Facebook Instagram
    Facebook Instagram LinkedIn
    suvremenažena.hr
    • HOME
    • ZDRAV ŽIVOT
      • ZDRAVLJE
      • ZDRAVA PREHRANA
      • FIT TIJELO
    • LIFESTYLE
      • UREĐENJE DOMA I DIZAJN
      • PUTOVANJA
      • GASTRO
    • INSPIRACIJA
      • INSPIRATIVNE ŽENE
      • OSOBNI RAST I RAZVOJ
      • DOBAR ŽIVOT
      • CITATI
      • D-KNJIGA
      • ASTRO
    • LJEPOTA
      • NJEGA LICA I TIJELA
      • NJEGA KOSE I FRIZURE
      • MAKE-UP
      • PRIRODNA KOZMETIKA
    • MODA
    • ODNOSI
      • LJUBAVNI ŽIVOT
      • DJECA I RODITELJI
      • TRUDNOĆA I MAJČINSTVO
    • POSAO
      • PODUZETNIŠTVO
      • USPJEH
      • FINANCIJE
      • INSPIRATIVNI RAZGOVORI
    • ONLINE MAGAZIN
    • KOLUMNE
      • ALEKSANDRA IVANAC
      • DANIJELA SLAVICA
      • DARIA ANTONOVIĆ
      • DUBRAVKA ŠIMUNOVIĆ
      • GORANKA RAKIĆ
      • JULIJANA OREMOVIĆ
      • MARIJANA GLAVAŠ
      • MATEJ ČULJAK
      • VALENTINA SUMPOR
    suvremenažena.hr
    PODUZETNIŠTVO

    Društvene mreže na kojima se isplati biti ove jeseni

    Danijela SlavicaBy Danijela Slavica24 rujna, 20214 Mins Read
    Društvene mreže na kojima se isplati biti ove jeseni
    PODIJELI
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Prisustvo vašeg brenda online trebalo bi biti među prioritetima u vašem marketinškom planu. Koja to tvrtka danas nema web stranicu, Google My Business profil ili nije na Facebooku?! Ako vas nema na Internetu kao da ne postojite. Saznajte koje su društvene mreže na kojima se isplati biti ove jeseni!

    Vrijeme lockdowna zbog korona virusa zorno nam je pokazalo koliko je važno i korisno biti na Internetu. Kako poslovna godina započinje od jeseni, sad je pravo vrijeme da odaberete društvenu mrežu koja će najviše koristiti vašoj tvrtki. Uz Facebook i Instagram, koje imaju najbolji ROI, donosim detalje o još tri društvene mreže na kojima se isplati biti ove jeseni preko kojih ćete lakše doći do kupaca ili klijenata.

    Povezano: Kako do novih pratitelja na Instagramu?

    Koja društvena mreža je najbolja za vas

    Tik Tok

    Tik Tok je nedvojbeno jedna od trenutno najzanimljivijih društvenih aplikacija, najviše zato što ima eksplozivan rast korisnika. Postoji od 2017., a već je 2020. bila aplikacija s najvećim brojem preuzimanja.

    Mjesečno je na ovoj platformi 689 milijuna aktivnih korisnika. Među njima je najviše tinejdžera i pripadnika Generacije Z, tj. mladih od 16 do 24 godine. Ako su oni vaša ciljana publika, pronaći ćete ih upravo na Tik Toku. Međutim, nemojte ovu platformu u startu otpisati ako smatrate da je vaša tvrtka ozbiljna da bi se promovirala na Tik Toku, a tinejdžeri nisu vaši kupci jer nemaju tu platežnu moć. Ne brinite, lako će tinejdžeri objasniti roditeljima što im treba. Isto tako, mnogo je tvrtki koje su iskoristile prednosti ove platforme i na zabavan način educirale svoje kupce. Prikazali se kao brend koji prati trendove i najnovije digitalne platforme. TikTok je platforma isključivo za kreiranje i razmjenu kratkih video zapisa. Kao na Instagramu, objave se mogu lajkati, komentirati, dijeliti te komunicirati putem poruka. Također, sadržaj Tik Toka možete podijeliti na Instagramu, Facebooku i YouTube-u čime dobivate veću vidljivost.

