Facebook Instagram
    Facebook Instagram LinkedIn
    suvremenažena.hr
    • HOME
    • ZDRAV ŽIVOT
      • ZDRAVLJE
      • ZDRAVA PREHRANA
      • FIT TIJELO
    • LIFESTYLE
      • UREĐENJE DOMA I DIZAJN
      • PUTOVANJA
      • GASTRO
    • INSPIRACIJA
      • OSOBNI RAST I RAZVOJ
      • DOBAR ŽIVOT
      • CITATI
      • D-KNJIGA
      • ASTRO
    • LJEPOTA
      • NJEGA LICA I TIJELA
      • NJEGA KOSE I FRIZURE
      • MAKE-UP
      • PRIRODNA KOZMETIKA
    • MODA
    • ODNOSI
      • LJUBAVNI ŽIVOT
      • DJECA I RODITELJI
      • TRUDNOĆA I MAJČINSTVO
    • POSAO
      • PODUZETNIŠTVO
      • USPJEH
      • FINANCIJE
      • INSPIRATIVNI RAZGOVORI
    • ONLINE MAGAZIN
    • KOLUMNE
      • ALEKSANDRA IVANAC
      • ANA VONIĆ JOVANOVIĆ
      • DANIJELA SLAVICA
      • DARIA ANTONOVIĆ
      • DUBRAVKA ŠIMUNOVIĆ
      • GORANKA RAKIĆ
      • JULIJANA OREMOVIĆ
      • MARIJANA GLAVAŠ
      • MATEJ ČULJAK
      • VALENTINA SUMPOR
    suvremenažena.hr
    PODUZETNIŠTVO

    Ako nitko ne kupuje ono što prodajete, možda je stvar u ova 3 detalja!

    Maja KosBy Maja Kos9 svibnja, 20223 Mins Read
    nitko ne kupuje
    Foto: Pexels/Andrea
    PODIJELI
    Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp

    Poduzetnički pothvati često su krenuli od strasti i ideje, bez razrađenih detalja ili kanala prodaje/prihoda. Štoviše, čak 80% poduzetnika tvrdi kako im je prodaja najomraženiji dio biznisa. Ipak, ona je i neizostavni dio kojem je potrebno posvetiti puno pažnje.

    Zašto nitko ne kupuje ono što prodajete

    Puno je razloga zašto su neki biznisi uspješniji od drugih i zašto nitko ne kupuje od jednog, a svi od drugog brenda. Nedovoljna prodaja obično nije uzrok lošeg poslovanja nego posljedica. Stoga prije nego usmjerite svoje kapacitete, energiju i vrijeme na samu prodaju, “pripremite teren” kroz ove 3 stvari. Bez obzira pokrećete li tek biznis ili ste uhodani, prostora za poboljšanje uvijek ima!

    Odredite ciljnu skupinu

    Najveća vrijednost u suvremenom poslovanju su – informacije. Dok je prije 10-ak godina bilo dovoljno reći “naš biznis targetira žene od 20 do 50 godina koje su majke”, danas ste tom informacijom tek “usmjerili kormilo”. Potrebno je puno detaljnije odrediti svoju ciljnu skupinu, doslovce do najsitnijih detalja. Stoga je istraživanje i analiza tržišta i konkurencije, ne prvi, već nulti korak kojeg će svaki uspješni biznis detaljno odraditi. Čak i ako se bavite proizvodima i uslugama široke potrošnje i dalje vam kupci nisu baš svi (osim ako ste “novi Amazon”).

    Neka se čuje za vas

    Ne mora svaki biznis biti brend u punom smislu te riječi, ali mora biti poznat i pristupačan odabranoj ciljanoj publici. Danas su brojni kanali prodaje i oglašavanja dostupniji no ikad i to je nešto što morate iskoristiti. Nije dovoljno imati Facebook profil, letke po gradu ili računati na usmenu prodaju jer ste sigurni u svoju kvalitetu. Uzmite vremena i odredite  plan oglašavanja na tjednoj i mjesečnoj bazi, čak i ako imate mali ili gotovo nikakav budžet. Pažljivo birajte kome se, kada i kako obraćate, a također dobro osmislite i suradnju s drugima u vidu oglašavanja. Iako su brojke važne, one su ponekad i “varljive”. Mnogo je bolje imati bazu od 500 odanih i zainteresiranih postojećih i potencijalnih kupaca, nego 5.000 njih od kojih nitko ne kupuje, ne angažira se na objavama niti imaju plan kupovati u budućnost.

