ZA BOLJE SUTRA – ojačajte mišiće vrata kutnim rastezanjem

0

SAVJET

Za bolje sutra…

… danas idite u kut 😀 ne zezamo se!

Stanite u kut svoje sobe. Stojte sa skupljenim nogama pola metra od zidova.
Stavite obje podlaktice na zidove ispred sebe. Laktove držite malo ispod visine ramena.
Nagnite se prema kutu dok ne osjetite rastezanje u prsima i ramenima.
Držite pozu 30-60 sekundi, a zatim se vratite u početni položaj.

Zašto?

Kutno rastezanje pomoći će vam da ojačate mišiće vrata i spriječite bol i neugodu u tom području.

 

Share.

About Author

Valentina Sumpor

FITNESS TRENERICA Valentina Sumpor je mlada poduzetnica koja vodi centar Sanagravida za savjetovanje i vježbanje trudnica i žena. Iako je diplomirala ekonomiju, strast joj je fitness kojim se bavi već godinama. Spoj ljubavi prema fitnessu i ekonomsko obrazovanje rezultirali su idejom o osnivanju centra, oaze u koju bi dolazile žene koje žele raditi na sebi, podsjetiti se na svoje vrline, ljepotu, osvijestiti ono što u ovom ubrzanom tempu života i moru obveza često zaboravimo, možda uzmemo zdravo za gotovo – naše tijelo, naše vrijednosti, jedinstvenost svake individue… S obzirom da joj je majka primalja već 33 godine, željela je spojiti njenu struku sa svojom te je projekt obogatila savjetovanjem za trudnice.

Comments are closed.