Tko je rekao da se sklekovi rade samo na podu?

0

SAVJET

Za bolje sutra…

Za jačanje mišića prsa, ruku i ramena, ako su vam klasični sklekovi preteški – probajte sklekove na zidu. Zauzmite položaj kako je prikazano na slici, korak udaljeni od zida, oslonite se na dlanove ruku koje ste postaviti jedan drugom tako blizu da vam kažiprst i palac lijeve i desne ruke tvore trokut. odradite 8-10 ponavljanja u 3 serije s pauzama od minute.

Zašto?

Mnoge žene izbjegavaju vježbe za jačanje prsnih mišića zbog straha da će se „nabildati“. Ova varijacija sklekova je vježba minimalnog opterećenja kojom ćete aktivirati mišiće, razgibati se i s vremenom postepeno izgraditi izdržljivost cijelog trupa.

 

Share.

About Author

Valentina Sumpor

FITNESS TRENERICA Diplomirana ekonomistica (EFZG) i fitnes trenerica (FITNES UČILIŠTE) s višegodišnjim iskustvom u fitnesu, treniranju i usmjeravanju ljudi ka boljem, zdravijem načinu života. Osnovala je i vodi SanaGravida centar za žene koji je usmjeren na savjetovanje i vježbanje trudnica i žena svih dobi s ciljem poboljšanja kvalitete života žena u našoj zajednici.

Comments are closed.