ZA BOLJE SUTRA – vježba za jačanje gornjeg dijela leđa

0

SAVJET

Za bolje sutra…

ZA BEZBOLNA LEĐA… danas odradite vježbu jačanja gornjeg dijela leđa. Odradite 10 ponavljanja po 4 serije, 3 puta tjedno.

Zašto?

Razgibat ćete ramena, aktivirati mišiće vrata i leđa, poboljšati prokrvljenost i bolju opskrbu mozga kisikom te prevenirati nastajanje miogeloza.

 

Share.

About Author

Valentina Sumpor

FITNESS TRENERICA Valentina Sumpor je mlada poduzetnica koja vodi centar Sanagravida za savjetovanje i vježbanje trudnica i žena. Iako je diplomirala ekonomiju, strast joj je fitness kojim se bavi već godinama. Spoj ljubavi prema fitnessu i ekonomsko obrazovanje rezultirali su idejom o osnivanju centra, oaze u koju bi dolazile žene koje žele raditi na sebi, podsjetiti se na svoje vrline, ljepotu, osvijestiti ono što u ovom ubrzanom tempu života i moru obveza često zaboravimo, možda uzmemo zdravo za gotovo – naše tijelo, naše vrijednosti, jedinstvenost svake individue… S obzirom da joj je majka primalja već 33 godine, željela je spojiti njenu struku sa svojom te je projekt obogatila savjetovanjem za trudnice.

Comments are closed.