      • JULIJANA OREMOVIĆ
      • MARIJANA GLAVAŠ
      • MATEJ ČULJAK
      • VALENTINA SUMPOR
    suvremenažena.hr
    USPJEH

    Poboljšajte strategiju nastupa na društvenim mrežama – kalendar sadržaja

    Danijela SlavicaBy Danijela Slavica15 lipnja, 20216 Mins Read
    kalendar sadržaja
    Foto: Peter Olexa, Pexels
    PODIJELI
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Organizacija vam nikad nije bila jača strana, štoviše često se znate pogubiti u dnevnim zadacima pa vas uhvati panika kad imate deadline? Ako je među vašim poslovima i vođenje stranica na društvenim mrežama, u čemu morate biti redoviti, sigurna sam da vam se događaju kreativne blokade kada trebate napisati i objaviti novi post. Zapravo nekoliko različitih postova – na Facebooku, Instagramu, LinkedInu i YouTube kanalu. Tu nastupa kalendar sadržaja.

    I onima kojima je organizacija „srednje ime“, ne bi se snašli u tom poslu da nemaju kalendar sadržaja za društvene mreže. Napravite i vi svoj, dobit ćete najboljeg saveznika u poslu.

    Zamislite samo da više nikada ne trebate razbijati glavu što objaviti na LinkedInu, kakav story postati na Instagramu, je li jučer bio dan kad ste trebali postaviti kampanju na Facebook?!

    I ne samo da ćete unaprijed pripremiti sav materijal, s kalendarom ćete imati više vremena da se posvetite praćenju i mjerenju rezultata koje postižete od promocije na društvenim kanalima. Taj uvid će vam pomoći da strateški nastupite te se prilagodite i jednostavnije približite vašim potencijalnim klijentima.

     

    Što je kalendar sadržaja na društvenim mrežama?

    Kalendar društvenih mreža ili popularnije content kalendar je tabelarni pregled svih vaših nadolazećih postova na društvenim mrežama. Može se organizirati u obliku obične Excel tablice, Google kalendara ili interaktivne nadzorne ploče (ako koristite neku od aplikacija za upravljanje društvenim mrežama).

    Content kalendar obično uključuje kombinaciju ovih elemenata:

    • Datum i vrijeme objavljivanja posta.
    • Društvena mreža i stranica na kojem će post biti objavljen.
    • Kopija sadržaja objave i elementi (tj. fotografije, vizuali ili videozapisi).
    • Poveznice (linkovi) i oznake koje će biti uključene u post.
    • Bilo koje dodatne relevantne informacije (npr. je li objava u feedu na Instagramu ili Stories?).
    • Ovisno o opsegu vaše strategije, vaš kalendar može sadržavati jednu ili više društvenih mreža. Isto tako i više klijenata ako radite u marketinškoj agenciji.
    • Ovaj kalendar ne mora sadržavati isključivo materijal kojega planirate za društvene mreže. U njega možete upisati sve važne zadatke kao što su primjerice poslovni sastanci.

    Povezano: Kako se promovirati kad imate ograničen budžet?

     

    Zašto koristiti kalendar sadržaja na društvenim mrežama?

    1. Štedite vrijeme

    Bilo da radite za sebe (svoj brend) ili je vaše radno mjesto uključuje rad na društvenim mrežama, sadržaj kojega objavljujete na društvenim platformama treba se poklapati s marketinškim ciljevima tvrtke. Zbog toga ovaj posao od vas zahtijeva svakodnevno ulaganje napora i pažnje, a ne samo onda kada se osjećate nadahnuto.

    Kreiranje kalendara na društvenim mrežama omogućuje vam planiranje unaprijed, uključivanje u njega kolega tj. grupni rad, izbjegavanje multitaskinga i bilježenje svih kreativnih ideja za kasnije.

    U osnovi je to najbolji način da se osigurate da se nikada više ne nađete u očajničkom položaju i zadnji tren tražite nešto kreativno, edukativno i zanimljivo za objavljivanje, a što se ujedno poklapa s ukupnim ciljevima vaše tvrtke.

    Premda ćete objavljivati svaki dan, možda i više puta dnevno, s kalendarom sadržaja ne morate stalno kao kobac nadzirati svoje feedove. Postoje, naime, alati uz pomoć kojih ćete unaprijed zakazati objave na društvenim mrežama i – jednako važno – upravljati angažmanom publike s jednog mjesta. Neki od njih su: Facebook Creator Studio, HubSpot, SproutSocial, Zoho, AgoraPulse, Later itd.

