Neodoljivi ljetni specijaliteti: lagana i za nijansu slanija jela

0

Ako ste se posljednjih mjeseci navikli na zdraviju prehranu, donosimo nekoliko savjeta kako da najlakše nastavite s ovom pozitivnom praksom i tijekom najtoplijeg godišnjeg doba.

S obzirom na to da ljeti gubimo više tekućine nego inače, na jelovniku bi se trebala naći laganija i blago slanija jela. Osim toga, organizmu je tada potrebna hrana koju će lakše probaviti, pa preporučujemo da koristite namirnice s dovoljno vlakana, vitamina i minerala.

 

1. Opskrbite se energijom

Iako s vremena na vrijeme u medijima i na društvenim mrežama osvane savjet da doručak nije najvažniji obrok, činjenica je da će utjecati na prehranu tijekom ostatka dana, odnosno na to hoće li ručak i večera biti laganiji ili obilniji. Vodimo li računa o zdravoj i uravnoteženoj prehrani, za prvi obrok u danu dobro je zaobići tešku hranu poput vrhnja, jaja i slanine i zamijeniti ih svježim povrćem ili laganim i hladnim sendvičima.

 

2. Pripremite obrok po svom guštu

Drugi obrok u danu najčešće je ručak, nakon kojega uglavnom nastavljamo sjediti, što znači da nismo aktivni i ne sagorijevamo kalorije. Kako biste imali bolji nadzor nad količinom, kalorijama i sastojcima, preporučamo vam da za posao sami pripremite ručak i to prema vašim željama. U pripremi vam od velike pomoći može biti Samsung Dual Flex pećnica koja, zahvaljujući dvostrukim vratima i odvojenim zonama s različitim programima i temperaturama, omogućuje pripremu više obroka u isto vrijeme. Uz to, pećnica sagorijeva sve preostale masti i ostatke kuhanja i sama se čisti bez napora ili skupih sredstava za čišćenje.

 

3. Šarmantna ljetna večera

Ukusnoj ljetnoj večeri na ruku idu duži dani jer nam tada preostaje više vremena za trošenje kalorija prije spavanja. S vremena na vrijeme možemo se počastiti nešto obilnijom večerom, imajući u vidu da je lagana hrana i tada najbolji izbor. Salata, povrće, riba, integralna tjestenina te punjene tikvice i patlidžan prave su ljetne poslastice.

 

4. Osvježavajuća snaga okusa svježeg voća

Za desert, umjesto kolača i peciva, uzmite voće. Savršeno će vas osvježiti, a spremno je za samo nekoliko trenutaka. Sve što trebate učiniti je očistiti i oprati omiljene komade voća i spojiti ih u neodoljivu voćnu salatu.

 

5. Ključ je u hidrataciji

Uz laganu hranu valja kombinirati i odgovarajuće napitke. Voda je oduvijek izvrsna ideja i iznimno važna za hidrataciju. S druge strane, savjetuje se izbjegavati slatka i gazirana pića, koja je moguće zamijeniti ukusnim, ali daleko zdravijim napitkom poput cijeđenog soka od limuna, limete, grejpa ili naranče.

Ljeto volimo zbog neprocjenjivih trenutaka koje provodimo na otvorenom opuštajući se uz omiljenu glazbu, aktivnost ili specijalitet. Stoga, kako biste maksimalno uživali u toplom i lijepom vremenu, dovoljno se krećite i opskrbite hranjivim i zdravim obrocima uz koje ćete se osjećati poletno i energično čitav dan.

Uživajte u svakom trenutku i #ostanite odgovorni!

Share.

Comments are closed.