Browsing: LIFESTYLE NOVOSTI

Samsung je predstavio tehnološka iskustva prilagođena čovjeku – robota za osobnu brigu, dom budućnosti kojeg pokreće umjetna inteligencija te pametni grad temeljen na IoT i 5G tehnologiji Tvrtka Samsung Electronics najavila je i predstavila novu brend strategiju „Age of Experience“ na međunarodnom sajmu CES 2020. H.S. Kim, predsjednik Samsung Consumer Electronicsa, najavio je desetljeće inovativnosti temeljeno na svakodnevnim potrebama čovjeka. Ideja strategije je neprimjetno spajanje hardvera i softvera u…

Novi televizori pružaju doživljaj kućnog kina uz inteligentne značajke i poboljšanu kvalitetu slike i zvuka Na najvećem svjetskom sajmu potrošačke elektronike CES 2020. tvrtka Samsung Electronics predstavila je brojne inovativne proizvode, među kojima su QLED 8K linija, MicroLED te „The Sero“ lifestyle televizori. Uvođenjem novih veličina zaslona, mogućnosti 8K AI Upscalinga te inovativne tehnologije orijentacije zaslona, Samsung je pokazao da linije iz 2020. godine pružaju neviđeno iskustvo gledanja. „Korisnici…

U nezaboravnom ugođaju Muzeja Mimara sinoć je održano Jedno neobično događanje u produkciji Reda letećih krastavaca. Glavna zvijezda večeri bio je najneobičniji i najposebniji balon na vrući zrak koji je ikada letio hrvatskim zračnim prostorom – Most Unusual Balloon, a Red letećih krastavaca ga je postavio na igralište iza Muzeja Mimara omogućivši brojnim gostima jedinstveno iskustvo leta balonom. Čak niti snijeg nije spriječio brojne zainteresirane da uskoče u ovo…

Udruženje International Coffee Partners (ICP) proširilo je svoj rad i na projekte u Etiopiji Projekt pod nazivom Coffee Alliances for Ethiopia (CAFE) sufinancira Austrijska razvojna agencija (ADA), operativna jedinica austrijskog programa za razvoj i suradnju (ADC). Cilj projekta jest poboljšati ekonomsku situaciju i dobrobit malih uzgajivača kave i obiteljskih farmi u etiopskoj regiji Amhara. Do kolovoza 2023. godine projekt bi trebao dosegnuti ukupno 2.500 maloposjednika. „ICP je aktivan u…

Kupci će pronaći veliki izbor proizvoda iz asortimana za pečenje kolača i delicija, igračaka te poklona idealnih za darivanje u nadolazećim blagdanskim danima. Po akcijskim cijenama nalaze se proizvodi iz asortimana delicija koji će upotpuniti blagdansku trpezu, od kojih su pojedini proizvodi sniženi do čak 49 posto. Blagdanski stol kupci će tako moći obogatiti brojnim tvrdim sirevima poput snack sira sa začinima Provanse ili Azurne obale i Cheddar sira…

Povodom službenog otvorenja od 4. do 7. prosinca traju dani minglanja, a brojni su brendovi za sve posjetitelje pripremili popuste i posebne ponude U Zagrebu je sinoć svečano otvoren prvi mall za minglanje u Hrvatskoj, investicija vrijedna 5 milijuna eura. Branimir mingle mall novi je i jedinstveni koncept urbane destinacije u centru Zagrebu, a riječ je o potpuno preuređenom Branimir Centru i kao takvom jedinstvenom projektu na Hrvatskom tržištu.…

U četiri dana kampanje zaprimljeno je preko 90 000 narudžbi, što je dvostruko više u odnosu na 2018. godinu. Tijekom četiri dana kampanje Crni petak na Vivre online trgovini zabilježeno je preko 90 000 narudžbi čija je ukupna prodajna vrijednost iznosila oko osam milijuna eura, što je dvostruko veći iznos u odnosu na 2018. godinu. Kupci su uživali u najnižim cijenama za tisuće proizvoda iz svih kategorija koje su…

Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama, obilježava se u znak sjećanja i poštovanja prema sestrama Mirabel, koje je 1960. godine u Dominikanskoj Republici dao ubiti diktator Rafael Trujillo zbog njihovih aktivnosti i borbe za demokraciju i pravdu, te svim onim ženama koje su svoj rad posvetile borbi za ljudska prava, za dostojanstvo svakog ljudskog bića. Taj dan obilježavamo svake godine 25. studenoga. Bilo koji oblik nasilja je neprihvatljiv,…

86 % građana u Hrvatskoj smatra da ima pravo na privatnost u svom domu, a za više od 2/3 građana važna je i za osobni razvoj. Ovogodišnje, i ujedno najnovije IKEA istraživanje Život kod kuće, u cijelosti je posvećeno privatnosti te kako ju ostvarujemo u svom domu. Naime, pokazalo se kako je upravo privatnost jedna od pet najvažnijih emocionalnih potreba koje naši domovi trebaju zadovoljiti – uz osjećaje pripadnosti,…

Najtraženiji proizvodi su sofe i fotelje, kuhinjski stolovi i stolice te kućni tekstil Prema podacima koje analizira Vivre, online prodaja u kategoriji namještaja porasla je za 30 posto u odnosu na rujan i listopad prošle godine. Od devet tržišta središnje i istočne Europe, Hrvatska ostvaruje 13 posto od ukupne prodaje Vivrea. Vivre, najveći online trgovac namještajem, dekoracijama i predmetima za uređenje doma u središnjoj i istočnoj Europi, tim povodom…

1 2 3 4 9