20 milijuna fanova, 20 jezika, 1 pjesma – Lidlov način da kaže hvala

0

Lidlova globalna Facebook zajednica dosegla brojku od 20 milijuna

Ovog svibnja, Lidl je dosegao brojku od 20 milijuna fanova na svim svojim Facebook stranicama. Dovoljan razlog da kaže hvala. Ali to nije sve – Lidl je smislio nešto uistinu posebno za svoju odanu Facebook zajednicu!

Finska pjevačica Saara Aalto napisala je i otpjevala pjesmu na melodiju broj 1 hita benda Passenger „Let her go” iz 2012. godine posebno za Lidlove fanove na Facebooku – i time ujedinila 20 jezika koji se govore u različitim zemljama u kojima Lidl posluje. Tridesetogodišnja umjetnica već je dugo poznato lice u Finskoj, a 2017. godine probila se i na međunarodno tržište. Trenutačno radi na svom prvom međunarodnom albumu, s Xenomanijom i Metrophonicom, timovima koji su odgovorni za svjetske hitove Kylie Minogue i Cher.

Lidlova pjesma doživjela je svoju online premijeru 23. svibnja na Facebook stranicama svih zemalja Lidla i na vlastitom YouTube kanalu, a možete je poslušati ovdje:

Za drugoplasiranu finalisticu showa „X Factor UK 2016″, pjevanje je bilo lakši dio ovog projekta. Uklopiti 20 različitih jezika u jednu pjesmu – to i iskusnog višejezičnog pjevača može natjerati da se preznoji. “Glazba, jezici i različite kulture su moja strast, tako da sam bila vrlo uzbuđena što pjevam na 20 jezika”, objasnila je Aalto. „Kad me Lidl pitao da budem dio ovog projekta, pregledala sam njihove Facebook stranice diljem Europe i odmah sam znala da moram to učiniti. Svidjela mi se interakcija između Lidla i njihovih fanova, ton je uvijek bio prijateljski, ljubazan, gotovo neformalan, baš onakav kakav imam i ja sa svojim fanovima “, rekla je 30-godišnjakinja.

Osluškujemo želje korisnika

Za Lidl, komunikacija na društvenim mrežama ne odnosi se prvenstveno na broj fanova: “U svim našim zajednicama, najvažnija nam je kvaliteta razmjene s našim kupcima i fanovima. Odgovaramo na pitanja, primamo feedback i inspiriramo. Rast u našoj zajednici pokazuje da smo „pogodili u sridu“ komunicirajući
KONTAKT ZA MEDIJE: Tihana Belin, 091 4650 081, tihana@realgrupa.com
s našim kupcima. I to ne samo u Njemačkoj, Italiji i Španjolskoj, tri zemlje u kojima imamo najviše fanova, nego u svih 28 zemalja u kojima je Lidl prisutan na društvenim mrežama.
Istraživanje „Lidl No.1 Food Retailer na Facebooku u Europi” agencije za društvene medije „Socialbakers“ pokazuje: nitko ne može pratiti Lidl na Facebooku. U usporedbi s konkurencijom, Lidl ne samo da ima najviše Facebook fanova među prehrambenim trgovačkim lancima, već je i broj interakcija u obliku komentara ili reakcija znatno veći od konkurencije. Socialbakers studiju možete pogledati : OVDJE

O Lidlu
Trgovački lanac Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedna je od vodećih tvrtki u prehrambenoj maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Lidl je zastupljen u 30 zemalja širom svijeta, a trenutno ima 10.000 trgovina i više od 140 distribucijskih centara u 27 zemalja Europe.
Kao trgovački lanac, Lidl se vodi načelom optimalnog omjera cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distributivnim centrima i uslugama. Kao pružatelj sustava, Lidl Stiftung, sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.
U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjavanje svojih obećanja o kvaliteti svaki dan. Tvrtka se usredotočuje na ona područja u kojima njeno djelovanje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: raspon proizvoda, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 91 trgovinu i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši gotovo 2000 zaposlenika.

Share.

Leave A Reply