     

    2. Dosljedni ste u objavljivanju sadržaja

    Bez obzira pokušavate li povećati broj lajkova na Facebooku, broj pratitelja na Instagramu, pretplatnike na YouTubeu ili ste odlučili mjeriti KPI-ove za društvene medije, svi stručnjaci će vam dati isti savjet – dosljedno objavljujte.

    Zašto?

    Kad ste dosljedni u objavljivanju, onda će se vaša publika jednostavnije angažirati oko vašeg sadržaja i povezati s vašim brendom. Angažman, s druge strane, povećava vaš organski doseg pa se vaši postovi prikazuju novoj publici a oni postaju vaši novi pratitelji. Dosljednošću u objavljivanju uspostavit ćete čvrstu povezanost s publikom. To je jedini pravi put do podizanja broja konverzija.

    Pisanje objava u kalendar za društvene mreže unaprijed omogućuje vam dosljedno objavljivanje, bilo da je riječ o mjesecu u kojem se ništa veliko ne događa, ili o vašoj promociji godine.

    Što nikako ne biste smjeli raditi na svojoj poslovnoj Facebook stranici?

     

    3. Kreirat ćete kvalitetniji sadržaj

    Planiranjem i pisanjem kalendara unaprijed dobit ćete bolji uvid u vašu strategiju. Imat ćete vremena pogledati ukupan sadržaj koji dijelite i kako publika reagira na njega iz dana u dan.

    To je sasvim drugačija perspektiva koju ćete dobiti u odnosu na svakodnevno užurbano pisanje i objavljivanje sadržaja. To znači da s kalendarom imate priliku kreirati kvalitetniji sadržaj i da on dosljedno prati vaše ciljeve te ima stalan specifičan glas brenda.

    Isto tako, zaboravite na one užurbane pozive fotografu ili copywriteru da ostave sve što trenutno rade, jer vam hitno trebaju za objavu na Instagramu! Sjetite se da su takvi žurni zadaci često bili lošije kvalitete. Kad imate posložen kalendar vaši kolege i suradnici će imati dovoljno vremena da odrade svoj dio posla. Posao će sigurno biti bolje kvalitete od onoga kojega treba odraditi u 10 minuta.

     

    4. Nećete raditi greške u objavama

    Planiranje objava unaprijed znači da vaš radni proces ima svojevrsne sigurnosne postavke. Pisanje i uređivanje teksta, provjera činjenica pa čak provjeravanje sadržaja s ostalim kolegama ako radite u timu, mnogo je lakše kada radite danima ili tjednima unaprijed.

    Kalendar društvenih medija – posebno onaj u kojem sudjeluje više članova marketinškog tima – najbolji je način da se spriječe pogreške u objavama. Kad radite kalendar za recimo mjesec dana unaprijed imate dovoljno vremena da s timom pregledate, korigirate ili eventualno potpuno mijenjate sadržaj.

    S ispunjenim kalendarom unaprijed zaboravite na neugodnosti poput objavljivanja sadržaja na brzinu pa njegovog ispravljanja po nekoliko puta.

     

    5. Imat ćete vremena za ambiciozniju strategiju na društvenim mrežama

    Poznati svjetski brendovi i velike tvrtke često istovremeno rade više kampanja odjednom – dugoročne, srednjoročne i kratkoročne, plaćene i organske. S content kalendarom i vi ćete moći raditi na isti način.

    Jednom kad zakažete sadržaj i utvrdite raspored objava, vaš se prenapregnuti mozak može osloboditi tog pritiska. Sada ćete imati više vremena kako bi se pozabavili drugim zadacima i planovima. Trebate li pokrenuti nagradni natječaj? Početi tražiti partnere ili influencere? Možda je vrijeme da predstavite svoj brend na Pinterestu ili počnete aktivno snimati IG Reels.

    Bez obzira upravljate li timom od pet osoba ili radite sami, podizanje prisustva na društvenim platformama različitim kategorijama objava na višu razinu, znači prije svega dobro organiziranje.

     

    6. Više nikad nećete propustiti važne datume

    Nikad više ne zaboravite Svjetski dan cheesecakea! Ako se bavite pripremom slastica i ugostiteljstvom, naravno. 🙂

    Content kalendar omogućuje vam da vam nikad ne promaknu važni datumi i događaji koji su relevantni za publiku vašeg brenda.

