Konferencija Ladies of New Business: Kako privući više žena u ICT industriju?

0

Jedna od najvećih regionalnih konferencija, posvećena ženama u ICT-u, najavljuje svoje treće izdanje u ožujku i to ne samo u Zagrebu, već i u Ljubljani, Beogradu i Skopju

Poznato je da u ICT sektoru prevladavaju i najčešće uspijevaju muškarci, a o tome kako takav trend promijeniti i privući što više žena u tehnološku industriju govorit će se na trećoj po redu konferenciji Ladies of New Business koja će se održati 3. ožujka, u prostoru HUB385 s početkom u 17 sati, u organizaciji poslovno-tehnološkog medija Netokracija.

Konferencija koja će okupiti više od 150 sudionica i sudionika iz vrha digitalne industrije ponudit će predavanja i panele o aktualnim temama, a to su kako usmjeriti žene prema ICT industriji u kojoj postoji konstantan nedostatak programera i educiranog kadra sa STEM znanjima, kakva su poslovna iskustva developerica i developera, kako u korporativnom okruženju zadržati poduzetnički duh te kako uskladiti roditeljstvo s karijerom.

Na temu kako privući više žena u IT, razgovarat će HR stručnjaci te osnivačice i osnivači tehnoloških tvrtki: Ana Spasojević (Nanobit), Anita Cvetić Oreščanin (Poslovna inteligencija), Ivo Lukač (Netgen), Tanja Bulbuk (Infinum) i direktorica razvoja ljudskog resursa u Zagrebačkoj banci Jasna Justinić Pakrac, a panel će voditi Vipnetova direktorica korporativnih komunikacija Martina Rizman Matić.

Ivana Galić, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV i najbolje ocijenjena panelistica proteklih Ladies događaja, u razgovoru s Anom Eterović Klemenčič (Netokracija), otkrit će kako mijenjati stvari unutar velikih, često inertnih sustava te se izboriti za vlastite ciljeve.

 

 

U panelu Developerice u svijetu developera govorit će developerice Ivana Nižetić Kosović (FER), Edita Kustura (Combis), Maja Cvijanović (Ericsson), Jelena Žižić (Ericsson) i jedan developer – Ivan Brkić (Neuralab) s fokusom na inženjerke za razvoj softverskih rješenja, zanimanje koje je itekako atraktivno no, još su uvijek u manjini naspram inženjera. Panel će voditi Iva Soldo (Bamboo Lab).

Posebna diskusija bit će na temu Roditeljstvo u digitalno doba koja je iznimno važna za roditelje koji žele uskladiti obitelj i karijeru pa će digitalni roditelji kao što Eduard Camaj i Nevena Erak Camaj (EratoExpert) te Aleksandra Đermanović (Mediacor) i Luka Kladarić (Noom) o izazovima suvremenog roditeljstva razgovarati s roditeljima i supružnicima Antonijom Bilić Arar (BlaBlaCar) i Ivanom Ararom (Nanobit).

Tu su i popratne aktivnosti, poput programa mentoriranja Digitalni karanfili. Ana Eterović Klemenčič, u ime organizatora pojašnjava: “Program mentoriranja spaja mentorirane i mentorice iz ICT-a i digitalne industrije, što je prilika za razmjenu vrijednih poslovnih savjeta i učenje od iskusnijih kolega i kolegica. Digitalni karanfili ne ostaju samo na jednom danu, nego je riječ o programu koji traje tri mjeseca nakon konferencije. Kako kažu naše mentorice i mentori, puno je lakše poslovno i privatno napredovati kad vam savjetom i vodstvom pomažu oni koji su već prošli sličan put.”

Treći Ladies of New Business uvodi još jednu novost – popratni program za male digitalce u obliku kreativno-edukativnih radionica koji će se održati u suradnji s dvojcem Smart Lumies i ekipom Jumping Clay.

Konferenciju Ladies of New Business od samih početaka podržava Vipnet, koji u trećem izdanju nastupa kao generalni pokrovitelj. Ovom je prilikom Martina Rizman Matić, Vipnetova direktorica korporativnih komunikacija, izjavila: Vjerujem da u modernom svijetu i biznisu više ne postoje zanimanja rezervirana isključivo za žene ili isključivo za muškarce, pa čak ni kada se radi o zanimanjima koja su poznata kao tzv. ‘muški’ poslovi. U Vipnetu je puno takvih primjera jer napredovanje i karijera danas jesu i trebaju biti rezultat isključivo vlastitih postignuća, ekspertize, stvaranja rješenja i timskog duha. Ravnopravnost je oduvijek značajan dio naše korporativne kulture, a postotak žena na rukovodećim pozicijama jednak je postotku žena u kompaniji, na razini oko 40 %. Žene će kao liderice zasigurno odigrati ključnu ulogu u procesu digitalne transformacije kroz koju sada prolaze mnoge kompanije u Hrvatskoj, a konferencija Ladies of New Business sjajna je prilika da razmijenimo iskustva i učimo jedni od drugih.”

Zlatni partner konferencije je Zagrebačka banka, a Nikolina Zečić, direktorica Marketinga i iskustva klijenata ovom je prigodom izjavila: “Događanje kojim se ukazuje na važnost pozicioniranja žena u digitalu dobilo je veliku podršku Zagrebačke banke. Svaka edukcija koja će naše društvo još malo više približiti digitalnom načinu razmišljanja je poželjna, a kada je tema još vezana uz ulogu žena u takvim inicijativama – tu smo mi iz Zagrebačke banke ‘doma’. Naime, naše su ključne ‘digitalne’ pozicije unutar kompanije u potpunosti popunjene ženama, a u Banci je i inače oko 65 posto žena na rukovodnim pozicijama. U sklopu ovog projekta želimo prenijeti svoja iskustva i inspirirati mlađe kolegice da krenu našim stopama, da preuzimaju nove odgovornosti i izazove bez straha od neuspjeha. Upravo zato s velikim zadovoljstvom prihvatili smo partnerstvo konferencije te izazov mentorstva.“

Konferenciju podržavaju i Pauza.hr, Vichy, HUB385, Neuralab (koji će ponovno organizirati i video prijenos uživo), medijski partner Zadovoljna.hr, Algebra, Algoritam, Lean In, UX Passion, eStudent, Smart Lumies, Alert, Zaklada Luka i Bistro75.

Događaju u Zagrebu prethodit će Ladies of New Business u Ljubljani koji će se održati 2. ožujka, a 8. ožujka je na redu Beograd, dok 9. ožujka Ladies of New Business po prvi puta stiže u Skopje.

Više informacija o tome kako se prijaviti za konferenciju u Zagrebu te sudjelovati u Digitalnim karanfilima potražite na službenoj web stranici, a organizatori najavljuju i video prijenos uživo.

Share.

Comments are closed.