Čučnjevi s rukama u zraku

0

SAVJET

Za bolje sutra…

Čučnjevi su jedna od najboljih vježbi koje se mogu izvoditi, a podizanjem i držanjem ruku nad glavom zahvaćate mišiće donjeg trapeza (ključno za dobro držanje).

Stanite uspravno s razmaknutim stopalima u širini kukova. Ruke ispružite prema gore, dlanovi su okrenuti jedan prema drugom, povlačite lopatice jednu prema drugoj. Pomičite bokove natrag i spustite prema dolje dok su vam bedra paralelna s podom. Prebacite svoju težinu u pete, da ne bude na nožnim prstima, tijekom cijelog pokreta. Torzo vam treba ostati što uspravniji.

Zadržite položaj u čučnju 30 sekundi do 1 minute i vratite se u početni položaj. To je jedno ponavljanje. Odradite ukupno 3-8 ponavljanja, koliko možete.

 

Share.

About Author

Valentina Sumpor

FITNESS TRENERICA Diplomirana ekonomistica (EFZG) i fitnes trenerica (FITNES UČILIŠTE) s višegodišnjim iskustvom u fitnesu, treniranju i usmjeravanju ljudi ka boljem, zdravijem načinu života. Osnovala je i vodi SanaGravida centar za žene koji je usmjeren na savjetovanje i vježbanje trudnica i žena svih dobi s ciljem poboljšanja kvalitete života žena u našoj zajednici.

Comments are closed.