Kako komunicirati s manipulatorima?

0

“Toksični ljudi prkose logici. Neki od njih su blaženo nesvjesni negativnog utjecaja koji imaju na ljude oko sebe, a drugi iz kaosa kojeg stvaraju izvlače zadovoljstvo. Koliko god da je u životu važno naučiti kako se nositi s različitim tipovima ljudi, toksični ljudi nikad neće biti vrijedni vašeg vremena i energije – a oduzimaju stvarno puno i jednog i drugog. Oni su kreatori nepotrebnih svađa, kompleksnih situacija i, što je najgore od svega, stresa.”  Travis Bradberry

Moram priznati da sam potaknuta ovim citatom, ipak, mislim da je tzv. “toksičan” čovjek netko tko bi odgovarao opisu teškog, zahtjevnog ili čak manipulativnog sugovornika (manipulatora) kojeg svatko od nas neminovno susreće u svom privatnom i/ili poslovnom okruženju.

Pitanje koje se nameće samo od sebe je Kako reći “NE” tj. kako se zauzeti za sebe u komunikaciji s teškim suradnicima ili klijentima, pa čak i nadređenim (ukoliko postoji 😉 )  Potrebno je naravno zauzeti se za sebe i iz aspekta time management-a ili kako znamo reći upravljanja (vlastitim) vremenom, ali što ako ne znamo utjecati na vlastite osjećaje i upravljati reakcijama kod takvih situacija?

Neki pokazatelji da imate problema u komunikaciji sa manipulatorima:

  • tvoje riječi koristi protiv tebe
  • kažu nešto uznemirujuće a onda tvrde da si to  izmislo/la
  • stvaraju ti osjećaj krivnje
  • pitaš se stalno “Tko je tu lud?”
  • osjećaš se nezadovoljno u takvom odnosu ali teško ti je to prekinuti
  • stvaraju ti osjećaj da manje daješ nego što je očekivano

I onda kako reagirati SMIRENO? Je li to baš tako jednostavno i kad se obraćate svom šefu ili klijentu?

Kako se snaći u teškim situacijama unutar svog poslovnog okruženja i doći do poslovnog i osobnog cilja naučite na radionici  19. studenog 2015.

Maja Matija Kordaso

www.eu-znalica.com

Share.

Comments are closed.