ZA BOLJE SUTRA – odradite fenomenalan plank

Pinterest LinkedIn Tumblr +

SAVJET

Za bolje sutra…

… danas odradite ovaj fenomenalni plank s podizanjem ruku ravno pred sebe.
Pomičite se polako i kontrolirano da biste dobili najviše od ove vježbe.

Pokret: Počnite s visokim plankom kako je prikazano na slici i polako ispružite jednu ruku prema naprijed sve dok vam se lakat ne izravna. Zatim vratite ruku natrag na tlo i posegnite za drugom rukom. Svakom rukom odradite 10 ponavljanja u 4 serije s pauzama od 2-3 min između svake serije.

Zašto?

Kao i većina plankova i ovaj će vam osnažiti cijelo tijelo, povećati izdržljivost; posebice ruku i ramena. Tako, ako vas muči stanje „mlohavih“ nadlaktica – ovo je vježba za vas.

 

Share.

About Author

Valentina Sumpor

FITNESS TRENERICA Diplomirana ekonomistica (EFZG) i fitnes trenerica (FITNES UČILIŠTE) s višegodišnjim iskustvom u fitnesu, treniranju i usmjeravanju ljudi ka boljem, zdravijem načinu života. Osnovala je i vodi SanaGravida centar za žene koji je usmjeren na savjetovanje i vježbanje trudnica i žena svih dobi s ciljem poboljšanja kvalitete života žena u našoj zajednici.

Comments are closed.