    YouTube

    YoutubeYouTube je poznat kao druga najveća Internet tražilica na svijetu ili video platforma, dok je rjeđe smatramo društvenom mrežom. Mjesečno je aktivno koristi 2 milijarde ljudi. U samo jednoj minuti na YouTube se unese 100 sati video materijala. Pitate li se na koji način vam ova mreža može pomoći da se približite vašoj potencijalnoj publici slijedi nekoliko primjera koji će vam dati odgovore.

    YouTube je idealan kad nešto želite pokazati, a ne ispričati. Što to znači?
    Video je odličan alat kad želite prikazati kako se npr. koristi neki vaš proizvod umjesto da prepričavate na 10 stranica teksta. Putem vlastitog YouTube kanala publici ćete na brži način pokazati koja je vizija, misija i osnovna poruka vašeg brenda.

    Ljudi bolje reagiraju na vizualne znakove, a video je savršena metoda za hvatanje i prikazivanje emocija i fizičkih svojstava onoga što promičete. Dobijete li tjedno bar tri videa? Sigurno sam u pravu.

    Osim što je YouTube najpopularnija video platforma, video zapisi s te mreže dijele se svuda – na Facebooku, Twitteru, u porukama, e-mailovima… Video zapisi s YouTuba su mobile friendly pa ih svi lako mogu pregledati. I još nešto, Google i druge tražilice favoriziraju video materijale pa je dijeljenje videozapisa putem YouTubea s naslovima, opisima i oznakama u kojima se koriste ključne riječi, odličan način za poboljšanje rangiranja na tražilicama.

    LinkedIn

    Preko 750 milijuna „poslovnjaka“ koristi LinkedIn za umrežavanje, napredovanje u karijeri, promoviranje svojih poduzeća i još mnogo toga. Više od polovice marketinških stručnjaka kaže da planiraju koristiti LinkedIn u ovoj godini. Pokazalo je to nedavno istraživanje platforme HubSpot.

    LinkedIn je doživio veću popularnost kad su korisnici i brendovi shvatili da je LinkedIn jedina društvena platforma posvećena profesionalcima, ali ne samo kako bi pronašli ili ponudili nova radna mjesta. Ova društvena mreža mora biti u vašoj marketinškoj strategiji ako ste tvrtka koja cilja profesionalnu publiku, osobito B2B marketinške stručnjake usmjerene na privlačenje potencijalnih klijenata. Isto tako, trebao bi vam biti „must have“ kanal ako želite brendirati samoga sebe.

    Dobru vidljivost na LinkedInu ćete dobiti ako objavite tek tri posta tjedno, a kad na vašu objavu reagira netko od pratitelja dijeljenjem, komentarom ili lajkom, to će vidjeti i njihovi kontakti. Na LinkedInu se mogu objavljivati i Stories, a najnovija službena vijest je da će taj alat uskoro dobiti i neka poboljšanja.

    Slično kao na Facebooku, na LinkedInu možete pokrenuti i sponzorirane kampanje, ali uz još bolje ciljanje vaših potencijalnih klijenata. Također je moguća opcija prenošenja uživo.
    Za kraj savjet koji uvijek napomenem klijentima: Svaka marketinška strategija započinje kupcem! Zato prije nego što postavite poslovne stranice na društvenim mrežama, kreirajte vašu ciljanu skupinu, tj. vaše buyer persone. Ne trošite vrijeme i novac uzalud kreirajući i objavljujući sadržaj i oglase na onim društvenim mrežama na kojima nisu vaši kupci ili klijenti.

    Povezano: Što nikako ne biste smjeli raditi na svojoj poslovnoj Facebook stranici?

    DANIJELA SLAVICA društvene mreže Facebook Instagram ISTAKNUTO Linkedin TIK TOK YouTube
    Danijela Slavica
    • Website
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn

    STRUČNJAKINJA ZA DIGITALNI MARKETING I ODNOSE S JAVNOŠĆU. Nakon 20 godina provedenih u medijima, kao novinarka i urednica na radiju, TV-u, dnevnim i tjednim novinama, odlučila sam pokrenuti vlastiti brend za digitalni marketing i PR. Brend se zove se d.KABINET i virtualno je mjesto za kreativne ideje koje će pomoći mojim klijentima da promoviraju svoje tvrtke ili sebe kao vodeće ljude. Posvećenost klijentima je ono što naglašavam kao vrijednost mog brenda a to znači da su svi koji se odluče na suradnju sa mnom, moji VIP klijenti, osobe sa imenom i prezimenom, a ne lista. Pružam usluge pisanja tekstova za web stranice, pisanje blogova i članaka, vodim stranice na društvenim mrežama, kreiram vizualni identitet, te online oglase.

