Facebook Instagram
    Facebook Instagram LinkedIn
    suvremenažena.hr
    • HOME
    • ZDRAV ŽIVOT
      • ZDRAVLJE
      • ZDRAVA PREHRANA
      • FIT TIJELO
    • LIFESTYLE
      • UREĐENJE DOMA I DIZAJN
      • PUTOVANJA
      • GASTRO
    • INSPIRACIJA
      • INSPIRATIVNE ŽENE
      • OSOBNI RAST I RAZVOJ
      • DOBAR ŽIVOT
      • CITATI
      • D-KNJIGA
      • ASTRO
    • LJEPOTA
      • NJEGA LICA I TIJELA
      • NJEGA KOSE I FRIZURE
      • MAKE-UP
      • PRIRODNA KOZMETIKA
    • MODA
    • ODNOSI
      • LJUBAVNI ŽIVOT
      • DJECA I RODITELJI
      • TRUDNOĆA I MAJČINSTVO
    • POSAO
      • PODUZETNIŠTVO
      • USPJEH
      • FINANCIJE
      • INSPIRATIVNI RAZGOVORI
    • ONLINE MAGAZIN
    • KOLUMNE
      • ALEKSANDRA IVANAC
      • DANIJELA SLAVICA
      • DARIA ANTONOVIĆ
      • DUBRAVKA ŠIMUNOVIĆ
      • GORANKA RAKIĆ
      • JULIJANA OREMOVIĆ
      • MARIJANA GLAVAŠ
      • MATEJ ČULJAK
      • VALENTINA SUMPOR
    suvremenažena.hr
    OSOBNI RAST I RAZVOJ

    Četiri faze do idealne ciljne skupine u životu

    MIROSLAV SKENDERBy MIROSLAV SKENDER4 srpnja, 20176 Mins Read
    faze do idealne ciljne skupine
    Foto: Unsplash / Priscilla Du Preez
    PODIJELI
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Znate ono kad u poslovnom svijetu govore o ciljnoj skupini? Kažem govore, jer većina ljudi koji se bave poslom nisu definirali svoju ciljnu skupinu. A izuzetno je bitna. Jer njome definiramo ljude s kojima ćemo raditi te definiramo kako će naš posao ići. No, ovo nije tekst samo o poslovanju, nego i o životu. Kako u životu odrediti svoju ciljnu skupinu i zašto? Koje su faze do idealne ciljne skupine?

    Četiri faze do idealne ciljne skupine

    Ova potreba određivanja ciljne skupine je samo bolje definirana u poslovanju, no u životu je isto tako imamo i jednako je važna. Kako? Krenimo od naše obitelji. Prijatelja, partnera, kolega… svi oni koliko god različiti bili imaju neke stvari zajedničke. Budite uvjereni da im vi niste jedina zajednička stvar u životu. Jer to je nemoguće.

    Netko koga podcjenjuju u obitelji, na poslu i u partnerskom odnosu postavio si je upravo takvu ciljnu skupinu, okupio je oko sebe ljude koji će mu pomoći iskušavati svoje uvjerenje da nije dovoljno dobar. Iako nesvjesno, ovo je u potpunosti izabrana ciljna skupina.

    Povezano: Kako promijeniti život

    No zašto bi netko izabrao negativne ljude u svom životu?

    Zbog svojih uvjerenja. Kako sam napisao gore, ako imamo uvjerenje da nismo dovoljno dobri, mi nećemo u svoj život privući osobu koja će nam potvrđivati kako smo divni i veliki. Niti će osoba koja vjeruje u sebe privući u odnos osobu koja će sumnjati.

    Ovo je još jedan važan kut gledanja onoga što imate u životu, a koristim ga da osvijestite nešto što vam je možda ostalo nevidljivo. Poanta je da vi birate svoju ciljnu skupinu.

    Zato se slobodno sebi zahvalite za sve odnose kojima ste zadovoljni u životu i s druge strane si priznajte da ste vi odgovorni za sve one odnose s kojima niste zadovoljni u životu.

    Budući da većinu naših uvjerenja nosimo iz obitelji, ako na njima ne radimo, vaša uvjerenja će biti uvjerenja vaše obitelji. I da, ako ostanete u tom programu, možete se zaista razboljeti od propuha.

    Sad se pitate kako da promijenim obitelj? To je nemoguće. Dakle, to nije moj izbor. Ali je. Jer ako pogledate na svoju širu obitelj, s nekima se viđate često, s nekima izuzetno rijetko. Neke osobe iz šire obitelji niti ne znate po imenu. Dakle, već tu imate mogućnost značajno filtirirati vašu ciljnu skupinu. Ima onih s kojima ćete se rado vidjeti, oni najbliži vama, no i oni imaju takav odnos s vama i podržavaju uvjerenja koja želite promijeniti.

