Facebook Instagram
    Facebook Instagram LinkedIn
    suvremenažena.hr
    • HOME
    • ZDRAV ŽIVOT
      • ZDRAVLJE
      • ZDRAVA PREHRANA
      • FIT TIJELO
    • LIFESTYLE
      • UREĐENJE DOMA I DIZAJN
      • PUTOVANJA
      • GASTRO
    • INSPIRACIJA
      • INSPIRATIVNE ŽENE
      • OSOBNI RAST I RAZVOJ
      • DOBAR ŽIVOT
      • CITATI
      • D-KNJIGA
      • ASTRO
    • LJEPOTA
      • NJEGA LICA I TIJELA
      • NJEGA KOSE I FRIZURE
      • MAKE-UP
      • PRIRODNA KOZMETIKA
    • MODA
    • ODNOSI
      • LJUBAVNI ŽIVOT
      • DJECA I RODITELJI
      • TRUDNOĆA I MAJČINSTVO
    • POSAO
      • PODUZETNIŠTVO
      • USPJEH
      • FINANCIJE
      • INSPIRATIVNI RAZGOVORI
    • ONLINE MAGAZIN
    • KOLUMNE
      • ALEKSANDRA IVANAC
      • DANIJELA SLAVICA
      • DARIA ANTONOVIĆ
      • DUBRAVKA ŠIMUNOVIĆ
      • GORANKA RAKIĆ
      • JULIJANA OREMOVIĆ
      • MARIJANA GLAVAŠ
      • MATEJ ČULJAK
      • VALENTINA SUMPOR
    suvremenažena.hr
    PODUZETNIŠTVO

    Kako razvijati posao kada ste već dosegnuli određenu razinu?

    Gordana Kadoić – poslovna savjetnicaBy Gordana Kadoić – poslovna savjetnica28 travnja, 20213 Mins Read
    razvoj poslovanja
    Foto: Y-Boychenko, Depositphotos
    PODIJELI
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    U svijetu biznisa praksa se okrenula naglavačke i mjeseci karantene su se pretvorili u oaze učenja novih vještina. Svladavali smo tako razne online aplikacije, komunicirali svim mogućim sredstvima na daljinu, puno više smo imali osjećaj za druge i empatija se konačno nastanila u našim srcima. Strah za vlastiti opstanak smekšao je u nama osjećaj za bližnjeg pa smo i kupce češće zvali i pitali kako su.

    Poslovni svijet se preselio u online mode, pa se čak i kupovina snažnije odvijala preko raznih web shopova, što je nekim proizvodima i uslugama dalo krila za budućnost.

    Većina poduzetnika sklona je razmišljanju da razvojem prodaje razvijaju i cjelokupno poslovanje. I u pravu su!

    S obzirom da je prodaja „core business“ više od 90% organizacija raduje me spoznaja da smo počeli razmišljati da moramo podići prodaju ukoliko se želimo nositi sa sve zahtjevnijim procesima na tržištu. Pozitivna je činjenica da sve veći broj tvrtki ulaže u razvoj prodaje na različite načine, ponekad planski, a nekada i neplanski. Rezultati su zaista različiti jer ovise i o nekim vanjskim faktorima, no važna je spoznaja što treba raditi, volja da želimo i plan kako ćemo to postići.

    Za sve one koji su prodaju doveli na željenu razinu i zadovoljno ostvaruju svoje prodajne planove, vrijeme je da se posvete razvoju poslovanja.

     

    Što bi to značilo?

    Poslovanje se može razvijati i trenutku kada prodaja nije na željenoj razini. To znači da ste se odlučili raditi NA biznisu, a ne U biznisu.

    Često se razlika može primijetiti kada se fokusiramo na strateške stvari, a kada na operativne poslove. Možda nam u ovom trenutku prodaja i nije zadovoljavajuća, ali smo donijeli odluku da hrabro napravimo iskorak i posvetimo se razvoju poslovanja.

    Razvoj poslovanja nije prodajna nego je marketinška kategorija.

