Yalea, brend u vlasništvu talijanske grupacije De Rigo, od samih je početaka posvećen osnaživanju žena. U novom poglavlju svog projekta Portret snova, brend nastavlja istraživati različita lica ženske ljepote i snagu zajedništva, stavljajući u fokus koncept sestrinstva.
Sisterhood je putovanje koje promišlja sestrinstvo kao društveni, etički i emocionalni savez među ženama. Govori o tome kako međusobna povezanost i udruživanje mogu postati snažan alat za stvaranje pozitivnih promjena u suvremenom društvu i kulturi. To je svijest da smo zajedno snažnije – da je istinska emancipacija moguća tek kad gradimo čvrste saveze i gledamo jedna drugu kao sestre.
Nakon prvog izdanja koje je predstavilo nekoliko parova žena, Yalea u novoj sezoni donosi pet novih priča – priča žena koje svjedoče o dubokim odnosima temeljenima na bliskosti, podršci i solidarnosti. Riječ je i o biološkim sestrama i o „izabranim sestrama“, povezanima iskustvima, povjerenjem i zajedničkim vrijednostima.
Fotografkinja Mihaela Noroc pretočila je ovu priču u niz snažnih, autentičnih portreta koji slave različitosti i povezanosti među ženama. Veze koje prikazuje ne proizlaze nužno iz krvnog srodstva, već iz zajedničkih izbora i međusobne podrške. Sestre Adriana i Luciana Toledo – koje su već bile protagonisticama prethodne Yalea kampanje – ovoga su puta preuzele ulogu stilistica te oblikovale
vizualni identitet nove kampanje. Njihov jedinstven i kreativni pristup spaja različite kulturne utjecaje i prepoznatljiv estetski izričaj.
Lica protagonistica krasi nova kolekcija Yalea naočala – elegantni i profinjeni modeli koji ističu, a ne skrivaju lice, slaveći autentičnost i individualnost svake žene.
Yalea tako još jednom potvrđuje svoju predanost ženama: podupirući njihovu slobodu izbora, potičući talente i njegujući osobnu ljepotu.
Poziv je to svim ženama da slobodno, snažno i zajedno koračaju prema svojim ciljevima – osnažujući jedna drugu inspiracijom.