    Istaknite svoje adute

    Osim što je važno posvetiti vrijeme marketing strategiji, važno je i što će ona sadržavati. Kada kupac ne odabere vaš biznis ili odustane od kupovine, sve se svodi na jedno: u tome nisu vidjeli dovoljnu vrijednost u odnosu na cijenu koju bi trebali platiti. Omjer uloženog i dobivenog mora biti primamljiv i jasan. Naravno da vi volite svoje proizvode i usluge, oni su vaša strast i vaše “zašto”. No, oni ne moraju biti i “zašto” koje kupac vidi. Kako bi lakše odredili način komuniciranja vrijednosti, odgovorite si na ova pitanja:

    • kako ono što nudim olakšava/uljepšava drugima život?
    • kako kroz ono što nudim dobivaju ono što zaista žele/trebaju?
    • koji problem im rješavam?

    ISTAKNUTO prodaja
    Maja Kos

    "People person", uvijek fokusirana na pozitivno. Višegodišnje iskustvo u marketingu, komunikacijama, pisanju, uz završen NLP practitioner tečaj. Obožavam teme osobnog rasta i razvoja, uvijek težim inspirirati druge i samu sebe!

    MOŽDA ŽELITE PROČITATI I OVO

    7 poučnih lekcija uspješnih poduzetnika koje će vaše poslovanje podići na višu razinu

    Pet uobičajenih grešaka koje činite na društvenim mrežama

    Comments are closed.

    IZDVOJENO

    16 svibnja, 2022

    Doktori poručuju: ako vas ujutro često boli glava, ovo bi mogli biti razlozi!

    14 svibnja, 2022

    Pomrčina Mjeseca u Škorpionu otvara put za novo životno putovanje

    13 svibnja, 2022

    Stručnjaci otkrivaju: ove zanimljive činjenice o dojenju sigurno niste znali!

    13 svibnja, 2022

    Panta rei – I to će proći

    12 svibnja, 2022

    Dva načina kako možemo kontrolirati svoje misli i emocije

    11 svibnja, 2022

    Što je superhrana, koje su najbolje namirnice i kako ih uvrstiti u svakodnevnu prehranu

    10 svibnja, 2022

    Izgovori – ako ovo često govorite, dopustili ste da vam se izgovori uvuku u život

    9 svibnja, 2022

    Retrogradno kretanje Merkura znakom Blizanaca – komunikacija pod velom magle

    • Pratite nas na Facebooku
    • Pratite nas na Instagramu
    • LinkedIn

    Prijavite se

    ZA PRIMANJE NOVOSTI S PORTALA

    O portalu

    ZADOVOLJNA, SRETNA, PODUZETNA

    Suvremena žena je lifestyle portal koji donosi teme i savjete za sretniji, zdraviji, uspješniji i ispunjeniji život suvremene žene, novosti iz svih ženama zanimljivih područja koja život čine ljepšim, kvalitetnijim i zabavnijim. Inspirativne priče će Vas potaknuti na promjene koje priželjkujete.

    Portal je namijenjen ženama koje traže inspiraciju i motivaciju za ostvarenje života o kojem su oduvijek sanjale. Kroz sadržaje portala ih želimo osnažiti i potaknuti da vjeruju u sebe, da jačaju svjesnost o sebi, da žive zdravo, da preuzmu odgovornost za svoj život i živote onih koji o njima ovise. Cijenimo istinske vrijednosti.

    Facebook Instagram LinkedIn
    INFORMACIJE
    • KONTAKT
    • IMPRESSUM
    • PRAVILA PRIVATNOSTI
    • POLITIKA KOLAČIĆA
    • UVJETI KORIŠTENJA
    Copyright © Moja Asistenca

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće za pružanje što boljeg korisničkog iskustva. Saznajte više o kolačićima koje koristimo ili ih isključite ako ne želite da prikupljamo vaše podatke. Postavke

    Pregled privatnosti

    Na ovoj web lokaciji koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili što bolje korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se pohranjuju u Vaš preglednik i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na ovu web lokaciju. Time nam dajete povratne informacije koji dijelovi portala su Vam najzanimljiviji i najkorisniji.

    Sve postavke kolačića prema želji možete prilagoditi.

    Neophodni kolačići

    Ovaj kolačić bi trebao biti omogućen u svakom trenutku kako bismo mogli spremiti Vaš odabir postavki kolačića.

    Ako onemogućite ovaj kolačić, nećemo moći spremiti Vaše odabrane postavke. To znači da ćete svaki put kada posjetite ovu web lokaciju morati ponovno omogućiti ili onemogućiti kolačiće.

    Kolačići treće strane

    Ova web lokacija koristi Google Analytics za prikupljanje informacija kao što su broj posjetitelja i najpopularnije stranice.

    Ostavljajući omogućenu ovu opciju pomažete nam unaprijediti naš portal.

    Najprije omogućite neophodne kolačiće kako bismo mogli spremiti vaše postavke!

    Politika kolačića

    Više informacija o kolačićima