ZA BOLJE SUTRA – odradite bočni plank s propadanjem kuka

0

SAVJET

Za bolje sutra…

… danas si priuštite malo slatke muke, prolijte koju kap znoja i odradite bočni plank s propadanjem kuka.

Pokret: Ležeći na boku, postavite lakat ravno ispod ramena s podlakticom na tlu ispred sebe. Postavite noge jednu na drugu i podignite svoje tijelo s tla. Samo vaš lakat i stopala trebaju dodirivati pod. Formirajte tijelo u ravnu liniju od ramena do gležnjeva. Odatle polako spuštajte kukove prema tlu. Spuštajte se najniže što možete, a zatim se podignite najviše što možete. Pokušajte s 10 ponavljanja sa svakom stranom.

Zašto?

Standardni plank djeluje najviše na prednji dio trbušnih mišića, potrebna je varijanta za aktivaciju bočnih trbušnjaka, poznatih kao obliques. Za to će vam pomoći ova vrsta izdržaja/planka.

 

Share.

About Author

Valentina Sumpor

FITNESS TRENERICA Diplomirana ekonomistica (EFZG) i fitnes trenerica (FITNES UČILIŠTE) s višegodišnjim iskustvom u fitnesu, treniranju i usmjeravanju ljudi ka boljem, zdravijem načinu života. Osnovala je i vodi SanaGravida centar za žene koji je usmjeren na savjetovanje i vježbanje trudnica i žena svih dobi s ciljem poboljšanja kvalitete života žena u našoj zajednici.

Comments are closed.