Facebook Instagram
    Facebook Instagram LinkedIn
    suvremenažena.hr
    • HOME
    • ZDRAV ŽIVOT
      • ZDRAVLJE
      • ZDRAVA PREHRANA
      • FIT TIJELO
    • LIFESTYLE
      • UREĐENJE DOMA I DIZAJN
      • PUTOVANJA
      • GASTRO
    • INSPIRACIJA
      • INSPIRATIVNE ŽENE
      • OSOBNI RAST I RAZVOJ
      • DOBAR ŽIVOT
      • CITATI
      • D-KNJIGA
      • ASTRO
    • LJEPOTA
      • NJEGA LICA I TIJELA
      • NJEGA KOSE I FRIZURE
      • MAKE-UP
      • PRIRODNA KOZMETIKA
    • MODA
    • ODNOSI
      • LJUBAVNI ŽIVOT
      • DJECA I RODITELJI
      • TRUDNOĆA I MAJČINSTVO
    • POSAO
      • PODUZETNIŠTVO
      • USPJEH
      • FINANCIJE
      • INSPIRATIVNI RAZGOVORI
    • ONLINE MAGAZIN
    • KOLUMNE
      • ALEKSANDRA IVANAC
      • DANIJELA SLAVICA
      • DARIA ANTONOVIĆ
      • DUBRAVKA ŠIMUNOVIĆ
      • GORANKA RAKIĆ
      • JULIJANA OREMOVIĆ
      • MARIJANA GLAVAŠ
      • MATEJ ČULJAK
      • VALENTINA SUMPOR
    suvremenažena.hr
    PODUZETNIŠTVO Posao

    3 stvari koje možete naučiti od svoje konkurencije

    Maja KosBy Maja Kos8 srpnja, 20214 Mins Read
    naučiti od svoje konkurencije
    Foto: burst.shopify/Matthew Henry
    PODIJELI
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Evo jednog nepopularnog razmišljanja: samo nesigurni ljudi i biznisi gledaju na konkurenciju kao na nešto loše. Oni koji teže najboljem i vjeruju u ono što rade znaju da je konkurencija neophodna i često inspirativna. Ako pripadate ovoj drugoj skupini, onda znate da su biznisi slični vašem izvrsna prilika za još veći rast i razvoj vlastitog poslovanja.

    Puno je toga što možete naučiti od svoje konkurencije

    Razmislite samo – kad biste bili jedini na tržištu koji nudite određeni proizvod ili uslugu, velika je šansa da bi se s vremenom “pokvarili”. Često to možemo vidjeti i u realnosti, kada i neki veći brendovi, misleći da su prvi izbor kupaca, postanu uobraženi ili lijeni. A potom ih zamjeni neko novo i entuzijastično ime. Konkurentno tržište potiče nas na stalnu borbu, edukaciju, inovacije. Ako ste mali poduzetnik i tek se probijate na tržištu ili želite povećati svoj dio “prodajnog kolača”, evo kako to napraviti kroz praćenje konkurencije.

    Bolje njihova greška, nego vaša

    I dok je u životu i poslu važno raditi greške jer ponekad iz njih najbolje učimo, neke greške bolje je izbjeći i pustiti da ih napravi netko drugi. Popišite koga sve smatrate svojom konkurencijom, a potom ih zapratite na svim društvenim mrežama (ako ne javno, jednostavno kreirajte neki profil). Pratite njihove objave i reakcije pratitelja na iste. Osim komentara ispod objava, pogledajte i recenzije korisnika na društvenim mrežama kao i na Google reviews. Ako primijetite da se neki komentari, bilo dobri ili loši često ponavljaju, tu leži prilika za analizom i svoga poslovanja te što vi radite dobro ili ne.

    Povezano: Evo kako potaknuti kreativnost kada osjećate da ste “zapeli”

    Pratite njihov sadržaj

    Danas kada su svi brendovi većinom prisutni online lako je pratiti sve što vas zanima i što vam može koristiti. Radite li u takvoj branši gdje je važno kreiranje sadržaja na društvenim mrežama i webu onda je važno da pratite što radi vaša konkurencija. Osim samog sadržaja, gledajte i kada objavljuju te kakva je interakcija publike. Otkrit ćete koje je najbolje vrijeme za objavu te kakav tip teksta i objava najbolje prolazi.

    Naravno, uz sve novo dobivene informacije nije cilj da kopirate sve što drugi rade, već da vam to bude smjernica kojoj ćete dodati nešto što je samo vaše. Time ćete stvoriti jedinstveni sadržaj uz malu početnu pomoć. Možda ste već primijetili da brojni brendovi koji se bave sadržajem često ponovo iskoriste već viđeni content. To nije ništa neuobičajeno, ponekad se radi o drugačijem naslovu ili fotografiji uz isti tekst. Time se testiraju razne verzije kako bi se pronašla zlatna formula dobrog contenta koji potiče angažman. Nakon što neko vrijeme stvarate svoj jedinstveni sadržaj i sami se poigrajte s ovim analizama, iskoristite već postojeći sadržaj i dajte mu novi twist.

