Browsing: MARIJANA GLAVAŠ

 Marijana Glavaš

U KOLUMNI: S MARIJANOM KROZ PODUZETNIŠTVO

Marijana Glavaš je poduzetnica, vlasnica Moje Asistence i portala Suvremena žena. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Na Poslovnom učilištu je završila verificirani program usavršavanja te stekla titulu Menadžera u malom poduzetništvu.

Ističe da je za dosadašnji uspjeh u poduzetništvu, osim uloženog rada i truda, zaslužno umrežavanje i razvijanje poslovnih odnosa. U poduzetničku avanturu se upustila nakon višegodišnjeg rada za korporaciju. Oduvijek je sanjala o vlastitom biznisu, što je na kraju i ostvarila. Uvijek je prihvaćala nove izazove na svom životnom putu, tako da je i pisanje kolumne nešto što radi sa zadovoljstvom.

Život nije posao. Barem ne bi trebao biti. Posao je dio naših života. Ljudi rade puno, rade sve više. Takav tempo nam se nameće u današnje vrijeme. Mnogi nastoje pronaći posao koji će im omogućiti slobodu i ravnotežu između posla i života. S tom idejom ulaze i u poduzetništvo. Smatraju da će život biti puno lakši ako postanu vlastiti šefovi. Opušteniji. Jednostavniji. Slobodniji. Je li to uistinu tako? Pa…

Ako želite napredovati, promijeniti nešto u životu, zakoračite naprijed, poduzmite akciju! Možete vi više nego što mislite. Ponekad je dovoljno napraviti i mali korak kako biste osjetili kako se stvari mijenjaju. U poslovnom životu sam se susrela s različitim ljudima. Ima onih koji pričaju, pričaju, pričaju… Danonoćno grade kule u zraku, a nikako da naprave neki stvaran korak prema realizaciji onoga o čemu pričaju. Ima onih koji utvrde ciljeve…

U petak u popodnevnim satima, do mene je stigla knjiga „Obećanje“ Marka Whitwella. Nešto mi se svidjelo na toj knjizi od prvog trenutka. Poruka na naslovnici “Kako će jednostavne vježbe disanja zauvijek obogatiti vaš život” izazvala mi je znatiželju. Jedva sam čekala završetak radnog dijela dana kako bih se prepustila opuštanju uz čitanje knjige. Prije nego nastavim s pričom o knjizi…. … Nedavno sam bila u nekom društvu, pričali smo…

Ruže, čokolade, parfemi, romantične večere… miriše na Valentinovo! Dan za ljubav! Zašto da ne?!!! Neće se ništa dogoditi ako bar jedan dan u godini zaboravite na prigovaranja, ogovaranja, zamjeranja, pretvaranja, kritiziranja, jadikovanja… Umjesto da budete bezvoljni, ogorčeni, jadni, mrzovoljni; budite vedri, sretni, velikodušni, ljubazni… Tko zna, možda vam se i svidi! Nekome Valentinovo ne znači ništa. Nekome je važan dan za stvaranje ugodnih sjećanja. Osjećaj ljubavi ponekad nije jednostavno…

Ako čitate ovaj članak, vrlo vjerojatno razmišljate o ulasku u poduzetništvo… Možda trenutno radite nešto što ne volite. Možda želite pobjeći od problema na postojećem poslu. Možda ste oduvijek željeli biti poduzetnik, ali niste sigurni čime biste se mogli baviti. Možda ste ostali bez posla te vam se poduzetništvo nameće kao jedno od rješenja. Možda… Idealno bi bilo da radite nešto što volite. Nešto u što ćete sa strašću…

Htjeli vi to ili ne, osobno brendiranje u današnje vrijeme je zapravo neizbježno. Po prirodi stvari, osobno brendiranje ide uz vaše djelovanje. Svako spominjanje vašeg imena vas zapravo brendira. Što je osobno brendiranje? Vaš osobni brend je ono što vi jeste i za što se zalažete. To je jedinstvena kombinacija vaših znanja i vještina te iskustava koja vas čine. Osobni brend je ono po čemu se razlikujete od…

Postavljanje ciljeva je vrlo važno ako želite nešto postići u životu. Vjerujem da ste čitali dosta članaka na ovu temu. Pitanje je koliko ste poslušali savjete. Postavljanje ciljeva je važno ne samo u biznisu, nego i u privatnom životu. Ako želite rasti i napredovati morate imati ciljeve. Ako želite postići nešto u životu, morate znati što je to. Napravite popis. Želim profesionalno napredovati… Želim putovati… Želim imati djecu… Želim……

Možda ste do sada zanemarivali društvene mreže. Krajnje je vrijeme da razmislite želite li to i dalje činiti. Društvene mreže su postale alat koji poduzetnici više ne bi trebali zanemarivati. Poduzetnici koji nisu odrasli s Internetom oprezni su kada je riječ o društvenim mrežama. Zbog nedostatka informacija nerado se uključuju. Nisu sigurni kako započeti. Nisu sigurni što objaviti. Sumnjičavi su u efikasnost. Mnogi ih redovito koriste u svom osobnom…

Mali ste poduzetnik. Trebate li marketing plan? Da. Trebate marketing plan. Ljudi nerijetko poistovjećuju marketing i oglašavanje. Na odjel marketinga unutar tvrtki se često gleda kao na odjel koji samo troši novac. Međutim, marketing je puno šire područje od oglašavanja. Marketing nam pomaže pronaći kupce u pravo vrijeme, na pravi način. Odrediti koje kupce želimo targetirati. Pomaže nam utvrditi strategiju kojom ćemo dosegnuti te kupce i zadržati ih. Pomaže…

Iako mnogi zanemaruju tu činjenicu, vjerodostojnost u poslovanju je vrlo važna. I ne samo u poslovanju, u svim aspektima života. Vjerodostojnost je jedan od preduvjeta uspješnosti. Jeste li razmišljali koliko ste vjerodostojni? Koliko su vjerodostojni ljudi oko vas? Jednom prilikom sam upoznala kozmetičarku. Imala je debeli sloj pudera na licu, koža joj je djelovala neuredno i suho. Obzirom da u ponudi salona ima tretmane za njegu lica, očekivala bih…