Facebook Instagram
    Facebook Instagram LinkedIn
    suvremenažena.hr
    • HOME
    • ZDRAV ŽIVOT
      • ZDRAVLJE
      • ZDRAVA PREHRANA
      • FIT TIJELO
    • LIFESTYLE
      • UREĐENJE DOMA I DIZAJN
      • PUTOVANJA
      • GASTRO
    • INSPIRACIJA
      • INSPIRATIVNE ŽENE
      • OSOBNI RAST I RAZVOJ
      • DOBAR ŽIVOT
      • CITATI
      • D-KNJIGA
      • ASTRO
    • LJEPOTA
      • NJEGA LICA I TIJELA
      • NJEGA KOSE I FRIZURE
      • MAKE-UP
      • PRIRODNA KOZMETIKA
    • MODA
    • ODNOSI
      • LJUBAVNI ŽIVOT
      • DJECA I RODITELJI
      • TRUDNOĆA I MAJČINSTVO
    • POSAO
      • PODUZETNIŠTVO
      • USPJEH
      • FINANCIJE
      • INSPIRATIVNI RAZGOVORI
    • ONLINE MAGAZIN
    • KOLUMNE
      • ALEKSANDRA IVANAC
      • ANA VONIĆ JOVANOVIĆ
      • DANIJELA SLAVICA
      • DARIA ANTONOVIĆ
      • DUBRAVKA ŠIMUNOVIĆ
      • GORANKA RAKIĆ
      • JULIJANA OREMOVIĆ
      • MARIJANA GLAVAŠ
      • MATEJ ČULJAK
      • VALENTINA SUMPOR
    suvremenažena.hr
    PODUZETNIŠTVO

    Osvježite svoju ljetnu hashtag strategiju

    Danijela SlavicaBy Danijela Slavica23 lipnja, 20225 Mins Read
    hashtag
    Foto: Depositphotos
    PODIJELI
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Ako koristite društvene mreže za oglašavanje svog brenda, trebali biste koristiti hashtagove. Ova oznaka će vam pomoći u povećanju dosega i angažmana na društvenim mrežama.

    Učinkovito korištenje hashtagova mnogo je više od objavljivanja postova na Instagramu s hashtagom #VitaminSea. Dobro osmišljena strategija nastupa na društvenim mrežama trebala bi uključivati miks popularnih, relevantnih i brendiranih hashtagova.

    Što je hashtag?

    Hashtag je metadata oznaka koja se postavlja ispred riječi, grupe riječi ili izraza. Ovu oznaku koristimo ako želimo grupirati sadržaj oko određene teme, razgovora ili događaja online, što ljudima olakšava pronalaženje sadržaja koji ih zanima. Hashtagovi se mogu koristiti na bilo kojoj društvenoj platformi, ali su najpopularniji na Twitteru i Instagramu. Hashtag je prvi put upotrijebio Chris Messina 2007. godine. Ovaj stručnjak za web marketing, predložio je Twitteru da počne koristiti simbol # za grupiranje povezanih tweetova. Od tada do danas upotreba hashtagova samo raste.

    Kako povećati organski doseg s hashtagovima

    Hashtagovi su odličan način za povezivanje s ljudima koji su zainteresirani za istu temu, uslugu, proizvod i mogu se koristiti za gotovo sve. Kada koristite hashtagove, vaša objava postaje vidljiva osobama koje pretražuju taj hashtag. Ako ste primjerice, vlasnik male tvrtke, možete koristiti hashtagove za promoviranje svojih proizvoda ili usluga. Recimo da se bavite planiranjem vjenčanja i koristite redovito u vašim objavama na Instagramu i Facebooku hashtag #vjencanjahrvatska, netko tko je zaručen i traži vaše usluge sigurno će naići na vašu objavu. Zato je najbolji način da povećate svoj organski doseg s hashtagovima koristeći one koji su relevantni za vaše poslovanje i industriju.

    Istražite koji su hashtagovi najpopularniji u vašoj industriji, a zatim ih počnite koristiti u svojim objavama. Ne zaboravite osmisliti i koristiti i brendirani hashtag.

    Zakonitosti upotrebe hashtaga

    Vjerujem da ste vidjeli na društvenim mrežama milijune hashtagova. Hashtagovi koji se pišu u tekstu, ispod teksta, kao naslov, u komentarima, dugački hashtagovi koje ne možete niti razumjeti, kobasice od hashtagova, hashtagovi koji nisu dobili onu plavu boju… Ima tu svega.