    Na vama je da promijenite kvalitetu odnosa

    Za ovo postoji puno načina. Jednostavno promijenite temu kada dođe do dijela koji vam se ne sviđa. Ili otvoreno recite kako se ne slažete i nemojte pokušavati drugu stranu uvjeriti u suprotno. Ali nemojte dozvoliti niti da oni uvjeravaju vas. Dakle, nekada ne morate promijeniti osobu s kojom ste u odnosu nego parametre odnosa. Tada osoba koja i nije vaša ciljna skupina može odgovarati onome za što se zalažete.

    OK, kad smo odlučili mijenjati stvari i detektirali da imamo ciljnu skupinu koja podržava ono što ne želimo, vrijeme je za promjenu. Razmislite, koje osobine treba imati osoba s kojom biste rado radili, bili u odnosu, bili prijatelj? Kada ih definirate, napravite još jednu sitnicu… Provjerite imate li vi kvalitete koje bi takvu osobu privukle. Ako nemate, izgradite ih. Dok ih budete gradili već će se pojaviti osobe koje pripadaju vašoj ciljanoj skupini.

    Pod ovim svjetlom promijenit ćete i neke postavke u dosadašnjem ponašanju. Činit ćete drugačije stvari kada je na pomolu novi odnos. Kada se upoznate s nekim, prije nego vam ta osoba postane bliža, provucite je kroz osobine koje želite u odnosu. Na primjer, dosta vam je depresivnih ljudi u životu koji kukaju kako je život i svijet katastrofa. Pa kada upoznate novu osobu jednostavno obratite pozornost na to kuka li ona. Ako kuka, ona nije vaša ciljna skupina. Nemojte se niti truditi oko tog odnosa.

    Možda će vam biti teško ne biti bar malo ljubazan, no i to je ulaganje energije u taj odnos. Zato, ako želite što brže rezultate, nemojte niti to činiti. Postoje „granične“ osobine koje vam zapravo i ne smetaju previše ili ih osoba radi relativno rijetko. Možda vam one neće smetati i tada je OK da ih prihvatite. U krajnjoj liniji, imate moć i kasnije reći ne odnosu ako vam se mišljenje promijeni.

    Povezano: Definicija savršenog života

    Kako bi to izgledalo u praksi – faze do idealne ciljne skupine

    Prvo, definirajte svoju ciljnu skupinu u važnim dijelovima života. Posao, partnerstvo, prijateljstvo, hobi, aktivnosti… dodajte što je vama aktualno.

    Faza 1

    Za svaku kategoriju definirajte željene osobine. Za posao ćete tako htjeti stručne osobe koje imaju vlastiti integritet, pouzdane su, stabilne, posvećene istom cilju kao i vi, točni su i sa dovoljno iskustva i znanja.

    Faza 2

    Provjerite imate li osobine koje bi mogle privući osobe koje zadovoljavaju kriterije. Ako kasnite i nepouzdani ste, nemate pravo to tražiti od drugih. Ako detektirate svoje nedostatke u nekoj od kategorija vidite možete li i želite li ih promijeniti. Promijenite ih.

    Faza 3

    Provjerite sve odnose koje imate. Koliko njih i u kojoj mjeri odgovara postavljenim standardima. Neki od njih će biti popravljivi, neki ne. Postavite se prema tome baš na taj način. Prestanite se truditi oko onih nepopravljivih i uložite energiju u popravljive.

    Faza 4

    Neka vam svaki novi odnos započne propuštanjem kroz filtere. Ako ne odgovara nekom od željenih parametara, jednostavno nemojte niti kretati u odnos jer vas to oslabljuje. Time gubite integritet i slabite dok činjenjem prema vlastitim standardima raste vaš integritet i moć.

    Kao što vidite, ovo nije lak proces i ne događa se od danas do sutra. Zato se i zove proces. No isplati se uložiti vrijeme u njega. Govorim iz vlastitog iskustva. Meni je doslovno promijenio život. Od dizanja vlastitih kvaliteta i prestanka gubljenja energije na odnose koje ne želim do ulaganja energije u odnose koje želim. Neke sam prijelaze radio lagano, dugo vremena, malo po malo, neke radikalno presjekao tako da sam se prestao javljati osobama i prestao odgovarati na njihovo javljanje. I sada se dogodi da s osobom koja nije moja ciljna skupina ne želim razmijeniti niti jednu riječ. Biram svoj cilj umjesto davanja energija programu „pristojnosti“ i programu „red je“.

    Na početku će biti dosta zahtjevno to sve pratiti, provjeriti i prepoznati na vrijeme, no nemojte se oko toga zamarati. Uskoro ćete se toliko izvještiti da ćete čim vidite osobu prepoznati je li vaša ciljana skupina. I pogodite što! Sve će ih više koji vam se pojavljuju u životu biti upravo ti s kojima želite ući u odnos.