    MOŽDA ŽELITE PROČITATI I OVO

    Lokalni SEO: Kome treba i kako ga koristiti?

    Kako odgovoriti kada klijent kaže da ste preskupi

    Comments are closed.

    IZDVOJENO

    12 kolovoza, 2022

    Vila iz snova autorice Lucy Coleman – Recenzija

    12 kolovoza, 2022

    Suptilni znakovi nezadovoljstva i neispunjenog života

    11 kolovoza, 2022

    Venera u Lavu – vrijeme da od života uzmeš ono najbolje

    10 kolovoza, 2022

    Pun Mjesec u Vodenjaku bi za mnoge mogao biti ključan period u ovoj godini

    9 kolovoza, 2022

    Domaća limunada na 3 načina: oduševite svoje ukućane i goste!

    6 kolovoza, 2022

    Odijevanje u skladu s godinama: modni savjeti za 50+ dame!

    4 kolovoza, 2022

    Lokalni SEO: Kome treba i kako ga koristiti?

    3 kolovoza, 2022

    Izazovan aspekt Saturna i Marsa pokazuje nam sve od čega bježimo

    • Pratite nas na Facebooku
    • Pratite nas na Instagramu
    • LinkedIn

    Prijavite se

    ZA PRIMANJE NOVOSTI S PORTALA

    O portalu

    ZADOVOLJNA, SRETNA, PODUZETNA

    Suvremena žena je lifestyle portal koji donosi teme i savjete za sretniji, zdraviji, uspješniji i ispunjeniji život suvremene žene, novosti iz svih ženama zanimljivih područja koja život čine ljepšim, kvalitetnijim i zabavnijim. Inspirativne priče će Vas potaknuti na promjene koje priželjkujete.

    Portal je namijenjen ženama koje traže inspiraciju i motivaciju za ostvarenje života o kojem su oduvijek sanjale. Kroz sadržaje portala ih želimo osnažiti i potaknuti da vjeruju u sebe, da jačaju svjesnost o sebi, da žive zdravo, da preuzmu odgovornost za svoj život i živote onih koji o njima ovise. Cijenimo istinske vrijednosti.

    Facebook Instagram LinkedIn
    INFORMACIJE
    • KONTAKT
    • IMPRESSUM
    • PRAVILA PRIVATNOSTI
    • POLITIKA KOLAČIĆA
    • UVJETI KORIŠTENJA
    Copyright © Moja Asistenca

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće za pružanje što boljeg korisničkog iskustva. Saznajte više o kolačićima koje koristimo ili ih isključite ako ne želite da prikupljamo vaše podatke. Postavke

    Pregled privatnosti

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili što bolje korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se pohranjuju u Vaš preglednik i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na ovu web lokaciju. Time nam dajete povratne informacije koji dijelovi portala su Vam najzanimljiviji i najkorisniji.

    Sve postavke kolačića prema želji možete prilagoditi.

    Neophodni kolačići

    Ovaj kolačić bi trebao biti omogućen u svakom trenutku kako bismo mogli spremiti Vaš odabir postavki kolačića.

    Ako onemogućite ovaj kolačić, nećemo moći spremiti Vaše odabrane postavke. To znači da ćete svaki put kada posjetite ovu web lokaciju morati ponovno omogućiti ili onemogućiti kolačiće.

    Kolačići treće strane

    Ova web lokacija koristi Google Analytics za prikupljanje informacija kao što su broj posjetitelja i najpopularnije stranice.

    Ostavljajući omogućenu ovu opciju pomažete nam unaprijediti naš portal.

    Najprije omogućite neophodne kolačiće kako bismo mogli spremiti vaše postavke!

    Politika kolačića

    Više informacija o kolačićima