    Zato u nastavku pročitajte neke zakonitosti koje treba poštovati kod korištenja ovog popularnog simbola:

    • Hashtag uvijek počinje sa znakom #, ali neće funkcionairati (neće dobiti plavu boju) ako koristite razmake, interpunkciju ili simbole.
    • Hashtag koristite na javnim računima/stranicama. U suprotnom, sadržaj s hashtagom koji napišete vidjet će samo vaši pratitelji.
    • Nemojte nizati previše riječi. Najbolji hashtagovi obično su kratki i lako pamtljivi.
    • Koristite relevantne i specifične hashtagove – one koji su vezani uz vašu djelatnost. Ako je nejasan, bit će ga teško pronaći i publika neće koristiti.
    • Ograničite broj hashtagova koje koristite. Držite se pravila „Manje je više“ jer gomila hastagova će izgledati spamy.

    Budući da su u Hrvatskoj još uvijek najpopularnije društvene mreže Facebook i Instagram pročitajte kako koristiti hashtagove na tim platformama i na što sve morate pripaziti.

    Instagram hashtag

    Gdje pisati hashtagove na Instagramu?

    Svojedobno se vodila rasprava o tome gdje je najbolje pisati hashtagove kod objava na Instagramu. To mjesto je definitivno ispod teksta objave. Također, hashtagove slobodno pišite i u komentare kada komunicirate s pratiteljima.

    Do 10 hashtagova možete napisati i u Instagram Stories. Međutim, Instagram priče više se ne prikazuju na stranicama s hashtagovima niti se prikazuju korisnicima koji slijede specifičan hashtag. To znači da hashtagovi neće nužno pomoći da vaše priče budu predstavljene novoj publici, ali ih i dalje možete koristiti za dodavanje konteksta svom sadržaju.

    Također je moguće i poželjno uključiti hashtagove u biografiju profila vašeg brenda na Instagramu. Uz one koju su relevantni za vaše poslovanje, dodajte u bio i vaš brendirani hashtag.

    Na Instagramu je moguće koristiti maksimalno 30 hashtagova. No, nemojte pretjerivati. Moj savjet je maksimalno 7, a najbolje bi bilo od tri do pet.

    VAŽNO: Instagram je nedavno objavio službene upute za korištenje hashtagova.
    No ti njihovi najnoviji savjeti su u suprotnosti s nekim uputama koje je su dali publici tek nedavno. Ljudi su posebno imali problema s preporučenim brojem hashtagova.

    Neki stručnjaci za digitalni marketing počeli su tako nagađati da Instagram mijenja svoj algoritam kako bi favorizirao pretragu u odnosu na hashtagove. Drugim riječima, ključne riječi koje se koriste u sadržaju objava i biografiji mogu početi igrati značajniju ulogu u rangiranju od hashtagova. Ako je to slučaj, hashtagovi će služiti isključivo kao alati za kategorizaciju sadržaja, umjesto da pomažu da se vaš sadržaj nađe na stranicama za pretraživanje objava.

    Hashtag na Facebooku

    Da, ima smisla koristiti hashtagove na Facebooku. Odmah vam odgovaram na najčešće pitanje.

    Hashtagovi će povećati vaše šanse da budete pronađeni na Facebooku no, imat ćete koristi od njihovog korištenja samo ako objavljujete na poslovnoj stranici i ako su oni relevantni za vašu djelatnost.

    Samo zato što se Facebook hashtagovi mogu pretraživati ne znači da će učitavanje 30 hashtagova na vašu objavu povećati vaš doseg, klikove ili angažman.

    Službena preporuka o broju korištenja hashtagova na Facebooku je maksimalno do 5, a 3 bi bilo najbolje.

    Prije svega, koristite hashtagove samo kada su relevantni. Izbjegavajte korištenje hashtagova koji nemaju nikakve veze s vašom objavom, poslovanjem ili industrijom.

    Evo nekoliko popularnih načina na koje se hashtagovi koriste na Facebooku s konkretnim primjerima za svaki.

    Trenutni događaj – #Ljeto22
    Aktualni događaj – #HelpUkraina
    Proizvod ili robna marka – #RayBanStories
    Pokret/Akcija – hashtagovi koji se obično koriste za poticanje razgovora, promicanje cilja, pokreta ili društvenog problema – #DOSTA
    Humor – #FunnyAnimals
    Izazov – #RaketaDoLjeta

    Hashtagovi mogu biti uključeni u bilo koji dio vaše pisane objave na Facebooku ili u komentarima. Također, korisni su za grupiranje sadržaja u Facebook grupama prema temi.

