Uvrstite ciklu u svoj plan prehrane

Pinterest LinkedIn Tumblr +

SAVJET

Za bolje sutra…

Uvrstite ciklu u svoj tjedni plan prehrane. Budite kreativni, nama je omiljena pečena cikla sa svježom zelenom salatom, buffalo mozzarelom i začinima. 🙂 Probajte, bit će vam od velike koristi.

Zašto?

Ovaj koristan korijen sadrži željezo, kalcij i antioksidans betain, koji je odgovoran za izrazitu crvenu boju. Betain poboljšava staničnu strukturu, popravlja i obnavlja stanice u našoj jetri (glavni organ za detoks). Jetra brani vaše tijelo od svih toksina kojima ste izloženi, pa će dodavanje prirodnog detoksikacijskog povrća puno pomoći.

Savjet: Kuhajte korijen cikle na pari ili ispecite u pečnici kako bi se sačuvala većina hranjivih tvari. Za koju god opciju se odlučili, svaka će vam dati ukusan prilog jelu. Sirovu ciklu koristite za smoothie ili naribanu kao salatu.

 

Share.

About Author

Valentina Sumpor

FITNESS TRENERICA Diplomirana ekonomistica (EFZG) i fitnes trenerica (FITNES UČILIŠTE) s višegodišnjim iskustvom u fitnesu, treniranju i usmjeravanju ljudi ka boljem, zdravijem načinu života. Osnovala je i vodi SanaGravida centar za žene koji je usmjeren na savjetovanje i vježbanje trudnica i žena svih dobi s ciljem poboljšanja kvalitete života žena u našoj zajednici.

Comments are closed.