9 savjeta za uspjeh poduzetnika i onih koji to tek namjeravaju postati

Pinterest LinkedIn Tumblr +
9 savjeta za uspjeh poduzetnika

Foto: Depositphotos

Da biste bili uspješni u poduzetništvu potrebna je jasna vizija, puno rada i puno ustrajnosti. Važno je da vjerujete u sebe i svoju poslovnu ideju.

Često nailazimo na priče o uspješnim poduzetnicima i kako su došli do mjesta na kojemu se danas nalaze. Uspješni poduzetnici imaju nepokolebljiv fokus i dugoročnu viziju svoga poslovanja.

Donosim Vam nekoliko savjeta koji će Vam pomoći da se lakše krećete poduzetničkim putem.

 

Radite ono u čemu ste strastveni

Kada je riječ o poduzetništvu, uvijek iznova naići ćete na savjet da je jedini način da budete uspješni u poslu i zadovoljni u svom životu da radite ono što volite i u čemu uživate.

„Najbolji savjet koji bih mogao dati bilo kome je da provedete vrijeme radeći ono u čemu ste strastveni.“ Richard Branson

 

Vjerujte u sebe i svoju viziju

Ako ne vjerujete u sebe, kako će drugi vjerovati u vas? Radite predano ono što volite i uspjeh neće izostati. Povjerenje će vas voditi na vašem poduzetničkom putu. Na prepreke gledajte kao na izazove, uspješnim rješavanjem svih problema i prepreka svaki dan ćete učiti.

Mnogi poduzetnici su skeptični prema onome što je moguće u njihovom poslu i teško se odvaže na neke veće korake. Postojanje sumnje ih sprječava da poduzmu potrebne radnje za uspjeh.

Strah od neuspjeha koči mnoge od ulaska u poduzetništvo. Svjesni smo činjenice da velik broj poduzetnika propada u prvim godinama poslovanja. Ako saznate zašto je propao biznis sličan biznisu kojeg želite pokrenuti, možete pokušati izbjeći pogreške.

 

Uložite vrijeme, poduzmite akciju

Uspjeh se ne događa preko noći. Za uspjeh je potrebno puno rada i truda. Svijet je prepun sjajnih ideja, ali uspjeh dolazi samo akcijom.

Svi su nekad bili početnici, ne bojte se uložiti vrijeme u svoju viziju.

 

Preuzmite rizik

Ako ne pokušate, nećete znati. Uspjeh nije zagarantiran, ali barem nećete žaliti što niste pokušali.

Kada razmišljamo o ulasku u poduzetništvo ili o poduzimanju potrebnih koraka za daljnji rast, skloni smo očekivati neku potvrdu, nešto ili nekoga tko će reći da je u redu to što želimo. Čekamo okolnosti da bi napravili nešto, okolnosti koje se možda nikada neće posložiti na način na koji očekujemo.

Uspješni poduzetnici poduzimaju akciju, ne čekaju, ne prepuštaju odluke okolnostima i svemiru.

 

Postavite jasne ciljeve

Postavljanje ciljeva je važno ne samo u biznisu, nego i u privatnom životu. Ako želite rasti i napredovati, trebate imati ciljeve. Postavite ciljeve i podsjećajte se na njih svaki dan.

 

Okružite se uspješnim ljudima

Izreka „s kim si, takav si“ poznata je svima.

Okružite se ljudima koji žele rasti, biti bolji, uz koje ćete i vi biti bolja verzija sebe, ljudima koji idu sličnim putem kao i vi.

Ne zanemarujte glas svoje intuicije koja vam govori da je netko možda dvoličan, lažan, da odašilje energiju koja vas crpi. I poduzetnički krugovi nisu imuni na prijetvornost, trenutna prijateljstva zbog koristi i slično.

 

Učite na greškama

Tko radi, taj i griješi, učite na greškama. Pogreške su dobar učitelj.

 

Cijenite svoje vrijeme

Pazite da ne trošite vrijeme na stvari koje ne pomažu vašem poslu. Ljudi kao ljudi, skloni smo reći “da” na različite zahtjeve, a ponekad se desi da radimo i besplatno. Naučite reći “ne”.

Mudri poduzetnici cijene svoje vrijeme i shvaćaju da je to najdragocjeniji dio njihovog poslovanja. Prije nego što bilo čemu kažete “da”, procijenite isplati li se. Vrijeme je resurs koji ne možemo vratiti pa ga trebamo pametno trošiti.

 

Upoznajte svoju ciljnu skupinu, ponudite im i više od očekivanog

Poznavanje ciljne skupine je vrlo važno za uspjeh. Osluškujte povratne informacije kako biste unaprijedili svoje proizvode i usluge.

Ponuditi više od očekivanog je način da vas primijete i da stvorite vjerne klijente.

Pročitajte i:
15 ideja za pokretanje biznisa
Koju marketinšku strategiju je najbolje odabrati?
7 savjeta koji će vam pomoći u imenovanju biznisa

Share.

About Author

Marijana Glavaš

Urednica portala Suvremena žena, poduzetnica, dizajnerica, menadžerica u malom poduzetništvu.

Comments are closed.