ZA BOLJE SUTRA – vratite pravilno posturu istezanjem vrata

Pinterest LinkedIn Tumblr +

SAVJET

Za bolje sutra…

… odlučite istezati vrat svaki dan 🙂

Za istezanje prednjeg dijela vrata polako savijte bradu do prsa i držite položaj 15 sekundi. Zatim podignite glavu natrag u početni položaj. Nakon toga savijte glavu unatrag i držite pozu 15 sekundi. Ponovite vježbu 10 puta s obje pozicije.

Da biste napravili rastezanje vanjske strane vrata, nagnite glavu izravno ulijevo i povucite lijevo uho prema lijevom ramenu. Držite položaj 30 sekundi, zatim se vratite u početni položaj i ponovite rastezanje drugom stranom. Učinite ukupno 10 ponavljanja.

Zašto?

Istezanje vrata će vam pomoći da vratite pravilno posturu i spriječite stezanje mišića i bolove u vratu.

 

Share.

About Author

Valentina Sumpor

FITNESS TRENERICA Diplomirana ekonomistica (EFZG) i fitnes trenerica (FITNES UČILIŠTE) s višegodišnjim iskustvom u fitnesu, treniranju i usmjeravanju ljudi ka boljem, zdravijem načinu života. Osnovala je i vodi SanaGravida centar za žene koji je usmjeren na savjetovanje i vježbanje trudnica i žena svih dobi s ciljem poboljšanja kvalitete života žena u našoj zajednici.

Comments are closed.