Bočni trbušnjaci

0

SAVJET

Za bolje sutra…

Ravan i čvrst trbuh sigurno je jedna od želja mnogih pripadnica ljepšeg spola. Ako želite učvrstiti trbuh, ovo je odličan način.

Lezite na leđa i položite prste iza ušiju na glavu kako je demonstrirano. Bez pomicanja gornjeg dijela trupa savijte koljena pod 90 stupnjeva, pomaknite ih prema gore i položite u stranu tako da dodiruju pod.

Iz tog položaja podižite gornji dio trupa tako da odvajate ramena i lopatice od poda. Čvrsto stisnite trbuh pri svakom podizanju tupa. Nakon 10-15 ponavljanja okrenite koljena u drugu stranu i odradite 10-15 ponavljanja.

 

Share.

About Author

Valentina Sumpor

FITNESS TRENERICA Valentina Sumpor je mlada poduzetnica koja vodi centar Sanagravida za savjetovanje i vježbanje trudnica i žena. Iako je diplomirala ekonomiju, strast joj je fitness kojim se bavi već godinama. Spoj ljubavi prema fitnessu i ekonomsko obrazovanje rezultirali su idejom o osnivanju centra, oaze u koju bi dolazile žene koje žele raditi na sebi, podsjetiti se na svoje vrline, ljepotu, osvijestiti ono što u ovom ubrzanom tempu života i moru obveza često zaboravimo, možda uzmemo zdravo za gotovo – naše tijelo, naše vrijednosti, jedinstvenost svake individue… S obzirom da joj je majka primalja već 33 godine, željela je spojiti njenu struku sa svojom te je projekt obogatila savjetovanjem za trudnice.

Comments are closed.