Tajna dobrog marketinga

0

Marijana Glavaš Kolumna: S MARIJANOM KROZ PODUZETNIŠTVO

Autorica: Marijana Glavaš
Menadžerica u malom poduzetništvu

Sjetite se situacije kada posjećujete neki portal, a pred vas iskaču reklame, otvaraju se prozorčići koje pokušavate zatvoriti i doći do sadržaja do kojeg ste prvotno i htjeli doći. Ponekad i odustanete od čitanja jer vam se ne da boriti s reklamama kojim ste bombardirani. Dakle, reklame su u ovom slučaju neželjeni sadržaj, sadržaj koji vam zapravo smeta i ide vam na živce, a oglašivač je s druge strane platio oglašavanje i uzda se da je odabrao pravi način za širenje poruke svog branda. Oglas je zapravo bio prikazan krivim ljudima, u krivo vrijeme. Još vas je i naživcirao 🙂

Možda vam se ne da kreirati sadržaje te radije koristite plaćene oglase. Međutim, u moru oglasa kojima smo izloženi svakodnevno, pitanje je u kojoj mjeri će vaš oglas vidjeti vaša ciljna skupina. Oglas će biti prikazan i ljudima koji nisu zainteresirani za vaše proizvode ili usluge i koji ga ne žele vidjeti. Tome u prilog govori i činjenica da milijuni ljudi širom svijeta imaju instaliran softver za blokiranje oglasa (ad blockers).

Tajna dobrog marketinga je vrlo jednostavna, a to je sadržaj. Dobar sadržaj je nešto što potrošači žele vidjeti, to ga čini učinkovitijim i dobrodošlim.

Content marketing osigurava da vaš marketinški trud ne padne u vodu, to je sadržaj koji neće biti blokiran od strane ljudi koje želite dosegnuti. Content marketing je marketing današnjice.

Svaki dan se objavi preko dva milijuna blog objava. Zahvaljujući društvenim mrežama i digitalnim tehnologijana, informacije su nam nadohvat ruke. Kada kupci traže informaciju, koriste upravo te kanale.

Ako želite postati zanimljivi tržištu, osigurajte dobar sadržaj. Ili ćete odlučiti ostaviti prazan prostor koji će konkurenti ispuniti svojim korisnim sadržajem???

Content marketing znači stvaranje i dijeljenje kvalitetnog besplatnog sadržaja koji će privući ciljnu skupinu, sadržaja koji je povezan s onim što radite, s onim što nudite. Dakle, ako želite vidjeti rezultate poslovanja, morate osigurati vrijedan sadržaj i plasirati ga pravim ljudima, u pravo vrijeme.

Kako biste ciljnoj skupini mogli ponuditi kvalitetan sadržaj, morate poznavati ciljnu skupinu, morate znati kako „diše“, poznavati njene potrebe i razmišljanja. To je ključ. Ako ciljnoj skupini date ono što želi, i vi ćete dobiti ono što vam je potrebno i svi sretni i zadovoljni!

Detaljnije o Content marketingu

Foto:Pixabay

Share.

Leave A Reply