    Ovdje prvenstveno mislim na:

    • Razvoj branda
    • Prepoznatljivost branda na tržištu
    • Izlazak na nova tržišta
    • Razvoj koncepta pristupa novim kupcima/klijentima

    I dok je u fokusu razvoja prodaje samo i isključivo kupac, u fokusu razvoja poslovanja je partner ili partneri kroz koje dolazimo do krajnjih kupaca/potrošača.

     

    Kako nam vlastiti zaposlenici mogu pomoći u razvoju poslovanja?

    Na to pitanje najbolje ćete odgovoriti sami sebi kroz sljedeća pitanja:

    • Imate li zaposlene različite tipove ljudi?
    • Njegujete li različitosti?
    • Kako motivirate i upravljate različitostima u timu?
    • Komunicirate li redovito?
    • Potičete li redovito zdravu povratnu informaciju?
    • Dajete li priliku novim članovima tima?
    • Prepoznajete li talente među zaposlenicima?
    • Nagrađujete li ih?
    • Plaćate li zadovoljavajuće svoje zaposlenike?
    • Postavljate li im izazove?
    • Cijenite li ih i slušate li njihova mišljenja?
    • Uključujete li managere u donošenje odluka?

    Nakon ovih pitanja sami znate koliko ste visoko na ljestvici uspješnog razvoja poslovanja.

    Za kvalitetan razvoj kompletnog poslovanja nužna je uloga i odgovornost svih odjela, a ne samo odjela prodaje. Ne dozvolite da marketing, financije, ljudski resursi, skladište i logistika, IT, planiranje i proizvodnja ili neki drugi odjeli uvijek budu u nezamijećenom položaju – dajte im prostor kreativnosti, poslušajte njihove ideje, postavite im izazove. Sami ćete se iznenaditi koliko novih prijedloga i rješenja ćete dobiti.

    Kako biste što kvalitetnije radili na razvoju poslovanja omogućite svojim zaposlenicima:

    1. Angažman
    2. Poznavanje strategije i ciljeva
    3. Informiranost
    4. Educiranost
    5. Motivaciju
    6. Mentora
    7. Učinkovitost
    8. Delegiranje
    9. Nagradu

    Ljudi koji dijele iste ciljeve postižu bolje rezultate.

    Gordana Kadoić poduzetništvo prodaja RAZVOJ POSLOVANJA uspjeh
    Gordana Kadoić – poslovna savjetnica
    • Website
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • LinkedIn

    GORDANA KADOIĆ, POSLOVNA SAVJETNICA ZA RAZVOJ PRODAJE I LEADERSHIPA, magistrica ekonomije, stručnjakinja je za upravljanje tvrtkama, za razvoj prodajnih timovima, te za razvoj managera na upravljačkim pozicijama. Povećanje prodaje, smanjenje troškova, optimizacija poslovanja, otvaranje novih kanala prodaje, razvijanje timova i lidera, suradnja proizvođača – distributera – trgovca, izgradnja branda, category i brand management, samo su neka od njezinih postignuća tijekom kojih je trenirala mnoge timove i lidere, prenijela im znanja i pripremila ih za nove izazove, radeći u prodaji na managerskim pozicijama u nekoliko vodećih hrvatskih i međunarodnih tvrtki. U proteklih 5 godina intenzivno radi s malim i srednjim poduzetnicima na unaprjeđenju njihovog poslovanja i pomaže im riješiti izazove poput: organizacije poslovanja i procesa prodaje, povećanja prihoda, otvaranja novih kanala prodaje i izlaza na inozemna tržišta, a posebnu pozornost posvećuje razvoju zaposlenika, njihovih kompetencija i priprema ih za preuzimanje liderskih funkcija unutar tvrtke. Gordana je održala više od 300 edukacija, treninga, radionica i seminara u zemlji i inozemstvu, ali je vrlo aktivna i u individualnom savjetovanju poduzetnika gdje se fokusira upravo na rast njihovog poslovanja. Piše stručne članke i blogove za: Lider, IN STORE magazin Hrvatska, BIH i Sjeverna Makedonija, CEED Sjeverna Makedonija, Poslovni savjetnik, Poslovna.hr, Poduzetnik, Samo pozitivno, Women in Adria, Manager.ba i Suvremena žena. Vlasnica je i direktorica tvrtke Adria Corporate koja je bavi poslovnim savjetovanjem i profesionalnim razvojem lidera.