    Također, kada ste raspisali vaš kalendar, nećete biti u strci i zbrci ako se nešto aktualno pojavi a vi morate reagirati te promijeniti raspored objava.

    www.dkabinet.com

    DANIJELA SLAVICA društvene mreže kalendar sadržaja organizacija
    Danijela Slavica
    • Website
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn

    STRUČNJAKINJA ZA DIGITALNI MARKETING I ODNOSE S JAVNOŠĆU. Nakon 20 godina provedenih u medijima, kao novinarka i urednica na radiju, TV-u, dnevnim i tjednim novinama, odlučila sam pokrenuti vlastiti brend za digitalni marketing i PR. Brend se zove se d.KABINET i virtualno je mjesto za kreativne ideje koje će pomoći mojim klijentima da promoviraju svoje tvrtke ili sebe kao vodeće ljude. Posvećenost klijentima je ono što naglašavam kao vrijednost mog brenda a to znači da su svi koji se odluče na suradnju sa mnom, moji VIP klijenti, osobe sa imenom i prezimenom, a ne lista. Pružam usluge pisanja tekstova za web stranice, pisanje blogova i članaka, vodim stranice na društvenim mrežama, kreiram vizualni identitet, te online oglase.

    MOŽDA ŽELITE PROČITATI I OVO

    Zapeli ste na poslu i razmišljate o otkazu? Postavite si ovih 10 pitanja

    Evo kako već danas doći do novih klijenata!

    Comments are closed.

    IZDVOJENO

    16 kolovoza, 2022

    Nevjerojatan roman napisan prema istinitom slučaju koji ledi krv u žilama

    16 kolovoza, 2022

    Saznajte što o tuš WC uređajima misli gastroenterolog

    16 kolovoza, 2022

    Zapeli ste na poslu i razmišljate o otkazu? Postavite si ovih 10 pitanja

    14 kolovoza, 2022

    Osjetite slobodu bivanja onakvima kakvi zaista jeste

    14 kolovoza, 2022

    Zašto je Ultra Volume maskara pravi ljetni must-have?

    13 kolovoza, 2022

    Kako se nositi sa sve većim poskupljenjima i možemo li uopće uštedjeti

    12 kolovoza, 2022

    Vila iz snova autorice Lucy Coleman – Recenzija

    12 kolovoza, 2022

    Suptilni znakovi nezadovoljstva i neispunjenog života

    • Pratite nas na Facebooku
    • Pratite nas na Instagramu
    • LinkedIn

    Prijavite se

    ZA PRIMANJE NOVOSTI S PORTALA

    O portalu

    ZADOVOLJNA, SRETNA, PODUZETNA

    Suvremena žena je lifestyle portal koji donosi teme i savjete za sretniji, zdraviji, uspješniji i ispunjeniji život suvremene žene, novosti iz svih ženama zanimljivih područja koja život čine ljepšim, kvalitetnijim i zabavnijim. Inspirativne priče će Vas potaknuti na promjene koje priželjkujete.

    Portal je namijenjen ženama koje traže inspiraciju i motivaciju za ostvarenje života o kojem su oduvijek sanjale. Kroz sadržaje portala ih želimo osnažiti i potaknuti da vjeruju u sebe, da jačaju svjesnost o sebi, da žive zdravo, da preuzmu odgovornost za svoj život i živote onih koji o njima ovise. Cijenimo istinske vrijednosti.

    Facebook Instagram LinkedIn
    INFORMACIJE
    • KONTAKT
    • IMPRESSUM
    • PRAVILA PRIVATNOSTI
    • POLITIKA KOLAČIĆA
    • UVJETI KORIŠTENJA
    Copyright © Moja Asistenca

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće za pružanje što boljeg korisničkog iskustva. Saznajte više o kolačićima koje koristimo ili ih isključite ako ne želite da prikupljamo vaše podatke. Postavke

    Pregled privatnosti

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili što bolje korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se pohranjuju u Vaš preglednik i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na ovu web lokaciju. Time nam dajete povratne informacije koji dijelovi portala su Vam najzanimljiviji i najkorisniji.

    Sve postavke kolačića prema želji možete prilagoditi.

    Neophodni kolačići

    Ovaj kolačić bi trebao biti omogućen u svakom trenutku kako bismo mogli spremiti Vaš odabir postavki kolačića.

    Ako onemogućite ovaj kolačić, nećemo moći spremiti Vaše odabrane postavke. To znači da ćete svaki put kada posjetite ovu web lokaciju morati ponovno omogućiti ili onemogućiti kolačiće.

    Kolačići treće strane

    Ova web lokacija koristi Google Analytics za prikupljanje informacija kao što su broj posjetitelja i najpopularnije stranice.

    Ostavljajući omogućenu ovu opciju pomažete nam unaprijediti naš portal.

    Najprije omogućite neophodne kolačiće kako bismo mogli spremiti vaše postavke!

    Politika kolačića

    Više informacija o kolačićima