Čuvar izgubljenih stvari autorice Ruth Hogan – Recenzija

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Roman “Čuvar izgubljenih stvari” autorice Ruth Hogan nije bez razloga proglašen velikim svjetskim hitom.

Izgubljene stvari, koje su opsesija i smisao života glavnog junaka romana gospodina Antonya, samo su način da preboli gubitak voljene žene. Čarobno koristeći puno magije i zanosa u romanu, spisateljica Hogan vodi čitatelje kroz galeriju likova koji nose svoje životne priče uz koje se vežu predmeti – uspomene.

Znajući da se približava kraju životnog puta, glavni lik romana traži od svoje asistentice Laure da pronađene stvari pokuša vratiti prvobitnim vlasnicima. Ono što roman čini neponovljivim je spoznaja da svaki gubitak, neovisno da li je veliki ili mali, može ostaviti trag u svakome od nas. Predmeti su samo metafora za promišljanjem o prolaznosti vremena i potrebi da izgubljene međuljudske odnose pokušamo obnoviti.

Roman Čuvar izgubljenih stvari je roman pun ljubavi koji će vas kroz priče o predmetima zasigurno potaknuti da promislite o puno dubljim temama od kojih često skrivamo pogled. Mističnost sadržaja daje šarm cijeloj priči koju ćete još dugo pamtiti.

Recenzent:  Doc. dr. sc. Dubravka Šimunović, prof. v. š.