Tamara Kajari – profesionalna organizatorica

1

Suvremena žena razgovarala je s Tamarom Kajari, profesionalnom organizatoricom koja pomaže ženama u uspješnoj organizaciji stambenog ili manjeg uredskog prostora.

Suvremena žena: Molim kratko se predstavite za portal Suvremena žena.

Tamara: Moje ime je Tamara Kajari i ja sam profesionalna organizatorica za žene u njihovim stambenim prostorima i manjim uredima. Osim toga sam ponosna supruga i majka dvije tinejdžerice. Završila sam studij ekonomije i radila godinama u struci ni ne sluteći da ću jednoga dana biti poduzetnica. No eto, danas sam vlasnica tvrtke „SLAGALICA organiziranje“ i zahvalna što mogu raditi ono što najviše volim.

Suvremena žena: Koja je bila Vaša ideja kad ste pokrenuli posao i što su Vam ciljevi u odnosu s klijentima?

Tamara: Osnovna ideja je pomoći ženama koje nisu dovoljno vješte u organiziranju, a osjećaju da im to negativno utječe na bilo koju sferu života i u konačnici izaziva stres i nezadovoljstvo.

Što se tiče ciljeva u mom odnosu s klijenticama, izdvojila bih dva osnovna:

  • pridobiti i opravdati njihovo povjerenje te
  • vratiti im narušeno ili izgubljeno samopouzdanje

Povjerenje žene koja mi se obrati za pomoć neophodno je da bismo uopće mogle ući u svijet njenog osobnih prostora, predmeta, nedoumica, bez njenog straha da će doživjeti osuđivanje ili kritiku bilo koje vrste. Kad posao zbog kojeg smo surađivale privedemo kraju, moja najveća nagrada je vidjeti na klijentici samopouzdanje s kojim će ubuduće moći izazove svojih ormara, papira i obaveza uspješno organizirati sama.

Suvremena žena: Koji su izazovi u poslovnim kontaktima u Vašoj djelatnosti?

Tamara: Većina ljudi ili uopće ne zna da takva usluga postoji ili imaju pogrešnu predodžbu o njoj. Pojam profesionalnog organiziranja u Hrvatskoj još uvijek se uglavnom povezuje s organizacijom vjenčanja i kongresa, dok se organizacijsko savjetovanje pojedinaca u njihovom domu vrlo često shvaća kao pospremanje ili pomoć u kući. S druge pak strane, mnogi TV programi i Internet preplavljeni su raznim „stručnjacima“ i savjetima na temu organiziranja, a koji se uglavnom svode na estetske promjene, kupovanje raznih dekorativnih kutija, košara, fascikala, stalaka pa čak i novog namještaja. Sve to nije nužno loše, ali često dodatno produbljuje neorganiziranost.

Zato bih rekla da je jedan od većih izazova objasniti tržištu da je najveća vrijednost dobrog profesionalnog organizatora pojednostavljenje kojem podučava svakog klijenta, a ne praćenje trendova dizajna interijera ili dodatni shopping.

Suvremena žena: Koja su najčešća pitanja koja postavljaju klijenti i što je ono što posebno volite naglasiti u Vašem poslu?

Tamara: Kako izgleda sam proces organiziranja? Kuda s viškom stvari? Kako odabrati organizacijsko rješenje koje će odgovarati svim ukućanima? To su pitanja koja klijenti najčešće postavljaju. Uvijek volim naglasiti onu poznatu frazu „manje je više“ jer je to u organiziranju zapravo najveća istina, kao uostalom i u životu općenito. Pri tome ne mislim samo na gomile odjeće ili papira, nego jednako tako i na mnoštvo zadataka koje si žene često same zadaju, komplicirajući si dodatno život.

Suvremena žena: Što je za Vas obilje i zadovoljstvo u životu?

Tamara: Zapravo ne vidim razliku; zdravlje, obitelj, prijatelji i posao daju mi različite oblike zadovoljstva, a sve zajedno je jedan prekrasan paket koji smatram obiljem. Na tome sam neizmjerno zahvalna.

Razgovarala: Suvremena žena

Share.

Comments are closed.