Zašto vježbati za vrijeme trudnoće i nakon poroda?

0

Program “Vježbanje za trudnice i dojilje” nije za svakoga i nije za uvijek, no onima za koje je namijenjen donosi puno koristi i dobrobiti. Pročitajte stoga one najvažnije.

Kada je majka u formi, porod je lakši i sigurniji.

Trudnoća je sama po sebi fizički zahtjevan period. A porod zahtjeva određenu snagu i kondiciju kako bi sve proteklo u najboljem redu. Stoga u našem programu radimo na jačanju mišića, ali za razliku od drugih sličnih programa i na podizanju kondicije koja tijekom trudnoće značajno pada zahvaljujući povećanim zahtjevima organizma.

Jačamo ciljane mišićne skupine

Kao i kod pripreme sportaša za specifične zadatke, majke moraju proći specifičnu pripremu za nošenje djeteta i sam porod. Stoga ojačavamo mišiće zdjeličnog dna koji osiguravaju da organi unutar zdjelice ostanu na mjestu na kojem trebaju biti, te da mogu podnijeti povećani pritisak tijekom trudnoće. Nakon poroda ovi se mišići moraju vratiti u funkciju. Ako to ne učinimo vježbom značajno povećavamo mogućnost inkontinencije i prolapsa maternice.

U periodu trudnoće krivulje kralježnice se mijenjaju, kako bi se mijenjale na pravilan način potrebno je jačati stabilizatore kralježnice.

Također, važno je razviti pravilnu mehaniku zdjelice i kukova.

Ojačavat ćemo prsne mišiće i mišiće torakalnog dijela kralježnice kako nošenje djeteta ne bi negativno utjecalo na posturu tijela.

Vježbajte u Vježbaonici!

Program vježbanja za trudnice i dojilje je u potpunosti prilagođen ovim skupinama vježbača. Dakle, nije “obično vježbanje samo malo sporije da možete pratiti”. Svaka vježba osigurava sigurnost, a djeluje na određene grupe mišića koji imaju najveću ulogu u nošenju djeteta, porodu i nakon poroda.

Još je jedna dobrobit vježbanja u Vježbaonici na koju su posebno ponosni, a to je njihov trenerski tim. Sastavljen od mladih ali stručnih profesora kineziologije  koji se i dalje educiraju i povezuju znanja i iskustvo. Neka vam kvaliteta i stručnost voditelja programa bude uvijek na prvom mjestu, no posebno tijekom trudnoće.

Na kraju, vježbanje je koncipirano tako da ne bude vježbanje unatoč opterećenju nego da majka  na određeni način počne aktivno komunicirati sa svojom bebom, ovo je njihovo zajedničko vježbanje, iako naplaćuju samo za jednu osobu 🙂

Prijaviti se možete telefonom na 0959180046 ili na mail: info@vjezbaonica.hr
Share.

Leave A Reply

four × 2 =