Čitati ili ne čitati, pitanje je sad! Zašto ponekad odustanem od čitanja članka?

0

Marijana GlavašKolumna: S MARIJANOM KROZ PODUZETNIŠTVO

Autorica: Marijana Glavaš
Menadžerica u malom poduzetništvu

 

Ako pišete, sigurno želite da vaš sadržaj bude čitan. Potrudili ste se, uvjereni ste da ste napisali dobar članak, ali ljudi nisu pokazali interes. U čemu je problem? Otkrijte gdje možda griješite i doprinesite čitanosti svojih objava!

Zašto ja odustanem od čitanja?

Često počnem čitati neki članak, pročitam nekoliko rečenica i onda odlučim odustati. Zašto?

Jedan od razloga je dosadan ili nejasan uvodni dio. Pročitam dobar dio članka, a poanta se ne nazire,  ne nazire se  što „pisac želi reći“ i kuda članak vodi.  Ako me članak na početku ne zainteresira, ne zaintrigira, odustanem od čitanja.

Sljedeći razlog zbog kojeg se odlučim ne pročitati do kraja ili ga niti ne počinjem čitati jeste dužina članka. Članak ima dobar naslov koji mi privuče pozornost, otvorim ga, počnem čitati, ali shvatim da je predug i da zapravo nemam toliko vremena ili mi se jednostavno ne da… osobito ako me autor nije uspio na samom početku dovoljno zainteresirati da idem do kraja.

Kako možete povećati čitanost članka?

Kada  pišete članke, nije loše držati se preporučenih smjernica za pisanje koje će doprinijeti čitanosti, a koje vam donosim u nastavku.

Naravno, ne možete u svakom članku primijeniti sve, ali ih sve imajte na umu kako biste pripremili lijepo oblikovan i čitljiv članak koji će privući i zadržati pažnju čitatelja. Ako se već trudite pisati, ulažete svoje dragocjeno vrijeme, radujete se objavi, neka to bude što uspješnije.  Kada se već nađe pred čitateljem, sigurno ne želite propustiti priliku da bude pročitan.

KAKO POVEĆATI ČITANOST ČLANAKA – 12 SAVJETA ZA PISANJE

A vi? Kako vi zadržavate čitatelje i zašto odustajete od čitanja članka? Podijelite s nama u komentarima!

Share.

Leave A Reply