    Povezano: Kako se promovirati kada imate ograničeni budžet

    SWOT analiza

    Sigurno ste već napravili jednu za svoj biznis, no je li vam ikada palo na pa pamet učiniti isto za konkurenciju? Ovo je zapravo izvrstan način da izdvojite 1 do 3 najvećih konkurenata i dobro proučite njihovo poslovanje. Ako ćete išta naučiti od svoje konkurencije, to ćete najbolje postići SWOT analizom. Dobivene informacije neka vam budu input za vlastiti rebranding ili novu prodajnu strategiju.

    Napravite je na klasičan način vizualno ističući njihove snage, slabosti, prilike i prijetnje, a ovo su neki koraci koje možete napraviti prije kako bi prikupili informacije za izradu same analize:

    • analizirajte njihovu web stranicu i društvene mreže
    • pronađite oglase za posao i opis selekcijskog procesa
    • “guglajte” zaposlenike, managere i proizvod/usluge
    • ako se radi o poznatim i velikim imenima, uključite Google obavijesti ukoliko se nešto o njima pojavi u vijestima
    • zapratite ih na društvenim mrežama
    • kupite njihove proizvode i usluge i isprobajte ih (ovaj korak nikako nemojte preskočiti)
    • čitajte njihove objave, blogove i slično
    • potražite što se piše o njima (a i vama) na forumima, u Facebook grupama i na stranicama koje ocjenjuju poslodavce
    konkurencija poduzetništvo SWOT analiza
    Maja Kos

    "People person", uvijek fokusirana na pozitivno. Višegodišnje iskustvo u marketingu, komunikacijama, pisanju, uz završen NLP practitioner tečaj. Obožavam teme osobnog rasta i razvoja, uvijek težim inspirirati druge i samu sebe!

    MOŽDA ŽELITE PROČITATI I OVO

    Lokalni SEO: Kome treba i kako ga koristiti?

    Kako odgovoriti kada klijent kaže da ste preskupi

    Comments are closed.

    IZDVOJENO

    12 kolovoza, 2022

    Suptilni znakovi nezadovoljstva i neispunjenog života

    11 kolovoza, 2022

    Venera u Lavu – vrijeme da od života uzmeš ono najbolje

    10 kolovoza, 2022

    Pun Mjesec u Vodenjaku bi za mnoge mogao biti ključan period u ovoj godini

    9 kolovoza, 2022

    Domaća limunada na 3 načina: oduševite svoje ukućane i goste!

    6 kolovoza, 2022

    Odijevanje u skladu s godinama: modni savjeti za 50+ dame!

    4 kolovoza, 2022

    Lokalni SEO: Kome treba i kako ga koristiti?

    3 kolovoza, 2022

    Izazovan aspekt Saturna i Marsa pokazuje nam sve od čega bježimo

    3 kolovoza, 2022

    Knjiga koja će vas naučiti kako voljeti i biti voljen

    • Pratite nas na Facebooku
    • Pratite nas na Instagramu
    • LinkedIn

    Prijavite se

    ZA PRIMANJE NOVOSTI S PORTALA

    O portalu

    ZADOVOLJNA, SRETNA, PODUZETNA

    Suvremena žena je lifestyle portal koji donosi teme i savjete za sretniji, zdraviji, uspješniji i ispunjeniji život suvremene žene, novosti iz svih ženama zanimljivih područja koja život čine ljepšim, kvalitetnijim i zabavnijim. Inspirativne priče će Vas potaknuti na promjene koje priželjkujete.

    Portal je namijenjen ženama koje traže inspiraciju i motivaciju za ostvarenje života o kojem su oduvijek sanjale. Kroz sadržaje portala ih želimo osnažiti i potaknuti da vjeruju u sebe, da jačaju svjesnost o sebi, da žive zdravo, da preuzmu odgovornost za svoj život i živote onih koji o njima ovise. Cijenimo istinske vrijednosti.

    Facebook Instagram LinkedIn
    INFORMACIJE
    • KONTAKT
    • IMPRESSUM
    • PRAVILA PRIVATNOSTI
    • POLITIKA KOLAČIĆA
    • UVJETI KORIŠTENJA
    Copyright © Moja Asistenca

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće za pružanje što boljeg korisničkog iskustva. Saznajte više o kolačićima koje koristimo ili ih isključite ako ne želite da prikupljamo vaše podatke. Postavke

    Pregled privatnosti

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili što bolje korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se pohranjuju u Vaš preglednik i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na ovu web lokaciju. Time nam dajete povratne informacije koji dijelovi portala su Vam najzanimljiviji i najkorisniji.

    Sve postavke kolačića prema želji možete prilagoditi.

    Neophodni kolačići

    Ovaj kolačić bi trebao biti omogućen u svakom trenutku kako bismo mogli spremiti Vaš odabir postavki kolačića.

    Ako onemogućite ovaj kolačić, nećemo moći spremiti Vaše odabrane postavke. To znači da ćete svaki put kada posjetite ovu web lokaciju morati ponovno omogućiti ili onemogućiti kolačiće.

    Kolačići treće strane

    Ova web lokacija koristi Google Analytics za prikupljanje informacija kao što su broj posjetitelja i najpopularnije stranice.

    Ostavljajući omogućenu ovu opciju pomažete nam unaprijediti naš portal.

    Najprije omogućite neophodne kolačiće kako bismo mogli spremiti vaše postavke!

    Politika kolačića

    Više informacija o kolačićima