Radi li vaša web stranica za vas ili protiv vas?

0

Kolumna: S MARIJANOM KROZ PODUZETNIŠTVO

Autorica: Marijana Glavaš
Menadžerica u malom poduzetništvu

 

Vaša web stranica je sastavni dio vaše strategije digitalnog marketinga.
Poslovni subjekt danas ne može bez web stranice.

Mnogi od vas poduzimaju različite akcije kako bi doveli posjetitelje na svoju web lokaciju.
Nastojite ponuditi prave sadržaje pravim osobama u pravo vrijeme.
Nastojite dovesti potencijalne kupce na svoju web stranicu.

Kada ih dovedete, prilika je da se predstavite.
Da pokažete što čini vašu robnu marku jedinstvenom.
Da im date informacije o svojim proizvodima/uslugama.
Da im pomognete da donesu odluku o kupnji.

Možda ste vrlo aktivni u digitalnom marketingu kroz različite kanale…
Aktivni ste na društvenim mrežama.
Redovito objavljujete članke na blogu.
Plaćate Google oglase…
Sve ove aktivnosti dovode nove korisnike na vašu web stranicu.
Web stranica je vrlo važan dio vaše digitalne strategije.
Što ste aktivniji, to je vidljivost vaše web stranice veća.

Ako vaša web stranica ne pruža informacije koje posjetitelj traži…
… Ako ne pruža ugodno korisničko iskustvo, vaš trud može pasti u vodu.

Svakodnevno posjetimo brojne web stranice.
Traženje informacija na internetu je postala sasvim uobičajena digitalna interakcija.
Kao online korisnici, postali smo izbirljivi.
Kada idete na neku web stranicu, želite doći do određenih informacija.
Ako vam web stranica ne da odgovore, niste zadovoljni.
Još ako nije funkcionalna, vjerojatno se više nećete vraćati.
Jer navikli ste da sve teče brzo i glatko.

Mnoge tvrtke su postavile web stranice na pravi način.
Mnoge nisu.
Korisnici vole tvrtke koje to rade na pravi način.
Očekujemo da će informacije koje želimo biti dostupne i točne.
Ako ne pronađemo željene informacije, razočarani smo.
Neke stranice napuštamo prije nego što i dođemo.

Web stranica treba biti dobro osmišljena.
Treba biti funkcionalna.
Intuitivna.
Jednostavna kako bi bila učinkovita.
Jednostavna da posjetitelj može ostvariti svoje ciljeve bez napora.

Ako ne daje odgovore…
Ako ne pruža ugodno korisničko iskustvo…
… velike su šanse da će korisnici rješenja tražiti na stranicama vaše konkurencije.
Vjerodostojnost je izgubljena.

Broj korisnika koji web pregledavaju putem svojih mobilnih uređaja je ogroman.
Funkcionalnost na mobilnom uređaju je vrlo važna.
Ako vaša web stranica nije prilagođena za pregled na mobilnim uređajima, već ste daleko iza konkurencije.

Uklonite sve prepreke

Razmislite koje odgovore bi na vašoj web stranici mogli tražiti posjetitelji…
Mogu li na web stranici pronaći te odgovore?
Mogu li ih lako pronaći?
Odražava li vaša web stranica vašu robnu marku?
Jesu li informacije ažurne?
Nema ništa gore nego kad naiđemo na zastarjele informacije na webu.
Korisnik gubi povjerenje.

Ako želite kreirati učinkovitu web stranicu, pitajte ljude što misle o vašoj web stranici.
Što im nedostaje?
Što im smeta?
Informacije su dragocjene.

marijana@moja-asistenca.com

Foto: Ingram Image

Share.

Leave A Reply

two × five =