Postignite čvrste prsne mišiće

0

SAVJET

Za bolje sutra…

Za čvrste prsne mišiće zauzmite poziciju kako je prikazano na slici. Uzmite girju / bučicu / bilo kakvo adekvatno opterećenje (od 4-8 kg), držite nadlaktice čvrsto uz tijelo i ispružite ruke tako da vam je rekvizit u ravnini s očima – kad su vam ruke tako ispružene, stisnite to što držite u rukama kao da ga želite spljoštiti. Spuštajte i podižite objekt na prsa (nemojte ga ispuštati iz ruku) 10 puta u 4 serije s pauzama od 2-3 minute između svake.

Zašto?

Vježbom ćete aktivirati pectoralise – prsne mišiće, ruke i ramena, povećati snagu koja vam treba kad nosite vrećice iz shoppinga te podići grudi, spriječiti da s vremenom postanu obješene.

 

Share.

About Author

Valentina Sumpor

FITNESS TRENERICA Diplomirana ekonomistica (EFZG) i fitnes trenerica (FITNES UČILIŠTE) s višegodišnjim iskustvom u fitnesu, treniranju i usmjeravanju ljudi ka boljem, zdravijem načinu života. Osnovala je i vodi SanaGravida centar za žene koji je usmjeren na savjetovanje i vježbanje trudnica i žena svih dobi s ciljem poboljšanja kvalitete života žena u našoj zajednici.

Comments are closed.