Browsing: PODUZETNIŠTVO

Networking je po definiciji dugoročna izgradnja poslovnih odnosa Ajmo ponovo; dugoročna – dakle ne uletiš na jedan event pa se ljutiš na organizatora da je ulaznica skupa i da u dva sata nisi upoznao sve vodeće poduzetnike i sklopio par milijuna eura vrijednosti posla. Zatim izgradnja – dakle to nije nešto što se slučajno desi, to ti treba biti sustavni dio plana razvoja tvoje karijere. Dakle ne ideš negdje…

Što možete danas učiniti za svoj biznis? Uvijek kad zapnemo u biznisu, trebamo se vratiti na početak. Sve je u osnovi vrlo jednostavno i u životu i u poslu. Svrha biznisa je rješavanje problema i dodavanje vrijednosti. Kupac je taj koji nam daje plaću. Ako nemamo kupaca, čitaj ne prodajemo (dovoljno), imamo hobi, a ne biznis. Tko je naš kupac? Kad smo ga zadnji put pitali što treba, želi,…

Jedna od prepreka onih koji razmišljaju o pokretanju vlastitog biznisa je – nemam neku ideju. Sve već postoji. Ali pogodite što je stvarnost? Prvo, ideja nije najvažnija, nego izvedba. Drugo, dovoljno je okrenuti se oko sebe, vidjeti koji problemi su neriješeni jer je svrha biznisa rješavati probleme i dodavati vrijednost. Treće, uvijek možemo ponuditi nešto brže, bolje, možda ne jeftinije od Kineza, ali svakako s boljom uslugom. Kvaliteta usluge…

Odnedavno sam se i sama “katapultirala” iz vlastite zone komfora i prihvatila izazov – predajem kolegij Poduzetništvo na jednom privatnom fakultetu. Pripremajući se za nastavu, istražila sam i o tome smo pričali, koje su najčešće pogreške poduzetnika. Suprotno svim našim prirodnim porivima da okrivimo naše zaista nesposobne Vlade i lošu i nepravednu Državu, ipak prvi krivac i razlog propadanja i neuspjeha vlastitih firme smo mi sami. Znam, to nije…

Molbe za posao Možeš pisati molbe raznim firmama jer tražiš posao koji si nedavno izgubio. Možeš to raditi godinama, a da ti se nitko ne javi ili ti se jave odbijenicom. To nije poduzetništvo. Nova ideja Znam muškarca koji je dao otkaz u jednoj dobroj državnoj firmi jer više nije mogao raditi po postojećoj strukturi koja ga je izluđivala. Tražio je nešto bolje. Taj čovjek je završio srednju…

Nemojte misliti da ćete promijeniti Hrvatsku, već budite spremni i da Hrvatska promijeni Vas. U ovoj eri iseljavanja postoje i ljudi koji se useljavaju u Hrvatsku i pokreću ovdje vlastite biznise. U devetoj godini postojanja, Business Cafe koji okuplja male poduzetnike u sedam zemalja, pokrenuo je i Business Cafe International u Zagrebu. Riječ je o susretima lokalnih i inozemnih poduzetnika na engleskom jeziku s ciljem umrežavanja, razmjene iskustava i…

Biste li činjenicu da sam osobu koja se javila za radionicu odgovorio od dolaska mogli svrstati u dobru poslovnu odluku? Već čujem „Kako si to mogao učiniti? Mogao si zaraditi…“, „Ma trebao si joj uzeti lovu kad je već htjela doći…”. No, to nije način na koji ja radim. Ono što radim zasniva se na vrijednosti. Na davanju vrijednosti onome kome će to biti vrijednost. Pa Miro, nije li…

Jeste li postavili ciljeve za ovu godinu? Imate li plan kako ih ostvariti? Ovih dana smo svi manje-više promišljali o godini koja je iza nas, analizirali što je donijela, razmišljali o novoj godini. Oni koji su svjesni važnosti postavljanja osobnih i poslovnih ciljeva, listu su vjerujem već pripremili. Početak godine je pravo vrijeme da počnete ostvarivati svoje ciljeve u svakom od važnih područja vašeg života. Imajte na umu da…

Vaša web stranica je sastavni dio vaše strategije digitalnog marketinga. Poslovni subjekt danas ne može bez web stranice. Mnogi od vas poduzimaju različite akcije kako bi doveli posjetitelje na svoju web lokaciju. Nastojite ponuditi prave sadržaje pravim osobama u pravo vrijeme. Nastojite dovesti potencijalne kupce na svoju web stranicu. Kada ih dovedete, prilika je da se predstavite. Da pokažete što čini vašu robnu marku jedinstvenom. Da im date informacije o…

Zavirimo kratko u GDPR. Svatko ima pravo na zaštitu svojih osobnih podataka. GDPR je Uredba Europske unije koja regulira zaštitu osobnih podataka. Uredba koja pojačava pravo na osobnost, privatnost. Uredba koja pruža EU građanima kontrolu nad njihovim osobnim podacima. U skladu s Uredbom, građani imaju prava. Upoznajte se sa svojim pravima. Gotovo svakodnevno dajemo svoje osobne podatke. Popunjavamo ovaj obrazac. Popunjavamo onaj obrazac. Popunjavamo ovu pristupnicu. Popunjavamo onu pristupnicu.…

