ZA BOLJE SUTRA – danas plivajte na suhom

0

Plivanje na suhom

SAVJET

Za bolje sutra…

… danas plivajte na suhom. 😀
Namjestite štopericu na 40 sec rada i 30 sec odmora i otplivajte 4 x po podu vlastite sobe, s pauzama. Lezite na trbuh, ruke i noge ispružite i podignite u zrak. Kad štoperica krene, krenite i vi naizmjenice mičući ruke i noge gore – dolje cijelo vrijeme ih držeći u zraku.

Zašto?

Ovom vježbom ćete aktivirati muskulaturu cijelih leđa, čak i one najsitnije mišiće uz kralješnicu, mišiće nogu i ruku. Potaknut će vam cirkulaciju, osjećat ćete se bolje, razgibanije. 🙂

 

Share.

About Author

Valentina Sumpor

FITNESS TRENERICA Diplomirana ekonomistica (EFZG) i fitnes trenerica (FITNES UČILIŠTE) s višegodišnjim iskustvom u fitnesu, treniranju i usmjeravanju ljudi ka boljem, zdravijem načinu života. Osnovala je i vodi SanaGravida centar za žene koji je usmjeren na savjetovanje i vježbanje trudnica i žena svih dobi s ciljem poboljšanja kvalitete života žena u našoj zajednici.

Comments are closed.