    Tko vam je pao na pamet tijekom čitanja ovog teksta? Što ćete konkretno učiniti sada kad ste stekli ovo znanje? Koliko ste truda i vremena spremni uložiti?

    Povezano: 11 razloga zbog kojih ne rastemo na putu osobnog razvoja

    CILJNA SKUPINA Miroslav Skender
    MIROSLAV SKENDER
    • Facebook

    TRENER OSOBNOG RAZVOJA Kroz mnoge godine osobnog razvoja i mnoge godine edukacije za trenera osobnog razvoja prepoznao sam vlastitu autentičnost te odabrao upravo to, ono najbolje od sebe podijeliti sa svijetom oko sebe. Pobijedio sam samo ako su i oni oko mene pobijedili. Stoga je moja misija pomoći svima koji žele i imaju hrabrosti promijeniti svoju priču.

    MOŽDA ŽELITE PROČITATI I OVO

    5 loših navika zbog kojih možete ostaviti negativan prvi dojam

    Uspješna žena ne mora, ona bira!

    Comments are closed.

    IZDVOJENO

    12 kolovoza, 2022

    Suptilni znakovi nezadovoljstva i neispunjenog života

    11 kolovoza, 2022

    Venera u Lavu – vrijeme da od života uzmeš ono najbolje

    10 kolovoza, 2022

    Pun Mjesec u Vodenjaku bi za mnoge mogao biti ključan period u ovoj godini

    9 kolovoza, 2022

    Domaća limunada na 3 načina: oduševite svoje ukućane i goste!

    6 kolovoza, 2022

    Odijevanje u skladu s godinama: modni savjeti za 50+ dame!

    4 kolovoza, 2022

    Lokalni SEO: Kome treba i kako ga koristiti?

    3 kolovoza, 2022

    Izazovan aspekt Saturna i Marsa pokazuje nam sve od čega bježimo

    3 kolovoza, 2022

    Knjiga koja će vas naučiti kako voljeti i biti voljen

    • Pratite nas na Facebooku
    • Pratite nas na Instagramu
    • LinkedIn

    Prijavite se

    ZA PRIMANJE NOVOSTI S PORTALA

    O portalu

    ZADOVOLJNA, SRETNA, PODUZETNA

    Suvremena žena je lifestyle portal koji donosi teme i savjete za sretniji, zdraviji, uspješniji i ispunjeniji život suvremene žene, novosti iz svih ženama zanimljivih područja koja život čine ljepšim, kvalitetnijim i zabavnijim. Inspirativne priče će Vas potaknuti na promjene koje priželjkujete.

    Portal je namijenjen ženama koje traže inspiraciju i motivaciju za ostvarenje života o kojem su oduvijek sanjale. Kroz sadržaje portala ih želimo osnažiti i potaknuti da vjeruju u sebe, da jačaju svjesnost o sebi, da žive zdravo, da preuzmu odgovornost za svoj život i živote onih koji o njima ovise. Cijenimo istinske vrijednosti.

    Facebook Instagram LinkedIn
    INFORMACIJE
    • KONTAKT
    • IMPRESSUM
    • PRAVILA PRIVATNOSTI
    • POLITIKA KOLAČIĆA
    • UVJETI KORIŠTENJA
    Copyright © Moja Asistenca

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće za pružanje što boljeg korisničkog iskustva. Saznajte više o kolačićima koje koristimo ili ih isključite ako ne želite da prikupljamo vaše podatke. Postavke

    Pregled privatnosti

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili što bolje korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se pohranjuju u Vaš preglednik i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na ovu web lokaciju. Time nam dajete povratne informacije koji dijelovi portala su Vam najzanimljiviji i najkorisniji.

    Sve postavke kolačića prema želji možete prilagoditi.

    Neophodni kolačići

    Ovaj kolačić bi trebao biti omogućen u svakom trenutku kako bismo mogli spremiti Vaš odabir postavki kolačića.

    Ako onemogućite ovaj kolačić, nećemo moći spremiti Vaše odabrane postavke. To znači da ćete svaki put kada posjetite ovu web lokaciju morati ponovno omogućiti ili onemogućiti kolačiće.

    Kolačići treće strane

    Ova web lokacija koristi Google Analytics za prikupljanje informacija kao što su broj posjetitelja i najpopularnije stranice.

    Ostavljajući omogućenu ovu opciju pomažete nam unaprijediti naš portal.

    Najprije omogućite neophodne kolačiće kako bismo mogli spremiti vaše postavke!

    Politika kolačića

    Više informacija o kolačićima