    MOŽDA ŽELITE PROČITATI I OVO

    Lokalni SEO: Kome treba i kako ga koristiti?

    Kako odgovoriti kada klijent kaže da ste preskupi

    Comments are closed.

    IZDVOJENO

    6 kolovoza, 2022

    Odijevanje u skladu s godinama: modni savjeti za 50+ dame!

    4 kolovoza, 2022

    Lokalni SEO: Kome treba i kako ga koristiti?

    3 kolovoza, 2022

    Izazovan aspekt Saturna i Marsa pokazuje nam sve od čega bježimo

    3 kolovoza, 2022

    Knjiga koja će vas naučiti kako voljeti i biti voljen

    3 kolovoza, 2022

    Evo kako već danas doći do novih klijenata!

    1 kolovoza, 2022

    Ova maska za kosu iz kućne radinosti savršena je za zaštitu od sunca i mora!

    1 kolovoza, 2022

    Urušavanje obrazovnog sistema: Odgoda od škole, uplitanje roditelja, poruke koje šaljemo djeci

    29 srpnja, 2022

    Spoj Marsa i Urana utječe na sve što bi se moglo dogoditi narednih dana

    • Pratite nas na Facebooku
    • Pratite nas na Instagramu
    • LinkedIn

    Prijavite se

    ZA PRIMANJE NOVOSTI S PORTALA

    O portalu

    ZADOVOLJNA, SRETNA, PODUZETNA

    Suvremena žena je lifestyle portal koji donosi teme i savjete za sretniji, zdraviji, uspješniji i ispunjeniji život suvremene žene, novosti iz svih ženama zanimljivih područja koja život čine ljepšim, kvalitetnijim i zabavnijim. Inspirativne priče će Vas potaknuti na promjene koje priželjkujete.

    Portal je namijenjen ženama koje traže inspiraciju i motivaciju za ostvarenje života o kojem su oduvijek sanjale. Kroz sadržaje portala ih želimo osnažiti i potaknuti da vjeruju u sebe, da jačaju svjesnost o sebi, da žive zdravo, da preuzmu odgovornost za svoj život i živote onih koji o njima ovise. Cijenimo istinske vrijednosti.

    Facebook Instagram LinkedIn
    INFORMACIJE
    • KONTAKT
    • IMPRESSUM
    • PRAVILA PRIVATNOSTI
    • POLITIKA KOLAČIĆA
    • UVJETI KORIŠTENJA
    Copyright © Moja Asistenca

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće za pružanje što boljeg korisničkog iskustva. Saznajte više o kolačićima koje koristimo ili ih isključite ako ne želite da prikupljamo vaše podatke. Postavke

    Pregled privatnosti

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili što bolje korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se pohranjuju u Vaš preglednik i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na ovu web lokaciju. Time nam dajete povratne informacije koji dijelovi portala su Vam najzanimljiviji i najkorisniji.

    Sve postavke kolačića prema želji možete prilagoditi.

    Neophodni kolačići

    Ovaj kolačić bi trebao biti omogućen u svakom trenutku kako bismo mogli spremiti Vaš odabir postavki kolačića.

    Ako onemogućite ovaj kolačić, nećemo moći spremiti Vaše odabrane postavke. To znači da ćete svaki put kada posjetite ovu web lokaciju morati ponovno omogućiti ili onemogućiti kolačiće.

    Kolačići treće strane

    Ova web lokacija koristi Google Analytics za prikupljanje informacija kao što su broj posjetitelja i najpopularnije stranice.

    Ostavljajući omogućenu ovu opciju pomažete nam unaprijediti naš portal.

    Najprije omogućite neophodne kolačiće kako bismo mogli spremiti vaše postavke!

    Politika kolačića

    Više informacija o kolačićima