Browsing: MODA

Book of Chic naziv je za seriju proizvoda nastalih u suradnji Ivane Vokal iz tima hrvatskog brenda Mašnica i hrvatske blogerice Matee Frajsberger koja stoji iza bloga Click 4 Chic. Prvi proizvod kojeg su djevojke lansirale na tržište je jedinstveni osobni modni planer Book of Chic, a osmišljen je kako bi pomogao svim djevojkama i ženama u planiranju obaveza i svakodnevnih outfita. Namijenjen je organizaciji radnog tjedna, ali i vlastitog ormara. Osim veoma upečatljivog…

Ovo je vrlo česti izazov svakoj ženi. Obično se javlja prije odlaska na neki event, navečer kad planiramo drugi dan, ili još bolje, ujutro prije odlaska na posao. Izazov je obično što iskombinirati i kako da to izgleda upravo onako – savršeno. Često otvorimo ormar i shvatimo da je onaj komad koji smo mislile obući u košari za prljavi veš, da je suknja na hrpi za peglanje i sve…

Isto kao što se razlikujemo po karakteru pa smo drugačiji, tako i svatko od nas ima svoju osobnost stila. I opet smo drugačiji. Ono što drugi vide i doživljaju o nama kao o cjelini nazivamo imidžom, a ono što dolazi iznutra – to je stil. Osobine stila većinom su prirođene, ali se mogu mijenjati svjesnim radom na sebi. U tinejdžerskim godinama svi mi nešto eksperimentiramo, ali nakon toga, ono…

Kao što znate, Marta je obla i osjeća se sjajno 🙂 Moram vam reći da nije uvijek bilo tako. Oduvijek mi je višak kilograma predstavljao problem. Ovisno o životnim okolnostima, ponekad je taj problem bio veći, ponekad bih ga i zanemarila. Ponekad bih razmišljala što mogu učiniti, ponekad bih uspjela, ponekad potonula. Isprobala sam sve dostupne dijete, liječnike, metode, savjete, nutricioniste, aqua aerobike i obične aerobike, brojanje kalorija, kozmetičare, orbidreke, akupunkturu,…

Za svakog od nas imidž predstavlja važnu stvar u životu, priznali mi to sebi ili ne. Koliko puta ste stigli do posla i u trenutku dolaska pred lift ili ulazna vrata pomislili – trebala sam obući sivu bluzu/ obuti crvene cipele/ uzeti drugu torbu… Događa se, češće nego možete zamisliti. A je li bitno? Naravno da jest. Pitanje imidža je pitanje dobrog osjećaja u vlastitoj koži. A upravo nam…

Do prije nekoliko godina imidž je postojao kao povlastica za bogate i slavne. Iako je posao imidž konzultanata poznat i cijenjen zapadno od granica Europe već duže vrijeme, na našem kontinentu imidž je stekao slavu u direktnoj vezi s modom i modnim pistama. U posljednjih nekoliko godina to se mijenja, iako se imidž i dalje ne može definirati u jasnim granicama. Moja priča o imidžu počinje daleko od mode.…

1 11 12 13