Uspješne poslovne žene savjetuju: budite glasne i govorite o svojim uspjesima

0

Konferencija Ladies of New Business

Na konferenciji koja je jučer u Zagrebu okupila brojne žene, ali i muškarce iz svijeta IT-ja, razgovaralo se o tome kako se žene u poslu mogu i moraju izboriti za sebe i tražiti nagrade za svoje zasluge

Zagreb, 23. studeni 2016. – Konferencija Ladies of New Business u organizaciji Netokracije  jučer je u Zagrebu okupila brojne sudionike i predavače kojima je zajednička tema bila kako osnažiti žene da uspijevaju u poslu i da se izbore za sebe.

U uvodnom razgovoru je Anđelka Stajher iz tvrtke Megatrend naglasila kako žene često imaju problem tražiti nešto za sebe, kao primjerice, povišicu, dok muškarci vrlo otvoreno govore o svojim potrebama i željama. “I ja sam se uvijek znala izboriti za druge, ali nikad za sebe, a to kontinuirano nastojim promijeniti“, rekla je Anđelka i kao savjet dodala: “Neuspjehe moramo prihvaćati kao vrijedne lekcije za budućnost i biti uporne. Granice si često postavljamo same, a promjene kreću iznutra“.

konf-2U panelu na temu “Kako aktivirati samu sebe (Ja)“ su uspješne poslovne žene, Nada Kaurin iz agencije ENTG, Ivana Blažoti iz Testera, Andrea Svilokos iz Konzuma, Ana Marija Petričević Liović iz tvrtke FOREO, Ana Gruden iz časopisa Zaposlena, ispričale svoja iskustva u ostvarivanju poslovnih želja te dale vrijedne savjete. “Ne treba čekati da netko prepozna vaš rad i trud jer uvijek bolje prolaze oni koji su glasni i govore o svojim uspjesima. Kada sam i sama to shvatila, počela sam se prijavljivati na poslove za koje zadovoljavam samo 60% zadanih kriterija i pronašla posao koji volim i o kojem nisam ni sanjala”, rekla je Ana Marija Petričević Liović.

“Važno je znati se nositi s nekonstruktivnim ili zlobnim komentarima, koji često dolaze i od žena, a ja to činim ljubavlju koju odašiljem u svojoj radnoj okolini. Ljubav pobjeđuje sve.“ slikovito je opisala Nada Kaurin.

Govoreći o svojoj karijeri, i promjenama koje su je pratile, Andrea Svilokos, direktorica digitalnoga marketinga u Konzumu istaknula je: “Jedino sam sto posto sigurna da uvijek mogu naučiti nešto novo. Uvijek sam spremna riskirati, volim promjene i nikada se nisam kajala kad sam nešto pokušala. Pri tome nisam imala mentora, sve sam sama radila, istraživala, riskirala i učila na svojim greškama jer se tako najbolje uči.“

konf1Marijana Puljak iz stranke Pametno naglasila je kako postoji veliki problem manjka žena u politici, te da unatoč zadanim kvotama za žene u Saboru, one zaziru od politike: “Žene se boje izražavati, istupati u javnosti, a to moramo promijeniti” te je dodala kako je nužna promjena u

obrazovanju: “Promjene moraju krenuti iz obrazovnog sustava gdje je djecu potrebno učiti kritičkom razmišljanju, vještinama analize i zaključivanja te im ugraditi svijest da nije loše pogriješiti jer kroz pogreške se uči. U skandinavskim zemljama čak postoji Dan pogrešaka, što govori o tome kako ta kultura promiče pogreške kao važan dio života.“

U panelu “Kako aktivirati svoj tim (Mi)“ osobne priče i razmišljanja podijelile su Nikolina Zečić iz Zagrebačke banke, Mirjana Glavak iz 24sata, Maja Šplajt iz Real grupe, Andrija Frinčić iz agencije Implementacija Snova i Nina Šindija iz Microsofta, te su zaključile kako su žene bolje mentorice i bolji vođe jer posjeduju veću emocionalnu inteligenciju od muškaraca i vole stvarati. “Muškarci posao vrlo često shvaćaju kao igru, stalno moraju imati igračke, a to su njihovi projekti koji ne moraju nužno biti uspješni, dok su žene prizemljenije te vole stvarati vrijednost. Smatram da se žene trebaju više boriti za sebe, dizati glas te tražiti ono što smatraju da zaslužuju, kao što je to povišica“, rekla je Mirjana Glavak.

Nakon panela je nastavljeno druženje te je održan program mentoriranja Digitalni karanfili u kojem su sudionici konferencije u malim grupama imale priliku dobiti vrijedne poslovne savjete i smjernice od žena koje su ostvarile uspješne karijere ili pokrenule vlastite tvrtke. Projekt mentoriranja će trajati iduća tri mjeseca i kulminirati na idućem izdanju konferencije, u proljeće 2017. godine.

“Zagrebačka banka je ponosan zlatni partner ove uspješne konferencije. Osim što podržavamo žene u njihovom napretku, naše su liderice Nikolina, Đurđa Nika, Jelena, Ivanka i Vanja i same sudionice mentorskog programa te će svojim iskustvom sigurno doprinijeti mladim nadama na njihovom putu prema vrhu“, rekla je Nikolina Zečić, direktorica Sektora Upravljanje iskustvom klijenata i marketing.

Partneri konferencije Ladies of New Business su Zagrebačka banka kao zlatni sponzor, Konzum klik kao srebrni te partneri Neuralab , eStudent, Tester box, Uber, Lean In , UX Passion, Zaklada Luka, HUB385, dok je komunikacijski partner agencija Alert.

Share.

Comments are closed.