    Povezano: Pet uobičajenih grešaka koje činite na društvenim mrežama

    DANIJELA SLAVICA društvene mreže hashtag ISTAKNUTO
    Danijela Slavica
    • Website
    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn

    Nakon 20 godina provedenih u medijima, kao novinarka i urednica na radiju, TV-u, dnevnim i tjednim novinama, odlučila sam pokrenuti vlastiti brend za digitalni marketing i PR. Brend se zove se d.KABINET i virtualno je mjesto za kreativne ideje koje će pomoći mojim klijentima da promoviraju svoje tvrtke ili sebe kao vodeće ljude. Posvećenost klijentima je ono što naglašavam kao vrijednost mog brenda a to znači da su svi koji se odluče na suradnju sa mnom, moji VIP klijenti, osobe sa imenom i prezimenom, a ne lista. Pružam usluge pisanja tekstova za web stranice, pisanje blogova i članaka, vodim stranice na društvenim mrežama, kreiram vizualni identitet, te online oglase.

    MOŽDA ŽELITE PROČITATI I OVO

    Naučite vještinu koja će osloboditi mudrost, lakoću i inspiraciju svake žene poduzetnice

    Ako nitko ne kupuje ono što prodajete, možda je stvar u ova 3 detalja!

    Comments are closed.

    IZDVOJENO

    25 lipnja, 2022

    Ovog vikenda Minionsi stižu u hrvatska kina!

    25 lipnja, 2022

    Kako zadržati svježinu i neodoljiv miris kože u ljetnim danima

    24 lipnja, 2022

    Drevno umijeće samoiscjeljivanja: knjiga koju ne smijete propustiti!

    24 lipnja, 2022

    Kako predsjednica Slovačke, Zuzana Čaputová, razbija predrasude o političarima i nadahnjuje žene u biznisu

    23 lipnja, 2022

    Osvježite svoju ljetnu hashtag strategiju

    22 lipnja, 2022

    Ubojita Finlay Donovan autorice Elle Cosimano – Recenzija

    22 lipnja, 2022

    Manje poznate serije na Netflixu koje će vas nasmijati do suza!

    21 lipnja, 2022

    Knjige koje možete dodati na svoj ljetni popis za čitanje: Stilus noviteti

    • Pratite nas na Facebooku
    • Pratite nas na Instagramu
    • LinkedIn

    Prijavite se

    ZA PRIMANJE NOVOSTI S PORTALA

    O portalu

    ZADOVOLJNA, SRETNA, PODUZETNA

    Suvremena žena je lifestyle portal koji donosi teme i savjete za sretniji, zdraviji, uspješniji i ispunjeniji život suvremene žene, novosti iz svih ženama zanimljivih područja koja život čine ljepšim, kvalitetnijim i zabavnijim. Inspirativne priče će Vas potaknuti na promjene koje priželjkujete.

    Portal je namijenjen ženama koje traže inspiraciju i motivaciju za ostvarenje života o kojem su oduvijek sanjale. Kroz sadržaje portala ih želimo osnažiti i potaknuti da vjeruju u sebe, da jačaju svjesnost o sebi, da žive zdravo, da preuzmu odgovornost za svoj život i živote onih koji o njima ovise. Cijenimo istinske vrijednosti.

    Facebook Instagram LinkedIn
    INFORMACIJE
    • KONTAKT
    • IMPRESSUM
    • PRAVILA PRIVATNOSTI
    • POLITIKA KOLAČIĆA
    • UVJETI KORIŠTENJA
    Copyright © Moja Asistenca

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće za pružanje što boljeg korisničkog iskustva. Saznajte više o kolačićima koje koristimo ili ih isključite ako ne želite da prikupljamo vaše podatke. Postavke

    Pregled privatnosti

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili što bolje korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se pohranjuju u Vaš preglednik i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na ovu web lokaciju. Time nam dajete povratne informacije koji dijelovi portala su Vam najzanimljiviji i najkorisniji.

    Sve postavke kolačića prema želji možete prilagoditi.

    Neophodni kolačići

    Ovaj kolačić bi trebao biti omogućen u svakom trenutku kako bismo mogli spremiti Vaš odabir postavki kolačića.

    Ako onemogućite ovaj kolačić, nećemo moći spremiti Vaše odabrane postavke. To znači da ćete svaki put kada posjetite ovu web lokaciju morati ponovno omogućiti ili onemogućiti kolačiće.

    Kolačići treće strane

    Ova web lokacija koristi Google Analytics za prikupljanje informacija kao što su broj posjetitelja i najpopularnije stranice.

    Ostavljajući omogućenu ovu opciju pomažete nam unaprijediti naš portal.

    Najprije omogućite neophodne kolačiće kako bismo mogli spremiti vaše postavke!

    Politika kolačića

    Više informacija o kolačićima