Sve do nedavno smo promatrali kako se TikTok i Instagram Reels natječu tko će nam dati više prostora za kreativnost. Te kratke video forme su nas tjerale da svoju poruku smjestimo u samo 60 sekundi. A sad – bum! Tri minute. U svijetu digitalnog marketinga i društvenih mreža, to je cijela vječnost! I upravo u toj “vječnosti” kriju se prilike za digitalno predstavljanje i promociju vašeg posla.
Kao poduzetnice, sigurno znate da se doseg na društvenim mrežama ne postiže samo jednim klikom. Potrebno je vrijeme da se publika angažira, da vas upozna i da vam počne vjerovati. S tri minute, dobivate savršen alat za izgradnju povjerenja, jer više ne morate žuriti s porukom. Vaša autentičnost sada ima mjesta da diše. I to dubokim izdasima i udasima. 🙂
Kako iskoristiti dodatne minute?
Ispričajte priču s glavom i repom
U kratkim videima, do sada ste samo mogli dati publici svojevrsni “trailer” svoje poslovne priče. Sada možete ispričati cijelu priču.
Na primjer, ako prodajete nakit, pokažite proces izrade od početka do kraja. Ako nudite online tečajeve, umjesto da samo nabrojite module, pokažite vježbe i rezultate svojih polaznika. Koristite narativni pristup, s uvodom, zapletom i raspletom.
Primjer za agenciju za nekretnine: Iskoristite video za priču o transformaciji stana. Počnite s kadrovima neurednog i zastarjelog prostora. Zatim, ubrzano prikažite proces uređenja i opremanja (“home staging”). Završite s predivnim, profesionalnim snimkama uređenog stana koji je spreman za prodaju. Time ne prodajete samo nekretninu, već i viziju.
Podijelite znanje s dubinom
Umjesto da nabacujete brze savjete, dajte pratiteljima pravu mini-lekciju. Možete objasniti zašto je neka strategija važna, kako je primijeniti i koje su najčešće pogreške. Ljudi vole dobiti vrijednost, a Reels od 3 minute savršen je za to.
Primjer za agenciju za nekretnine: Snimite video “Mini-lekcija: 3 koraka do predugovora”. Detaljno objasnite svaki korak, što kupac treba pripremiti i na što treba paziti. Ne bojte se podijeliti vrijedne savjete – to gradi vaše povjerenje i pozicionira vas kao stručnjaka.
Napravite format koji je “vaš”
Iskoristite dodatno vrijeme da razvijete svoj unikatni stil sadržaja kojeg objavljujete na društvenim mrežama. Možete snimiti seriju kratkih intervjua, recenzija proizvoda ili “Iza kulisa” videe. Vaša autentičnost je vaš najveći adut, a 3 minute daju joj priliku da zasja.
Primjer za agenciju za nekretnine: Pokrenite serijal “Šetnja po kvartu”. Svaki tjedan, snimite tri minute šetnje po drugom zagrebačkom (ili bilo kojem drugom) kvartu. Predstavite najbolje kafiće, obližnji park, školu i ostale “skrivene dragulje”. Cilj je prodati lifestyle, a ne samo zidove.
Primjeri Instagram videa za druge djelatnosti
Za kozmetički salon
- Priča: Prikažite cijeli proces jednog tretmana – od ulaska klijentice u salon, opuštanja, samog tretmana i, naravno, konačnog zadovoljnog rezultata. To pokazuje profesionalnost i gradi povjerenje.
- Savjet: Snimite video u kojem objašnjavate pravilnu rutinu njege lica za određeni tip kože. Pokazivanje kako se pravilno nanose proizvodi, zašto su važni i kojim redoslijedom se koriste je neprocjenjiv savjet.
- Format: “Mitovi o koži” – serijal u kojem razbijate popularne zablude o njezi kože ili “Pitaj kozmetičarku” – video serija s najčešćim pitanjima.
Za koktel bar
- Priča: Ispričajte priču o stvaranju vašeg novog, brendiranog koktela kuće. Počnite od inspiracije, pokažite proces miješanja sastojaka, testiranje okusa, i na kraju – reakciju prvog gosta koji ga proba.
- Savjet: Snimite “mini-masterclass” o miješanju nekog klasičnog koktela kod kuće. Neka to bude jednostavan, ali informativan video o tome kako napraviti savršeni Mojito ili Old Fashioned.
- Format: “Iza šanka” – serijal u kojem vaš barmen dijeli zanimljive priče o nekim koktelima, o povijesti pića ili o nekoj anegdoti s gostima.
Povezano: Kako ostati vidljiva na društvenim mrežama bez gubitka vlastitog glasa
Za obrt za čišćenje
- Priča: Jednostavno je, a moćno: snimite dramatičan “prije i poslije” video. U tri minute možete pokazati stanje prostora prije čišćenja, zatim ubrzano kadrove rada tima i završiti s blistavo čistim domom, apartmanom ili uredom.
- Savjet: Napravite npr. vodič o tome kako ukloniti najtvrdokornije mrlje s kauča ili kako očistiti fuge u kupaonici. Podijelite tri ključna savjeta koja ljudi obično ne znaju.
- Format: “Najveći mitovi o čišćenju” – serijal u kojem razbijate popularne zablude o čišćenju ili “Naši alati” – pokažite najučinkovitije alate i proizvode koje koristite.
Ova nova promjena na Instagramu nije samo još jedna nova značajka. To je poziv da se igrate, eksperimentirate i, najvažnije, da pokažete pravo lice svog brenda. Iskoristite je da dosegnete nove klijentice i izgradite zajednicu oko svog brenda.