Ime biznisa je vrlo važno, osobito za male biznise. Poduzetnici često griješe s imenovanjem. Ima uistinu besmislenih primjera. Neću ih navoditi. Jedno je sigurno… Pravo ime može doprinijeti vašem uspjehu. Može govoriti umjesto vas. Što ime više komunicira o vašem poslovanju, manje napora morate vi ulagati. Pravo ime će vam pomoći da dođete do klijenata. Pomoći će vam da brže i jednostavnije brendirate tvrtku. S druge strane, nekvalitetno ime…

Na pisanje ove kolumne me potaknulo ono što vidim, čujem, osjetim… Primijetila sam neslobode i u odnosima među poduzetnicima. Ljudi robuju … predrasudama … uvjerenjima … poslu … trendovima … tuđim mišljenjima … skupocjenim stvarima nečemu već… Kako god, zaboravljaju biti slobodni. A tako je lijepo biti slobodan… Ljudi sve više zanemaruju sebe kako bi se „uklopili“. Pokušavaju ispuniti tuđa očekivanja. Prihvaćaju tuđa mišljenja kao svoja. Prihvaćaju neistine kao…

Život nije posao. Barem ne bi trebao biti. Posao je dio naših života. Ljudi rade puno, rade sve više. Takav tempo nam se nameće u današnje vrijeme. Mnogi nastoje pronaći posao koji će im omogućiti slobodu i ravnotežu između posla i života. S tom idejom ulaze i u poduzetništvo. Smatraju da će život biti puno lakši ako postanu vlastiti šefovi. Opušteniji. Jednostavniji. Slobodniji. Je li to uistinu tako? Pa…

Ako čitate ovaj članak, vrlo vjerojatno razmišljate o ulasku u poduzetništvo… Možda trenutno radite nešto što ne volite. Možda želite pobjeći od problema na postojećem poslu. Možda ste oduvijek željeli biti poduzetnik, ali niste sigurni čime biste se mogli baviti. Možda ste ostali bez posla te vam se poduzetništvo nameće kao jedno od rješenja. Možda… Idealno bi bilo da radite nešto što volite. Nešto u što ćete sa strašću…

Htjeli vi to ili ne, osobno brendiranje u današnje vrijeme je zapravo neizbježno. Po prirodi stvari, osobno brendiranje ide uz vaše djelovanje. Svako spominjanje vašeg imena vas zapravo brendira. Što je osobno brendiranje? Vaš osobni brend je ono što vi jeste i za što se zalažete. To je jedinstvena kombinacija vaših znanja i vještina te iskustava koja vas čine. Osobni brend je ono po čemu se razlikujete od…

Možda ste do sada zanemarivali društvene mreže. Krajnje je vrijeme da razmislite želite li to i dalje činiti. Društvene mreže su postale alat koji poduzetnici više ne bi trebali zanemarivati. Poduzetnici koji nisu odrasli s Internetom oprezni su kada je riječ o društvenim mrežama. Zbog nedostatka informacija nerado se uključuju. Nisu sigurni kako započeti. Nisu sigurni što objaviti. Sumnjičavi su u efikasnost. Mnogi ih redovito koriste u svom osobnom…

Autorica: Darinka Bertović Certificirana voditeljica izrade dokumentacije i voditeljica projekata EU U zadnje vrijeme, vrlo često, na društvenim mrežama čitam ili na formalnim i neformalnim druženjima slušam kako se sredstva EU fondova u RH troše nedovoljno. I kako se projekti nasumično odbijaju bez nekih valjanih objašnjenja. Bez uvida u cijelu priču u konkretnim slučajevima, teško mi je donositi procjene i ocjene ili bilo što zaključiti. To nije namjera ovog…

Danas, sutra mnogi od vas namjeravaju započeti svoj biznis. Dio te avanture je često rad u kućnom uredu. Postoje određeni dani i periodi u godini kada osobito dolazi do izražaja prednost rada u kućnom uredu. Dani kada ste presretni jer imate kućni ured. Tako je i sada, u prosincu, kada nas sve obuzima čarolija Božića. Osobno, kreiram prostor i vrijeme kako bih što više i što duže uživala u toj…

Da, svatko može biti poduzetnik. Ako sutra odlučite biti poduzetnik, to je vaše pravo. Međutim, ne bi svi trebali biti poduzetnici… … Jer da biste bili uspješni, kao prvo, morate biti odgovorni. Mnogi ljudi imaju ideje koje bi se mogle pretvoriti u uspješan biznis. Međutim, mnogi ostaju samo na idejama o kojima pričaju, ali ih nikada ne realiziraju. Kakva je razlika između njih i poduzetnika koji pretvaraju te ideje…

Volite pisati. Možda ste razmišljali o pokretanju svoga bloga, ali niste sigurni kako započeti… Možda znate kako, ali se ne usudite započeti jer nemate dovoljno samopouzdanja. Puno je talenata skriveno među onima koji se možda ne usude. Ideja ovog članka nije samo reći vam što i kako, ideja je potaknuti vas i motivirati. Da… mnoštvo je blogova i blogera… to ne znači da Vi ne možete biti bolji od…

1 2